dat is veels te moeilijk, dat is echt zo alsof ik al een leuk persoon ben enzo, en dan had ik al een goede reputatie moeten hebben, en ze al moeten kenne nenzo, en dan had ik ook al uitgenodigt moeten zijn op de bbq. ik heb al eerder iets fouts gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee.
maar lees mijn post nog eens, wat je wel zou kunnen doen?
Alsof ik het niet expres deedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Best wel vrouwelijk dat je een plaatje van My Little Pony post, ben je een Brony? En dat meen ik.![]()
![]()
![]()
nee hoor, dat kan je ook zeggen als je wildvreemden bent van elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat is veels te moeilijk, dat is echt zo alsof ik al een leuk persoon ben enzo, en dan had ik al een goede reputatie moeten hebben, en ze al moeten kenne nenzo, en dan had ik ook al uitgenodigt moeten zijn op de bbq. ik heb al eerder iets fouts gedaan.
Ik huil niet. Ik probeer je alleen in te laten zien dat dat wat jij doet net zo triest, zo niet triester is dan wat Firefly doetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan me ook negeren in plaats van heel hard huilen.
Door mij daar de hele tijd op te wijzen, en er op in te blijven gaan, in plaats van er overheen te lezen, hou je het in stand, en dat maakt jou dan even triest als ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik huil niet. Ik probeer je alleen in te laten zien dat dat wat jij doet net zo triest, zo niet triester is dan wat Firefly doet.
Zullen we het nu weer gezellig houden?
Als jij dat zo ziet, primaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door mij daar de hele tijd op te wijzen, en er op in te blijven gaan, in plaats van er overheen te lezen, hou je het in stand, en dat maakt jou dan even triest als ik.
Nee, een winnaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb al jullie moeders geneukt, ben ik nu ook triest?
Daar had je die moeite niet voor hoeven nemen hoor, dat was daarvoor ook al zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb al jullie moeders geneukt, ben ik nu ook triest?
Nah, ik ben op zoek naar een man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:32 schreef BrandX het volgende:
Samzz en Mudera, het klinkt bijna als een match made in heaven![]()
mss is het handiger als jullie het onderwerp gewoon nu verder even laten rusten
ik woon hier al jaren dus ik ben te laat. het kan dus niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, dat kan je ook zeggen als je wildvreemden bent van elkaar.
of wanneer je bijv. er net zou zijn komen wonen.
Ik wilde zeggen dat je het in alle situaties kan zeggen, of je er nu 100 jaar of net 1 dag woontquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik woon hier al jaren dus ik ben te laat. het kan dus niet.
misschien moet ik aardiger zijn en minder lomp
Brandx, sams noemt me een wijf.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat laatste is altijd iets wat werkt
het heeft alleen wel tijd nodig.
Ik deed het met plezierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar had je die moeite niet voor hoeven nemen hoor, dat was daarvoor ook al zo
Lees de PI. Of hebben de tranen je leesvermogen aangetast?quote:
ja maar dat is moeilijk om jarenlang vol te houden. echt non-stop jarenlang zo van aardig zzijn enzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je het in alle situaties kan zeggen, of je er nu 100 jaar of net 1 dag woont.
dat laatste is altijd iets wat werkt
het heeft alleen wel tijd nodig.
quote:
als je niet aardig wil zijn, dan moet je het niet zijn, maar dan ook niet miepen dat ze je niet aardig vindenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar dat is moeilijk om jarenlang vol te houden. echt non-stop jarenlang zo van aardig zzijn enzo.
Ik zie alles blurrie nu.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees de PI. Of hebben de tranen je leesvermogen aangetast?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie alles blurrie nu.
En mn make-up loopt uit. Ik hoop dat je nu gebanned word.
Heeft ze wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef BrandX het volgende:
[..]ze zei dat ze een man zoekt.
wsch heeft ze nog nooit een blik mogen werpen op je overheerlijke manboobs?
Dat snap ik wel. Ik zou gaan klagen in Feedback als ik jou was. Dat heb ik wel verdiend.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie alles blurrie nu.
En mn make-up loopt uit. Ik hoop dat je nu gebanned word.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik zou gaan klagen in Feedback als ik jou was. Dat heb ik wel verdiend.
Ik heb tr gemacht omdat brand het grappig vind dat je me aan het huilen maakt.quote:
het is gewoon te moeilijk, nog nooit echt geprobeert altijd als een blaadje in de wind enzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je niet aardig wil zijn, dan moet je het niet zijn, maar dan ook niet miepen dat ze je niet aardig vinden.
Want pesten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, je moet TR plaatsen, dan komt er een mod
Ik kan me er nog niks van herinneren ook.quote:
Niet wetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte
Mensen die niet brownieskunnen typen.
Ik heb nog met je staan praten, maar omdat ik er zo average en onopvallend uit zie herinner je me niet meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er nog niks van herinneren ook.
Dat gebeurt wel vaker bij intense traumatische ervaringen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Loop je me nu belachelijk te maken met die emogif? Ik ga een TR plaatsen hoor!
Dat herinner ik me wel, maar de manboobs niet. Praat me niet over average en onopvallend, dat is mijn levensmottoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog met je staan praten, maar omdat ik er zo average en onopvallend uit zie herinner je me niet meer.
Flips! Waarom heb je me niet op een normale tijd wakker gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte
Mensen die niet brownieskunnen typen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat herinner ik me wel, maar de manboobs niet. Praat me niet over average en onopvallend, dat is mijn levensmotto.
wanneer?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog met je staan praten, maar omdat ik er zo average en onopvallend uit zie herinner je me niet meer.
Ik denk het. Soms moet je van je voetstuk vallen, het doet pijn, maar what doesn't kill you makes you stronger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]bedoel jij hier te zeggen dat mijn moobs niet zo indrukwekkend zijn als ik denk?
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU
KREA! Verlicht onze zware gemoedstoestand met jouw plezante en sexy moobs!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:39 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Is dit het centrale manboobs topic? Dan ben ik verkeerd.
Groetjes aan Murdera.
Heb je een sterke man nodig?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
Waarom wil mijn zak borrelnootjes niet open?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Soms moet je van je voetstuk vallen, het doet pijn, maar what doesn't kill you makes you stronger.
is het cool als je de meeste van die liedjes van dat album, en bekend van die film op de piano kan spelen ipv gitaar?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Brand, ik wil graag een positieve note aanvragen voor barbusse omdat die een enorme verrijking is van het topic
Jij verstopt je wekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Flips! Waarom heb je me niet op een normale tijd wakker gemaakt.
Daqar heb ik jou toch voor!quote:
Ik ken die film niet maar muziek maken is wel een goede manier om veel mensen te ontmoetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is het cool als je de meeste van die liedjes van dat album, en bekend van die film op de piano kan spelen ipv gitaar?
hoe dan? ik ontmoet niemand als ik wat speel want alleen altijd enzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ken die film niet maar muziek maken is wel een goede manier om veel mensen te ontmoeten
Een zakje met borrelnootgruis..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak borrelnootjeszakken altijd met mijn penis open. 1 klap is genoeg.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Brand, ik wil graag een positieve note aanvragen voor barbusse omdat die een enorme verrijking is van het topic
ze hebben dus geen indruk gemaaktquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
heb jij kekke billen danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu durf ik nooit meer naar meets
Maar dat is ook omdat iedereen altijd mijn billen betast.
Die editquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daqar heb ik jou toch voor!
Een wekker kan niet zachtjes haar boobies over mijn gezicht laten wiebelen.
Ik bedoelde natuurlijk harde erwtjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die editNu weet ik het zeker dat je mij verwart met een ander.
Dank, maar mijn posinotes zijn opquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee. Maar ik heb zelf een pronte 75E, dus er moet heel wat gebeuren voor ik überhaupt onder de indruk ben van tieten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ze hebben dus geen indruk gemaakt
[..]
heb jij kekke billen dan?
Als ik ze nou sensueel tegen elkaar had gedrukt, en een pruillipje had opgezet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb zelf een pronte 75E, dus er moet heel wat gebeuren voor ik überhaupt onder de indruk ben van tieten.
KOM JE HIER ALLEEN EEN BEETJE DOM DOEN DAN?!?!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had je niet gedurfd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik ze nou sensueel tegen elkaar had gedrukt, en een pruillipje had opgezet?
Heb je een zak erwtjes in de vriezer liggen dan? Das wel leuk om iemand mee te wekkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk harde erwtjes.
Kreeg pas een bericht toen jij kwam sussen. Zo zonde. Daar ben je helemaal niet voor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:46 schreef BrandX het volgende:
[..]tot de volgende keer, we zullen je eerder in proberen te seinen
Dat is niet waar ik in de eerste instantie op doeldequote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een tietoff tegen jou, dat is vragen om verlies.
en ofquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kreeg pas een bericht toen jij kwam sussen. Zo zonde. Daar ben je helemaal niet voor.
Zowel je smiley als je pi zijn anti-grappig. Er is maar weinig wat dat nog weer kan rechttrekken, newbiemod.quote:
Ohnoesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dank, maar mijn posinotes zijn op
ik heb er geen meer gekregen van yvonne
Jijquote:
Ze waren niet als grap bedoelt maar als feitelijkheid, dus er valt weinig aan recht te trekken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zowel je smiley als je pi zijn anti-grappig. Er is maar weinig wat dat nog weer kan rechttrekken, newbiemod.
Bosbrandjes sussen en geen positieve notes uitdelenquote:
Ik val niet voor vrouwen dus bedankt.quote:
Ow...quote:
Ik ben weer even weg hoor en gelijk gedonderquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bosbrandjes sussen en geen positieve notes uitdelen
Somsquote:
Nee, dank je. Jij slaagt ook niet zo heel best.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je geeft jezelf te veel credit.
Maar ik kan je wel prive les geven.
Met jouw tetters? Onmogelijkquote:
Ik ben daar veel te lief en schattig voor, hequote:
Nu breek ik mijn nagel ook nog.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Jij slaagt ook niet zo heel best.
Je doet je best, maar het is telkens net niet overtuigend genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te lief en schattig voor, he.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
De russen gebruikem ze als richtpunt bij het terugkeren van de shuttle.
Verdorie. Al doe ik niet echt mijn best. Ik heb niet als doel de sfeer te verpestenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je doet je best, maar het is telkens net niet overtuigend genoeg
[..]![]()
Ik denk dat jij een psycholoog moet bellen. Of op moet houden te trollen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb trauma's . ik moet ze harder wegduwen en negeren
Doe je broek maar uit zal ik je een trauma geven knul!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb trauma's . ik moet ze harder wegduwen en negeren
fluffy is echt geen troll.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een psycholoog moet bellen. Of op moet houden te trollen.
euhm, hoe zou euhm een vriend van me zich hier voor aan kunnen melden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Doe je broek maar uit zal ik je een trauma geven knul!
Dan staat mijn andere tip.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
fluffy is echt geen troll.
[..]
euhm, hoe zou euhm een vriend van me zich hier voor aan kunnen melden?
Niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
fluffy is echt geen troll.
[..]
euhm, hoe zou euhm een vriend van me zich hier voor aan kunnen melden?
DGquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit topic is de herhaling van de herhaling.
saai he.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Och guts komt onze stoker ook even langsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Weer een nuttige bijdrage van DGquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef DigitalGirl het volgende:
kan hem beter binnen zetten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb besloten wat rust te houden, het lijkt nu zelfs wel alsof ik naar de psycholoog zou moeten.
dus eerst paar dagen rusten.
kan ik de auto buiten laten staan, op een pianokrukje? ik wil niet dat autoonderdelen of me pianokrukje gestolen wordt.
ik denk niet dat ik hem eronder uit krijg want de auto staat erop.quote:
Doet hij toch niet, helaas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een psycholoog moet bellen. Of op moet houden te trollen.
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, val jij hier even flink door de mand, murdera.![]()
Beetje jammer. Ik denk dat zo iemand veel goed kan doen.quote:
hee! maar ik heb wel vaker gezegd dat ik niets tegen een psycho-iemand te vertellen heb.quote:
Ik denk dat hij niet meer te redden is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer. Ik denk dat zo iemand veel goed kan doen.
nou, ik vond/vind het wel grappig dat je vaak beetje opschept over je uiterlijk en dat je anderen een week geeft om een meisje te hosselen omdat jij het anders voor ze doet etc, en dat je nu te horen krijgt dat je eerst nog wat volwassener moet worden.quote:
dit ja. ook niet door een psych.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer te redden is.
Kan jij hier niet iets aan doen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad de saaiheid straalt er van af.
ohh ok.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, ik vond/vind het wel grappig dat je vaak beetje opschept over je uiterlijk en dat je anderen een week geeft om een meisje te hosselen omdat jij het anders voor ze doet etc, en dat je nu te horen krijgt dat je eerst nog wat volwassener moet worden.
dit allemaal niet zo serieus maar toch vond ik het grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohh ok.
Maar samz heeft toch puntige knieen.Wat heb ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohh ok.
Maar samz heeft toch puntige knieen.ja weet ik. toch is het grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf maar k lees gwoon mee he.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer te redden is.
Wat je tegen ons zegt, om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hee! maar ik heb wel vaker gezegd dat ik niets tegen een psycho-iemand te vertellen heb.
wat moet ik dan zeggen tegen de psycho?
8quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Mur, hoeveel dagen van de week heb ik nog?
Ik vond het helemaal niet grappig.quote:
Mensen die nog te redden zijn zijn saai.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer te redden dus Fluf al helemaal niet
maar ik heb nu niets om tegen jullie te zeggen hor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat je tegen ons zegt, om mee te beginnen.
je doet het toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar ik heb nu niets om tegen jullie te zeggen hor.
Klopt!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die nog te redden zijn zijn saai.
Het blijven er 8quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
8
[..]
Ik vond het helemaal niet grappig.
Waarschijnlijk wel anders zijn ze niet vrijgezel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. evie en sammie zijn niet de minsten natuurlijk.
evie ditchte mij helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. evie en sammie zijn niet de minsten natuurlijk.
zelfs als jij de laatste man op aarde zou zijn, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel anders zijn ze niet vrijgezel.
true.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
evie ditchte mij helemaal niet.![]()
Evie verkoos jou boven mij, dat is een totaal andere situatie.
En ik heb niet zo veel met samzz eigenlijk.
Vrijgezel zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel anders zijn ze niet vrijgezel.
Een verwensing is sowieso niet vragend.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verkapte doods verwensing![]()
Trost op je Heloef!
Oh ik weet niet of ik nu nog verder kan levenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
evie ditchte mij helemaal niet.![]()
Evie verkoos jou boven mij, dat is een totaal andere situatie.
En ik heb niet zo veel met samzz eigenlijk.
Dan nogquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Een verwensing is sowieso niet vragend.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zweer je ik ga fanta hosselen, dikke lobi in mijn fobo enzo van haar
Dat is geen verwensing, dat is een optie aandragenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verkapte doods verwensing![]()
Trost op je Heloef!
drommel is ook van '94, hij liegt gewoon in zijn fobo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zorg je wel dat je op dezelfde emotionele golflengte komt te zitten?
Neequote:
Goed gezien deerne.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen verwensing, dat is een optie aandragen.
Ligt eraan. Als het je levensdoel is te trouwen en kinderen op de aardkloot te zetten, dan ga je de verkeerde kant op als je vrijgezel bent. Echter is dat mijn doel niet, dus volgens mij doe ik het nog niet zo slechtquote:
Ohh, ik had dat stuk niet gelezen, is dat nodig?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zorg je wel dat je op dezelfde emotionele golflengte komt te zitten?
Ik was 0quote:
Nog jong en onbedorven. Nog wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
drommel is ook van '94, hij liegt gewoon in zijn fobo.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ik had dat stuk niet gelezen, is dat nodig?Ja, natuurlijk! Als jij deze kunst niet snel onder de knie krijgt jongeman, zul je gedwongen zijn eenzaam ende alleen ende ongewenst door het leven te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wederom een nuttige bijdrage.quote:
meestal vind ik je wel cool posten hoor.quote:
We leren hier zo veel he?quote:
Nee.quote:
Nah, ik denk niet dat het je was geluktquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
meestal vind ik je wel cool posten hoor.je bent mijn type niet anders had ik je allang verleid tot vanalles en nog wat.
we zullen het nooit weten heh.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat het je was gelukt. Jij bent ook totaal mijn type niet.
Mn date voor vanavond maar even cancellen dan. Ik heb tijd nodig om aan mijn emotionele golflengtes te werkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Als jij deze kunst niet snel onder de knie krijgt jongeman, zul je gedwongen zijn eenzaam ende alleen ende ongewenst door het leven te gaan!
Wat ga je nou haten opoe?quote:
mysterieus , want hoe kom je aan de date.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn date voor vanavond maar even cancellen dan. Ik heb tijd nodig om aan mijn emotionele golflengtes te werken
Niet persé. Je kan ook alle genen tot die tijd hebben afgekeurd, omdat je een sterk nageslacht wil voortbrengen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als het je levensdoel is te trouwen en kinderen op de aardkloot te zetten, dan ga je de verkeerde kant op als je vrijgezel bent. Echter is dat mijn doel niet, dus volgens mij doe ik het nog niet zo slecht.
Ja ik ben vorige week nog wat met haar gaan drinken hoezo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik mis lant. heeft iemand nog contact met lant?
Geregeld door op dezelfde golflengte te zitten denk ik. Ik heb dit onderbewust gedaan want ik weet van niksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
mysterieus , want hoe kom je aan de date.
Firefly komt je morgen overhoren!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn date voor vanavond maar even cancellen dan. Ik heb tijd nodig om aan mijn emotionele golflengtes te werken
echt waar? niemand vind mij aardig dus ik moet dit erbij vragen. of het echt waar isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben vorige week nog wat met haar gaan drinken hoezo?
Weet je dat wel heel zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Stoer doen met leeftijd, het is geen basisschool meer Dawg
Jamaar niemand kan dat toch beter dan hij?quote:
Ja echt waar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
echt waar? niemand vind mij aardig dus ik moet dit erbij vragen. of het echt waar is
He snot... Natuurlijk weet hij beter hoe vrouwen werken dan een vrouw. Wat dom van mijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar niemand kan dat toch beter dan hij?
Voor wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
De enige die ik regelmatig op de hoogte stel is kaneelstokje, hij is de ultieme bro daarvoor
Jij weet niks.quote:
Jaquote:
"Waarom zitten jullie thuis?" Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen!
Zaterdagavond!
Waar blijft het voor dit tijdstip gebruikelijke onderwerp
bier? tieten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen!
Zaterdagavond!
Ja, preciesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
He snot... Natuurlijk weet hij beter hoe vrouwen werken dan een vrouw. Wat dom van mij.
studie?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen!
Zaterdagavond!
Tieten zijn al besproken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen!
Zaterdagavond!
quote:
Ferm is anders.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Squat jij al?
Zij wel:
[ afbeelding ]
Flipz0r!quote:
He kutquote:
Ruim je dan wel zelf even de rommel op?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Die kont, die blik, dat figuur. Ik trek dr helemaal uit elkaar
quote:
Wat noemen? Studie van tieten en kontjes?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Flipz0r!
Ja, zo zou je het kunnen noemen
[..]
He kut
Dus je billen zo bewegen is squatten? En waar is het goed voor?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Squat jij al?
Zij wel:
[ afbeelding ]
Gast je krijgt een note voor onterechte TR'squote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:45 schreef Barbusse het volgende:
EN OPTIEFEN MET DIE SQUATBULLSHIT! TR GEMACHT! JA!
Kom op man, die pic maakt alles goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:45 schreef Barbusse het volgende:
EN OPTIEFEN MET DIE SQUATBULLSHIT! TR GEMACHT! JA!
Die squat echt nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Squat jij al?
Zij wel:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus je billen zo bewegen is squatten? En waar is het goed voor?
Nee je krijgt er zo'n kont van. Althans dat beweert hij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus je billen zo bewegen is squatten? En waar is het goed voor?
Sja, het gaat nooit vervelenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
Wat noemen? Studie van tieten en kontjes?
1 van de resultaten:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?q=does+jada+stevens+squat&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a#hl=nl&client=firefox-a&hs=HdN&rls=org.mozilla:nl%3Aofficial&sclient=psy-ab&q=jada+stevens+squat&oq=jada+stevens+squat&gs_l=serp.3...20104.22886.0.22956.18.18.0.0.0.0.213.2214.1j12j1.16.0...0.0.fBg4bSwLfEo&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=3a0dd91af75076d8&biw=1440&bih=742
hoe kan ik erachter komen of je de waarheid spreekt.quote:
90% is porno met "squats on dick". Dat is geen squatten in de vorm van fitness.. En dan heb je echt niet zo'n losse huid..quote:
Glas naar de mond, zorgen dat de vloeistof over de rand gaat en in je mond en dan rustig doorslikken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoe kan ik erachter komen of je de waarheid spreekt.
en hoe gaat het met lant, en hoe gaat dat "drinken" enzo?
Op piemels squatten is geen squatten wil je zeggen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
90% is porno met "squats on dick". Dat is geen squatten in de vorm van fitness.. En dan heb je echt niet zo'n losse huid..
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid, waarom zou ik liegen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik denk dat Fluffy "gewoon gezellig wat drinken" meteen vertaald naar "bruut door het matras drukken" in z'n hoofd..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid, waarom zou ik liegen?
Gewoon op een terras en dan drinken.
Ik denk dat jij dat zelf doetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat Fluffy "gewoon gezellig wat drinken" meteen vertaald naar "bruut door het matras drukken" in z'n hoofd..
Ehm, nee. Want ik vind dat het gewoon kan, zonder bijbedoelingen..quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, nee. Want ik vind dat het gewoon kan, zonder bijbedoelingen..
Ik zou ze allebei gevenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
ik vind die jada stevens er maar goedkoop plasticachtig eruit zien eigenlijk. net zoals veel van die pornowijven. dan geef mij jynx maze maar.
[ afbeelding ]
true that.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan wel interessant worden, ja.
Het was niet gewoon gezellig wat drinken moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat Fluffy "gewoon gezellig wat drinken" meteen vertaald naar "bruut door het matras drukken" in z'n hoofd..
Ze kijkt een beetje raar maar ze heeft wel een paar mooie ogen zegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
ik vind die jada stevens er maar goedkoop plasticachtig eruit zien eigenlijk. net zoals veel van die pornowijven. dan geef mij jynx maze maar.
[ afbeelding ]
Mensen die flips nummer niet hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
true that.
ik heb alleen je nummer niet meer.
Wat is haar beroep danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Sukkelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
true that.
Ik die van jou ook niet meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
true that.
fixedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die flips nummer niet hebben.
het zit diep heh, dat evie (en flipschatje natuurlijk ook) mij boven jou verkiest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
FLIPS WAT IS DEZEquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
het zit diep heh, dat evie (en flipschatje natuurlijk ook) mij boven jou verkiest.
Stokslobberen en uit elkaar getrokken worden.quote:
porno. maar zij is tenminste nog een vrij naturel, en erg lekker lichaam, normaal enzo.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
het zit diep heh, dat evie (en flipschatje natuurlijk ook) mij boven jou verkiest.
niks.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Dawg, wat vind je ervan dat Flips mij boven jou verkiest
quote:
BETER LEZENquote:
Ja, dat porno haar beroep is is te zien, het was meer een retorische vraagquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
porno. maar zij is tenminste nog een vrij naturel, en erg lekker lichaam, normaal enzo.
en ze spreekt spaans.
WAT IS DEZEquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
BETER LEZEN
Er staat dat ik dawg boven Barholomeus verkies niet jou boven dawg.
Overigens heb ik hier geen mening verder over, dus wie ik boven wie verkies zoek je maar zelf uit.
Nee, dat staat er niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
BETER LEZEN
Er staat dat ik dawg boven Barholomeus verkies niet jou boven dawg.
Overigens heb ik hier geen mening verder over, dus wie ik boven wie verkies zoek je maar zelf uit.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh kut inderdaad
[..]
JA SORRY QUOTES DOOR ELKAAR
*kras*quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh kut inderdaad
[..]
JA SORRY QUOTES DOOR ELKAAR
Huhwat?quote:
een van de weinig lekkere. samen met ashlyn rae.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat porno haar beroep is is te zien, het was meer een retorische vraag.
Sig.quote:
Zij is wel mooi ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
een van de weinig lekkere. samen met ashlyn rae.
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat dat nu niet meer doorgaat. Beetje kleine ruimtequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:03 schreef Murdera het volgende:
Ik had zelfs ons huis al gebouwd, voor als we gingen samenwonen flipsje.
[ afbeelding ]
Jij wilt als beroep graag uitgewoonde vrouwen verder uitwonen?quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet weten dat Flips bij mij gaat wonen later
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet weten dat Flips bij mij gaat wonen later
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |