dat is veels te moeilijk, dat is echt zo alsof ik al een leuk persoon ben enzo, en dan had ik al een goede reputatie moeten hebben, en ze al moeten kenne nenzo, en dan had ik ook al uitgenodigt moeten zijn op de bbq. ik heb al eerder iets fouts gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee.
maar lees mijn post nog eens, wat je wel zou kunnen doen?
Alsof ik het niet expres deedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Best wel vrouwelijk dat je een plaatje van My Little Pony post, ben je een Brony? En dat meen ik.![]()
![]()
![]()
nee hoor, dat kan je ook zeggen als je wildvreemden bent van elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat is veels te moeilijk, dat is echt zo alsof ik al een leuk persoon ben enzo, en dan had ik al een goede reputatie moeten hebben, en ze al moeten kenne nenzo, en dan had ik ook al uitgenodigt moeten zijn op de bbq. ik heb al eerder iets fouts gedaan.
Ik huil niet. Ik probeer je alleen in te laten zien dat dat wat jij doet net zo triest, zo niet triester is dan wat Firefly doetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan me ook negeren in plaats van heel hard huilen.
Door mij daar de hele tijd op te wijzen, en er op in te blijven gaan, in plaats van er overheen te lezen, hou je het in stand, en dat maakt jou dan even triest als ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik huil niet. Ik probeer je alleen in te laten zien dat dat wat jij doet net zo triest, zo niet triester is dan wat Firefly doet.
Zullen we het nu weer gezellig houden?
Als jij dat zo ziet, primaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door mij daar de hele tijd op te wijzen, en er op in te blijven gaan, in plaats van er overheen te lezen, hou je het in stand, en dat maakt jou dan even triest als ik.
Nee, een winnaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb al jullie moeders geneukt, ben ik nu ook triest?
Daar had je die moeite niet voor hoeven nemen hoor, dat was daarvoor ook al zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb al jullie moeders geneukt, ben ik nu ook triest?
Nah, ik ben op zoek naar een man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:32 schreef BrandX het volgende:
Samzz en Mudera, het klinkt bijna als een match made in heaven![]()
mss is het handiger als jullie het onderwerp gewoon nu verder even laten rusten
ik woon hier al jaren dus ik ben te laat. het kan dus niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, dat kan je ook zeggen als je wildvreemden bent van elkaar.
of wanneer je bijv. er net zou zijn komen wonen.
Ik wilde zeggen dat je het in alle situaties kan zeggen, of je er nu 100 jaar of net 1 dag woontquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik woon hier al jaren dus ik ben te laat. het kan dus niet.
misschien moet ik aardiger zijn en minder lomp
Brandx, sams noemt me een wijf.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat laatste is altijd iets wat werkt
het heeft alleen wel tijd nodig.
Ik deed het met plezierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar had je die moeite niet voor hoeven nemen hoor, dat was daarvoor ook al zo
Lees de PI. Of hebben de tranen je leesvermogen aangetast?quote:
ja maar dat is moeilijk om jarenlang vol te houden. echt non-stop jarenlang zo van aardig zzijn enzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je het in alle situaties kan zeggen, of je er nu 100 jaar of net 1 dag woont.
dat laatste is altijd iets wat werkt
het heeft alleen wel tijd nodig.
quote:
als je niet aardig wil zijn, dan moet je het niet zijn, maar dan ook niet miepen dat ze je niet aardig vindenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar dat is moeilijk om jarenlang vol te houden. echt non-stop jarenlang zo van aardig zzijn enzo.
Ik zie alles blurrie nu.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees de PI. Of hebben de tranen je leesvermogen aangetast?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie alles blurrie nu.
En mn make-up loopt uit. Ik hoop dat je nu gebanned word.
Heeft ze wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef BrandX het volgende:
[..]ze zei dat ze een man zoekt.
wsch heeft ze nog nooit een blik mogen werpen op je overheerlijke manboobs?
Dat snap ik wel. Ik zou gaan klagen in Feedback als ik jou was. Dat heb ik wel verdiend.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie alles blurrie nu.
En mn make-up loopt uit. Ik hoop dat je nu gebanned word.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik zou gaan klagen in Feedback als ik jou was. Dat heb ik wel verdiend.
Ik heb tr gemacht omdat brand het grappig vind dat je me aan het huilen maakt.quote:
het is gewoon te moeilijk, nog nooit echt geprobeert altijd als een blaadje in de wind enzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je niet aardig wil zijn, dan moet je het niet zijn, maar dan ook niet miepen dat ze je niet aardig vinden.
Want pesten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, je moet TR plaatsen, dan komt er een mod
Ik kan me er nog niks van herinneren ook.quote:
Niet wetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte
Mensen die niet brownieskunnen typen.
Ik heb nog met je staan praten, maar omdat ik er zo average en onopvallend uit zie herinner je me niet meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er nog niks van herinneren ook.
Dat gebeurt wel vaker bij intense traumatische ervaringen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er nog niks van herinneren ook.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Loop je me nu belachelijk te maken met die emogif? Ik ga een TR plaatsen hoor!
Dat herinner ik me wel, maar de manboobs niet. Praat me niet over average en onopvallend, dat is mijn levensmottoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog met je staan praten, maar omdat ik er zo average en onopvallend uit zie herinner je me niet meer.
Flips! Waarom heb je me niet op een normale tijd wakker gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte
Mensen die niet brownieskunnen typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |