David Lachapelle?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechter is Christina in 1999.
?quote:
Toen D_G en v_P nog wel met elkaar overweg konden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo zou ik niet mer D_G overweg kunnen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Toen D_G en v_P nog wel met elkaar overweg konden.
Was jij niet bij de veteranendag vandaag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo zou ik niet mer D_G overweg kunnen?
Dat het zo een wijf is dat meteen gaat huilen kan ik niets aan doen.
En 12 jaar nadat Sabrina de mannelijke hormoonhuishouding bij een groot publiek buiten Italie op hol had gebracht met haar strapless bh-muziekvideo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Toen D_G en v_P nog wel met elkaar overweg konden.
Ze is heel erg aangekomen, denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou van vetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze is heel erg aangekomen, denk ik.Want aan haar kleding te zien draagt ze kleding die haar vetjes bij elkaar houden zodat haar rondingen + figuur goddelijk lijken, zegmaar. Wel mooie vrouw.
Nee, aangezien ik nog niet uitgezonden ben geweest heb ik daar niets te zoeken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Was jij niet bij de veteranendag vandaag?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En 12 jaar nadat Sabrina de mannelijke hormoonhuishouding bij een groot publiek buiten Italie op hol had gebracht met haar strapless bh-muziekvideo.
Picchia heeft geen weelderige haardos.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:52 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, Mutant, Picchia en ik zouden haar zo kunnen krijgen.
Plastische chirurgie lijkt me overdreven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wil je wat vet van mij overnemen dan?
Gewoon die mannen even respect tonen is er ook niet meer bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik nog niet uitgezonden ben geweest heb ik daar niets te zoeken.
Die past niet bij z'n martiale bezigheden.quote:
Russell Crowe heeft ook een vetpercentage boven de 10.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan het soms wel mooi zijn, bij mannen vreemd genoeg nooit.
erik noemt zichzelf BigBeautifulFiscalist op parship.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan het soms wel mooi zijn, bij mannen vreemd genoeg nooit.
Toe maar! Carrièretijger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, want ik werk ook nog in een kledingwinkel.
Is dit die 'weg met ons'mentaliteit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
Ha, ik ben het eens met de TT.
Laat die boze Henk en Ingrids maar komen.
Weer die linkse zelfhaat. Wat is er mis met de Nederlandse taal?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
CoolCat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, want ik werk ook nog in een kledingwinkel.
Snap het ook nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Weer die linkse zelfhaat. Wat is er mis met de Nederlandse taal?
Een Henk met meerdere Ingrids? De islamisering is nu echt begonnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |