quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat herinner ik me wel, maar de manboobs niet. Praat me niet over average en onopvallend, dat is mijn levensmotto.
wanneer?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog met je staan praten, maar omdat ik er zo average en onopvallend uit zie herinner je me niet meer.
Ik denk het. Soms moet je van je voetstuk vallen, het doet pijn, maar what doesn't kill you makes you stronger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]bedoel jij hier te zeggen dat mijn moobs niet zo indrukwekkend zijn als ik denk?
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU
KREA! Verlicht onze zware gemoedstoestand met jouw plezante en sexy moobs!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:39 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Is dit het centrale manboobs topic? Dan ben ik verkeerd.
Groetjes aan Murdera.
Heb je een sterke man nodig?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
Waarom wil mijn zak borrelnootjes niet open?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Soms moet je van je voetstuk vallen, het doet pijn, maar what doesn't kill you makes you stronger.
is het cool als je de meeste van die liedjes van dat album, en bekend van die film op de piano kan spelen ipv gitaar?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Brand, ik wil graag een positieve note aanvragen voor barbusse omdat die een enorme verrijking is van het topic
Jij verstopt je wekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Flips! Waarom heb je me niet op een normale tijd wakker gemaakt.
Daqar heb ik jou toch voor!quote:
Ik ken die film niet maar muziek maken is wel een goede manier om veel mensen te ontmoetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is het cool als je de meeste van die liedjes van dat album, en bekend van die film op de piano kan spelen ipv gitaar?
hoe dan? ik ontmoet niemand als ik wat speel want alleen altijd enzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ken die film niet maar muziek maken is wel een goede manier om veel mensen te ontmoeten
Een zakje met borrelnootgruis..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak borrelnootjeszakken altijd met mijn penis open. 1 klap is genoeg.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Brand, ik wil graag een positieve note aanvragen voor barbusse omdat die een enorme verrijking is van het topic
ze hebben dus geen indruk gemaaktquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er nog niks van herinneren ook.
heb jij kekke billen danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu durf ik nooit meer naar meets
Maar dat is ook omdat iedereen altijd mijn billen betast.
Die editquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daqar heb ik jou toch voor!
Een wekker kan niet zachtjes haar boobies over mijn gezicht laten wiebelen.
Ik bedoelde natuurlijk harde erwtjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die editNu weet ik het zeker dat je mij verwart met een ander.
Dank, maar mijn posinotes zijn opquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee. Maar ik heb zelf een pronte 75E, dus er moet heel wat gebeuren voor ik überhaupt onder de indruk ben van tieten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ze hebben dus geen indruk gemaakt
[..]
heb jij kekke billen dan?
Als ik ze nou sensueel tegen elkaar had gedrukt, en een pruillipje had opgezet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb zelf een pronte 75E, dus er moet heel wat gebeuren voor ik überhaupt onder de indruk ben van tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |