Je hebt er niets aan wanneer je achterlijk bent.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou veel makkelijker zijn om Engels als native language te hebben. Heb je ook veel meer aan
Ik zie het grote voordeel nog niet zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou veel makkelijker zijn om Engels als native language te hebben. Heb je ook veel meer aan
Personal bodymaterial-manager.quote:
Waarom dan niet Spaans?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan.quote:
Stiekem zou Duits eigenlijk handiger zijn, omdat dat een belangrijke handelspartner is. Ach ja. Een globaliserende wereld. Engels als internationale taal. Mijn droom.quote:
Bedoel je nu sperma?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaat een dergelijk systeem ook in de filosofiewereld?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je er een jaartje werkt ben je uiteraard senior fashion consultant.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je nu sperma?
Is dat een hip kledingmerk, dat sperma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
tot je met Indonesiërs samen moet werken die denken best goed Engels te kunnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem zou Duits eigenlijk handiger zijn, omdat dat een belangrijke handelspartner is. Ach ja. Een globaliserende wereld. Engels als internationale taal. Mijn droom.
Junior thinker-assistantquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bestaat een dergelijk systeem ook in de filosofiewereld?
Ik vrees dat iedereen dan Engels zal spreken met Amerikaans of Australisch accent. Of natuurlijk met een Aziatisch robotaccent.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem zou Duits eigenlijk handiger zijn, omdat dat een belangrijke handelspartner is. Ach ja. Een globaliserende wereld. Engels als internationale taal. Mijn droom.
Nee, helft van Nederland heeft het...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat een hip kledingmerk, dat sperma?
Het schijnt onder vrouwen erg goed te lopen, met name de gezichtsbedekkende elementen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat een hip kledingmerk, dat sperma?
Nivelleren!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, helft van Nederland heeft het...
Senior welfare recipient.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Junior thinker-assistant
Senior thinker
Executive thinker
Prijs per mL ligt wel hoog, hoorde ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het schijnt onder vrouwen erg goed te lopen, met name de gezichtsbedekkende elementen.
Hedendaags wetenschapsfilosoof.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Junior thinker-assistant
Senior thinker
Executive thinker
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prijs per mL ligt wel hoog, hoorde ik.
Dat hangt van de bron af, bij heren van stand (zoals uzelf) ligt de prijs uiteraard hoger, maar dat vindt z'n oorsprong in de vraag & aanbod-theorie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prijs per mL ligt wel hoog, hoorde ik.
Dat is dan ook weer zo. Inferieur zaad is te krijgen op elke straathoek, premiumsperma is een exclusieve delicatesse.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hangt van de bron af, bij heren van stand (zoals uzelf) ligt de prijs uiteraard hoger, maar dat vindt z'n oorsprong in de vraag & aanbod-theorie.
Principal fashion consultant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je er een jaartje werkt ben je uiteraard senior fashion consultant.
Superieur zaad heeft te maken met hoe er met het product wordt omgegaan tijdens de productiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo. Inferieur zaad is te krijgen op elke straathoek, premiumsperma is een exclusieve delicatesse.
Wel flinke fooi gegeven... zo ben ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Drugshond het volgende:
Zomer, wit bier, blond serveerstertje zonder BH (je zag alles, bestellen was een genot). Best wel lang op terras gezeten eigenlijk. Afrekenen ging ook al fout (ik wist het niet meer.... zij ook niet). Heb de helft voor niks gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |