Autobahnquote:
Oh, is dat wat ik fout doe.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet ook ergens anders tegenaan wrijven.
Ja, mensen die wat anders dan een Mac adviseren hebben blijkbaar niet geneukt volgens remmie.quote:
Ach, ik geef later filosofie- en maatschappijleer-les aan de kinderen van de bezoekers van deze SC. Komen ze ineens thuis met genuanceerde denkbeelden; de hel klinkt zelfs aantrekkelijker.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel erg, als we het als Nederlandse maatschappij moeten hebben van werkloze filosofen.
Je zal maar 4-5 van de kinderen van deze SC in één klas hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 10:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ik geef later filosofie- en maatschappijleer-les aan de kinderen van de bezoekers van deze SC. Komen ze ineens thuis met genuanceerde denkbeelden; de hel klinkt zelfs aantrekkelijker.
Mac's zijn soms hoerendingen dus wat dat betreft.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mensen die wat anders dan een Mac adviseren hebben blijkbaar niet geneukt volgens remmie.
Ik zou er graag over eentje heenzeiken.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Mac's zijn soms hoerendingen dus wat dat betreft.
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal maar 4-5 van de kinderen van deze SC in één klas hebben.
Kutmuziek.quote:
De meesten moeten eerst een vrouwmensch zo gek zien te krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal maar 4-5 van de kinderen van deze SC in één klas hebben.
Eerst jezelf zo gek krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:07 schreef Tem het volgende:
[..]
De meesten moeten eerst een vrouwmensch zo gek zien te krijgen.
Ik was net van plan om bijstandmoederdating.nl op te zetten.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:07 schreef Tem het volgende:
[..]
De meesten moeten eerst een vrouwmensch zo gek zien te krijgen.
Die wordt meteen de gang opgestuurd!quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
Een college vol met POL SC'ers lijkt me wel tof.
Mits Erik geen muziek mag draaien.
Precies, die krijgt er van langs met de liniaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die wordt meteen de gang opgestuurd!
Ik denk dat ik niets van het college kan volgen als een zekere inboorbrabo zijn mond open doet.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, die krijgt er van langs met de liniaal.
Alsjeblieft niet, dan moet je de les richten op het domme jongetje van de klas, naar Nederlands gebruik.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
Neemt Erik gelijk drie collegebanken in beslag.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
Fuck this on sundayquote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
Nare Kabouter ben je toch.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik was net van plan om bijstandmoederdating.nl op te zetten.
Heb mijzelf tot maart gegeven dus dat moet nog aanvangen. Alhoewel ik al een onderwerp en begeleider heb. Begin eind augustus denk ik.quote:
Wat is het wereldproblemen oplossende onderwerp waar we met smart op moeten wachten?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb mijzelf tot maart gegeven dus dat moet nog aanvangen. Alhoewel ik al een onderwerp en begeleider heb. Begin eind augustus denk ik.
Snap je toch niet, dus ga ook geen moeite doen het uit te leggen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is het wereldproblemen oplossende onderwerp waar we met smart op moeten wachten?
En als ik dezelfde vraag stel?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Snap je toch niet, dus ga ook geen moeite doen het uit te leggen.
Jouw zelfzuchtige oplossingen tegen obesitas zijn dan ook niet van toepassing op mij.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Snap je toch niet, dus ga ook geen moeite doen het uit te leggen.
Aids en crack werken goed genoeg bij je, wil je zeggen?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw zelfzuchtige oplossingen tegen obesitas zijn dan ook niet van toepassing op mij.
Free Willy.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw zelfzuchtige oplossingen tegen obesitas zijn dan ook niet van toepassing op mij.
Neehoor lieverd, jij bent 't maar.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aids en crack werken goed genoeg bij je, wil je zeggen?
Was deze te grof?
Peiling van De Hond.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef eriksd het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)der-uit-op-VVD.dhtml
Thats it! The Dutch have officially gone completely bonkers.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef eriksd het volgende:
De Hond is altijd pessimistisch over de kansen van de VVD geweest.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef eriksd het volgende:
Kom jij ook zonder werk, kutnotarisje.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:22 schreef eriksd het volgende:
Hoop dat ze de bankensector helemaal kapotmaken.
Ik werk niet voor en/of met banken. Hihi. En die consumptieve kredietverlening is natuurlijk ver beneden mijn niveau.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom jij ook zonder werk, kutnotarisje.
"De grootse nadelen van een vettaks", begeleid door Ton Elias?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb mijzelf tot maart gegeven dus dat moet nog aanvangen. Alhoewel ik al een onderwerp en begeleider heb. Begin eind augustus denk ik.
Je werkt niet voor en/of banken, maar ik neem aan dat je klanten hun geld niet beheren in een matras of wel slimmerd.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik werk niet voor en/of met banken. Hihi. En die consumptieve kredietverlening is natuurlijk ver beneden mijn niveau.
Jij werkt niet voor/met banken?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik werk niet voor en/of met banken. Hihi. En die consumptieve kredietverlening is natuurlijk ver beneden mijn niveau.
Haal je die fout er zelf even uit?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"De grootse nadelen van een vettaks", begeleidt door Ton Elias?
Die zitten toch niet in NL. Hoppa, aanpakken die sector.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je werkt niet voor en/of banken, maar ik neem aan dat je klanten hun geld niet beheren in een matras of wel slimmerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |