Geef eens aan waar ik te keer gaquote:Op zondag 1 juli 2012 02:37 schreef remlof het volgende:
Heh ze betalen alles dus
En hier maar tekeer gaan
Best zielig.
Ah ja, zielig omdat mijn leven zo oncomfortabel isquote:Op zondag 1 juli 2012 02:37 schreef remlof het volgende:
Truste GS, je bent een heel zielig ventje. Ik zal je haar niet rood spuiten, dat hoeft er niet bij
Liever afhankelijk begin 20 dan afhankelijk van een gesubsidieerde woning na je 40equote:Op zondag 1 juli 2012 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het weer doet zal ik je op je afhankelijke bestaan wijzen. Nu ga ik echt
DH, heb je die nieuwe campusplannen van de TU gezien?quote:Op zondag 1 juli 2012 02:40 schreef Drugshond het volgende:
rood haar bukabe..... valkenburg (minstens)
Niet de enigequote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:31 schreef robin007bond het volgende:
Henri![]()
De Libertarische Partij doet nu mee aan de verkiezingen.
quote:Candidate fundraising emails becoming increasingly hard to differentiate from Nigerian banking scams
Haar afkeer jegens mij werd haar teveel.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Henri, sigme toont haar vrije gezicht hier niet meer.
Maar je kont is niet rood,quote:Op zondag 1 juli 2012 07:50 schreef sigme het volgende:
He goedemorgen!
Kom ik eens kijken, wordt er zowaar over me gesproken![]()
.
Veel oude garde zie ik?
Henri!
Mutti in Maroc! Ik ben jaloers.
Waarmee jouw ongelijk bewezen werd. Dag Reya. Nog altijd geaffecteerd schrijvende, ziet ik.quote:
cullum caerulum significoquote:
De aftakeling is heden nog louter te zien in een overdaad aan wederkerende werkwoorden.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarmee jouw ongelijk bewezen werd. Dag Reya. Nog altijd geaffecteerd schrijvende, ziet ik.
Ik vrees dat ik voor latijnse spreuken geheel en al afhankelijk ben van Floripas.quote:
ha.. ha...quote:Op zondag 1 juli 2012 08:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik voor latijnse spreuken geheel en al afhankelijk ben van Floripas.
Kraftwerk.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:32 schreef Hexagon het volgende:
Het enige Tour de france dat ik boeiend vind
Een hoop musea ed. hebben spontaan private partijen kunnen vinden. Heel gek.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:36 schreef waht het volgende:
Ik dacht dat al die cultuur-ongein astronomisch in prijs zou stijgen?
Frappant. Ik krijg opeens zin om met economische wetmatigheden te smijten.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een hoop musea ed. hebben spontaan private partijen kunnen vinden. Heel gek.
Opmerkelijk. Hoogst opmerkelijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een hoop musea ed. hebben spontaan private partijen kunnen vinden. Heel gek.
Ik had je wel ingeschat als concertganger eigenlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Hoogst opmerkelijk.
Niet dat ik een bal geef om die linkse hobby's.
Ik heb nu 17,50 i.p.v. 19,50 voor m'n concertkaartje voor Woven Hand betaald. Als dat het verschil is had ik ook wel die 2 euro erbij willen lappen, als mijn bescheiden bijdrage aan het op orde krijgen van de overheidsfinancien.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had je wel ingeschat als concertganger eigenlijk.
Ik heb genoeg neuzen om tegenaan te wrijven.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:50 schreef Tem het volgende:
Zijn er weinig kaboutervrouwtjes op het moment B_A?
Je moet ook ergens anders tegenaan wrijven.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb genoeg neuzen om tegenaan te wrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |