Nee, aangezien ik nog niet uitgezonden ben geweest heb ik daar niets te zoeken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Was jij niet bij de veteranendag vandaag?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En 12 jaar nadat Sabrina de mannelijke hormoonhuishouding bij een groot publiek buiten Italie op hol had gebracht met haar strapless bh-muziekvideo.
Picchia heeft geen weelderige haardos.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:52 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, Mutant, Picchia en ik zouden haar zo kunnen krijgen.
Plastische chirurgie lijkt me overdreven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wil je wat vet van mij overnemen dan?
Gewoon die mannen even respect tonen is er ook niet meer bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik nog niet uitgezonden ben geweest heb ik daar niets te zoeken.
Die past niet bij z'n martiale bezigheden.quote:
Russell Crowe heeft ook een vetpercentage boven de 10.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan het soms wel mooi zijn, bij mannen vreemd genoeg nooit.
erik noemt zichzelf BigBeautifulFiscalist op parship.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan het soms wel mooi zijn, bij mannen vreemd genoeg nooit.
Toe maar! Carrièretijger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, want ik werk ook nog in een kledingwinkel.
Is dit die 'weg met ons'mentaliteit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
Ha, ik ben het eens met de TT.
Laat die boze Henk en Ingrids maar komen.
Weer die linkse zelfhaat. Wat is er mis met de Nederlandse taal?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
CoolCat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, want ik werk ook nog in een kledingwinkel.
Snap het ook nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Weer die linkse zelfhaat. Wat is er mis met de Nederlandse taal?
Een Henk met meerdere Ingrids? De islamisering is nu echt begonnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
Het zou veel makkelijker zijn om Engels als native language te hebben. Heb je ook veel meer aanquote:
Je hebt er niets aan wanneer je achterlijk bent.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou veel makkelijker zijn om Engels als native language te hebben. Heb je ook veel meer aan
Ik zie het grote voordeel nog niet zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou veel makkelijker zijn om Engels als native language te hebben. Heb je ook veel meer aan
Personal bodymaterial-manager.quote:
Waarom dan niet Spaans?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan.quote:
Stiekem zou Duits eigenlijk handiger zijn, omdat dat een belangrijke handelspartner is. Ach ja. Een globaliserende wereld. Engels als internationale taal. Mijn droom.quote:
Bedoel je nu sperma?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaat een dergelijk systeem ook in de filosofiewereld?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je er een jaartje werkt ben je uiteraard senior fashion consultant.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je nu sperma?
Is dat een hip kledingmerk, dat sperma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
tot je met Indonesiërs samen moet werken die denken best goed Engels te kunnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem zou Duits eigenlijk handiger zijn, omdat dat een belangrijke handelspartner is. Ach ja. Een globaliserende wereld. Engels als internationale taal. Mijn droom.
Junior thinker-assistantquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bestaat een dergelijk systeem ook in de filosofiewereld?
Ik vrees dat iedereen dan Engels zal spreken met Amerikaans of Australisch accent. Of natuurlijk met een Aziatisch robotaccent.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem zou Duits eigenlijk handiger zijn, omdat dat een belangrijke handelspartner is. Ach ja. Een globaliserende wereld. Engels als internationale taal. Mijn droom.
Nee, helft van Nederland heeft het...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat een hip kledingmerk, dat sperma?
Het schijnt onder vrouwen erg goed te lopen, met name de gezichtsbedekkende elementen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat een hip kledingmerk, dat sperma?
Nivelleren!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, helft van Nederland heeft het...
Senior welfare recipient.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Junior thinker-assistant
Senior thinker
Executive thinker
Prijs per mL ligt wel hoog, hoorde ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het schijnt onder vrouwen erg goed te lopen, met name de gezichtsbedekkende elementen.
Hedendaags wetenschapsfilosoof.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Junior thinker-assistant
Senior thinker
Executive thinker
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prijs per mL ligt wel hoog, hoorde ik.
Dat hangt van de bron af, bij heren van stand (zoals uzelf) ligt de prijs uiteraard hoger, maar dat vindt z'n oorsprong in de vraag & aanbod-theorie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prijs per mL ligt wel hoog, hoorde ik.
Dat is dan ook weer zo. Inferieur zaad is te krijgen op elke straathoek, premiumsperma is een exclusieve delicatesse.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hangt van de bron af, bij heren van stand (zoals uzelf) ligt de prijs uiteraard hoger, maar dat vindt z'n oorsprong in de vraag & aanbod-theorie.
Principal fashion consultant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je er een jaartje werkt ben je uiteraard senior fashion consultant.
Superieur zaad heeft te maken met hoe er met het product wordt omgegaan tijdens de productiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo. Inferieur zaad is te krijgen op elke straathoek, premiumsperma is een exclusieve delicatesse.
Wel flinke fooi gegeven... zo ben ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Drugshond het volgende:
Zomer, wit bier, blond serveerstertje zonder BH (je zag alles, bestellen was een genot). Best wel lang op terras gezeten eigenlijk. Afrekenen ging ook al fout (ik wist het niet meer.... zij ook niet). Heb de helft voor niks gekregen.
In bier zit vitamine B12 , who cares.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef 99.999 het volgende:
Je moet het wat afwisselenm bij een hoegaerden kan het wel op z'n tijd maar op een gegeven moment gaat die overdosis vitamine C je toch tegenstaan
Het verneukt vooral de origele smaak, vooral omdat de meeste toko's niet eens de moeite nemen om de citroen te ontdoen van de waxlaag.quote:
Die citroen is niet het ergste.... die bakje pinda's die je erbij krijgt (gruwel).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het verneukt vooral de origele smaak, vooral omdat de meeste toko's niet eens de moeite nemen om de citroen te ontdoen van de waxlaag.
Van het bakje ernaast slaat je bier niet dood.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die citroen is niet het ergste.... die bakje pinda's die je erbij krijgt (gruwel).
Die tijd krijgt het nog niet eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Van het bakje ernaast slaat je bier niet dood.
`quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar zijn haar tepels te zien... 2:31 of zo. ?
Echte melk komt van melkunie koeien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:10 schreef Perrin het volgende:
Goed geschapen verder. Veel zuivel gegeten, zo te zien.
Waar of hoevaak?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar zijn haar tepels te zien... 2:31 of zo. ?
2:36 eveneens. 2:44 beter. 3:16 ook even.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Download clip... ik ga wel editten. Upload volgt.
Kontaap.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is assmonkey ook een prachtig scheldwoord.
Von Smallhausen.quote:
Of erger: Arschlochquote:
Wel weer met arsch.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat heeft weer slechts zijdelings met een assmonkey te maken.
Helga.quote:
Die van B_A staat ernaast, maar die moest ik wegknippen. Zelfs bij NASA noemen ze die Modem Killer.quote:
Jaja, duizenden kinderen sterven door alcohol, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel grappig trouwens dat die kneusjes van een politici bezig zijn met het verhogen van de verkoopleeftijd voor alcohol.
LEKKER FUCKING BELANGRIJK!
Om die reden heeft u ook al de wietpas aangeschaft?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel goed nieuws voor Appel, dat wel, want hij gaat meer verdienen door de broekies voor de drankwinkel hun drank aan te schaffen.
Wat willen jullie? Flesje vodka? Dat merk is 14 euro heh, voor jullie 16 euro inc. haalkosten.
Daar dacht ik net ook aan, straathandelaren krijgen op deze manier steeds sneller nieuwe productgroepen toegeworpen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om die reden heeft u ook al de wietpas aangeschaft?
Snel dealen voor wat nietsvermoedende toeristen in Utrecht?
Nee, ik blow niet, maar boodschappen doen op vrijdagavond als de jeugd ook voor gaat drinken is wel handig. Ik verzamel wat ze willen, haal hun geld op en koop hun shizzle en doe mijn eigen dingen erbij en buiten deel ik uit en loop ik met een tientje winst weg.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om die reden heeft u ook al de wietpas aangeschaft?
Snel dealen voor wat nietsvermoedende toeristen in Utrecht?
Neej, over 2 weken import Polen (spiritus).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel goed nieuws voor Appel, dat wel, want hij gaat meer verdienen door de broekies voor de drankwinkel hun drank aan te schaffen.
Wat willen jullie? Flesje vodka? Dat merk is 14 euro heh, voor jullie 16 euro inc. haalkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |