2:36 eveneens. 2:44 beter. 3:16 ook even.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Download clip... ik ga wel editten. Upload volgt.
Kontaap.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is assmonkey ook een prachtig scheldwoord.
Von Smallhausen.quote:
Of erger: Arschlochquote:
Wel weer met arsch.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat heeft weer slechts zijdelings met een assmonkey te maken.
Helga.quote:
Die van B_A staat ernaast, maar die moest ik wegknippen. Zelfs bij NASA noemen ze die Modem Killer.quote:
Jaja, duizenden kinderen sterven door alcohol, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel grappig trouwens dat die kneusjes van een politici bezig zijn met het verhogen van de verkoopleeftijd voor alcohol.
LEKKER FUCKING BELANGRIJK!
Om die reden heeft u ook al de wietpas aangeschaft?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel goed nieuws voor Appel, dat wel, want hij gaat meer verdienen door de broekies voor de drankwinkel hun drank aan te schaffen.
Wat willen jullie? Flesje vodka? Dat merk is 14 euro heh, voor jullie 16 euro inc. haalkosten.
Daar dacht ik net ook aan, straathandelaren krijgen op deze manier steeds sneller nieuwe productgroepen toegeworpen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om die reden heeft u ook al de wietpas aangeschaft?
Snel dealen voor wat nietsvermoedende toeristen in Utrecht?
Nee, ik blow niet, maar boodschappen doen op vrijdagavond als de jeugd ook voor gaat drinken is wel handig. Ik verzamel wat ze willen, haal hun geld op en koop hun shizzle en doe mijn eigen dingen erbij en buiten deel ik uit en loop ik met een tientje winst weg.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om die reden heeft u ook al de wietpas aangeschaft?
Snel dealen voor wat nietsvermoedende toeristen in Utrecht?
Neej, over 2 weken import Polen (spiritus).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel goed nieuws voor Appel, dat wel, want hij gaat meer verdienen door de broekies voor de drankwinkel hun drank aan te schaffen.
Wat willen jullie? Flesje vodka? Dat merk is 14 euro heh, voor jullie 16 euro inc. haalkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |