Autobahnquote:
Oh, is dat wat ik fout doe.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet ook ergens anders tegenaan wrijven.
Ja, mensen die wat anders dan een Mac adviseren hebben blijkbaar niet geneukt volgens remmie.quote:
Ach, ik geef later filosofie- en maatschappijleer-les aan de kinderen van de bezoekers van deze SC. Komen ze ineens thuis met genuanceerde denkbeelden; de hel klinkt zelfs aantrekkelijker.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel erg, als we het als Nederlandse maatschappij moeten hebben van werkloze filosofen.
Je zal maar 4-5 van de kinderen van deze SC in één klas hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 10:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ik geef later filosofie- en maatschappijleer-les aan de kinderen van de bezoekers van deze SC. Komen ze ineens thuis met genuanceerde denkbeelden; de hel klinkt zelfs aantrekkelijker.
Mac's zijn soms hoerendingen dus wat dat betreft.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mensen die wat anders dan een Mac adviseren hebben blijkbaar niet geneukt volgens remmie.
Ik zou er graag over eentje heenzeiken.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Mac's zijn soms hoerendingen dus wat dat betreft.
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal maar 4-5 van de kinderen van deze SC in één klas hebben.
Kutmuziek.quote:
De meesten moeten eerst een vrouwmensch zo gek zien te krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal maar 4-5 van de kinderen van deze SC in één klas hebben.
Eerst jezelf zo gek krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:07 schreef Tem het volgende:
[..]
De meesten moeten eerst een vrouwmensch zo gek zien te krijgen.
Ik was net van plan om bijstandmoederdating.nl op te zetten.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:07 schreef Tem het volgende:
[..]
De meesten moeten eerst een vrouwmensch zo gek zien te krijgen.
Die wordt meteen de gang opgestuurd!quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
Een college vol met POL SC'ers lijkt me wel tof.
Mits Erik geen muziek mag draaien.
Precies, die krijgt er van langs met de liniaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die wordt meteen de gang opgestuurd!
Ik denk dat ik niets van het college kan volgen als een zekere inboorbrabo zijn mond open doet.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, die krijgt er van langs met de liniaal.
Alsjeblieft niet, dan moet je de les richten op het domme jongetje van de klas, naar Nederlands gebruik.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
Neemt Erik gelijk drie collegebanken in beslag.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |