KOM JE HIER ALLEEN EEN BEETJE DOM DOEN DAN?!?!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had je niet gedurfd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik ze nou sensueel tegen elkaar had gedrukt, en een pruillipje had opgezet?
Heb je een zak erwtjes in de vriezer liggen dan? Das wel leuk om iemand mee te wekkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk harde erwtjes.
Kreeg pas een bericht toen jij kwam sussen. Zo zonde. Daar ben je helemaal niet voor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:46 schreef BrandX het volgende:
[..]tot de volgende keer, we zullen je eerder in proberen te seinen
Dat is niet waar ik in de eerste instantie op doeldequote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een tietoff tegen jou, dat is vragen om verlies.
en ofquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kreeg pas een bericht toen jij kwam sussen. Zo zonde. Daar ben je helemaal niet voor.
Zowel je smiley als je pi zijn anti-grappig. Er is maar weinig wat dat nog weer kan rechttrekken, newbiemod.quote:
Ohnoesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dank, maar mijn posinotes zijn op
ik heb er geen meer gekregen van yvonne
Jijquote:
Ze waren niet als grap bedoelt maar als feitelijkheid, dus er valt weinig aan recht te trekken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zowel je smiley als je pi zijn anti-grappig. Er is maar weinig wat dat nog weer kan rechttrekken, newbiemod.
Bosbrandjes sussen en geen positieve notes uitdelenquote:
Ik val niet voor vrouwen dus bedankt.quote:
Ow...quote:
Ik ben weer even weg hoor en gelijk gedonderquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bosbrandjes sussen en geen positieve notes uitdelen
Somsquote:
Nee, dank je. Jij slaagt ook niet zo heel best.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je geeft jezelf te veel credit.
Maar ik kan je wel prive les geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |