Dat is ook geen nieuws.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:37 schreef eriksd het volgende:
Ik ging wel even stuk om mijn eigen grap.
Hoe groot waren ze na de verkleining?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Haar hele sex-appeal zat hem in de buste.
Las het. Overigens ook wel enigszins vreemd. Maar nog wel te doen, denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je wat ouder was, hij heeft iets met een 26-jarige.
Dat dacht hij ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Las het. Overigens ook wel enigszins vreemd. Maar nog wel te doen, denk ik.
Gok op D.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoe groot waren ze na de verkleining?
Redheadquote:
Nee. Ze is wel heel mooi, mooi lichaam ook. Alleen haar borsten zijn nep, denk ik? Of ze zijn echt en ze lijkt dunner in de jurken die ze draagt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:39 schreef TitusPullo het volgende:
Zeg Ziba, zou een van ons Christina Hendricks wel kunnen krijgen?
Waarom niet?quote:
Nee, ze zijn echt. Ze heeft alleen geen kont.quote:Alleen haar borsten zijn nep, denk ik? Of ze zijn echt en ze lijkt dunner in de jurken die ze draagt.
Weet u dit zeker?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Nee, ze zijn echt. Ze heeft alleen geen kont.
Misschien is er nog een plekje voor je op de darkside of the moon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een echte rode kan ik slecht voor door. Maar aan arierpunten geen gebrek
Ja.quote:
quote:
David Lachapelle?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechter is Christina in 1999.
?quote:
Toen D_G en v_P nog wel met elkaar overweg konden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo zou ik niet mer D_G overweg kunnen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Toen D_G en v_P nog wel met elkaar overweg konden.
Was jij niet bij de veteranendag vandaag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo zou ik niet mer D_G overweg kunnen?
Dat het zo een wijf is dat meteen gaat huilen kan ik niets aan doen.
En 12 jaar nadat Sabrina de mannelijke hormoonhuishouding bij een groot publiek buiten Italie op hol had gebracht met haar strapless bh-muziekvideo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Toen D_G en v_P nog wel met elkaar overweg konden.
Ze is heel erg aangekomen, denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou van vetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze is heel erg aangekomen, denk ik.Want aan haar kleding te zien draagt ze kleding die haar vetjes bij elkaar houden zodat haar rondingen + figuur goddelijk lijken, zegmaar. Wel mooie vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |