De Hond is altijd pessimistisch over de kansen van de VVD geweest.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef eriksd het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)der-uit-op-VVD.dhtml
Kom jij ook zonder werk, kutnotarisje.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:22 schreef eriksd het volgende:
Hoop dat ze de bankensector helemaal kapotmaken.
Ik werk niet voor en/of met banken. Hihi. En die consumptieve kredietverlening is natuurlijk ver beneden mijn niveau.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom jij ook zonder werk, kutnotarisje.
"De grootse nadelen van een vettaks", begeleid door Ton Elias?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb mijzelf tot maart gegeven dus dat moet nog aanvangen. Alhoewel ik al een onderwerp en begeleider heb. Begin eind augustus denk ik.
Je werkt niet voor en/of banken, maar ik neem aan dat je klanten hun geld niet beheren in een matras of wel slimmerd.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik werk niet voor en/of met banken. Hihi. En die consumptieve kredietverlening is natuurlijk ver beneden mijn niveau.
Jij werkt niet voor/met banken?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik werk niet voor en/of met banken. Hihi. En die consumptieve kredietverlening is natuurlijk ver beneden mijn niveau.
Haal je die fout er zelf even uit?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"De grootse nadelen van een vettaks", begeleidt door Ton Elias?
Die zitten toch niet in NL. Hoppa, aanpakken die sector.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je werkt niet voor en/of banken, maar ik neem aan dat je klanten hun geld niet beheren in een matras of wel slimmerd.
Frappant inderdaad.quote:
Man man, dit is wel erg dom, Erik what happened to you!?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zitten toch niet in NL. Hoppa, aanpakken die sector.
Aanpakken! Ik sta voorop bij de boedelverkoop van ABN.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Man man, dit is wel erg dom, Erik what happened to you!?
Het liefst noodlijdende delen, en dan verkopen aan buurlanden.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:28 schreef GSbrder het volgende:
Delen van banken kan je best verkopen. Is met ING ook gebeurd.
Gewoon heel slecht.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aids en crack werken goed genoeg bij je, wil je zeggen?
Was deze te grof?
ING direct... US tak... dat moesten ze.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:28 schreef GSbrder het volgende:
Delen van banken kan je best verkopen. Is met ING ook gebeurd.
ING RE naar CB Richard Ellisquote:Op zondag 1 juli 2012 11:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ING direct... US tak... dat moesten ze.
Joint ?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:32 schreef remlof het volgende:
Whaha die Kuipers een beetje lollig doen na de landing terwijl z'n Amerikaanse collega out ging
Superefficientrecht.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:26 schreef waht het volgende:
Trias politica opheffen. Ook geen gezeik meer met juristen.
Of zo'n jurkje aan moeten doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kuipers had een sticker met Bavaria op zijn hoofd moeten plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |