Mis ik iets?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, val jij hier even flink door de mand, murdera.![]()
Beetje jammer. Ik denk dat zo iemand veel goed kan doen.quote:
hee! maar ik heb wel vaker gezegd dat ik niets tegen een psycho-iemand te vertellen heb.quote:
Ik denk dat hij niet meer te redden is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer. Ik denk dat zo iemand veel goed kan doen.
nou, ik vond/vind het wel grappig dat je vaak beetje opschept over je uiterlijk en dat je anderen een week geeft om een meisje te hosselen omdat jij het anders voor ze doet etc, en dat je nu te horen krijgt dat je eerst nog wat volwassener moet worden.quote:
dit ja. ook niet door een psych.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer te redden is.
Kan jij hier niet iets aan doen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad de saaiheid straalt er van af.
ohh ok.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, ik vond/vind het wel grappig dat je vaak beetje opschept over je uiterlijk en dat je anderen een week geeft om een meisje te hosselen omdat jij het anders voor ze doet etc, en dat je nu te horen krijgt dat je eerst nog wat volwassener moet worden.
dit allemaal niet zo serieus maar toch vond ik het grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohh ok.
Maar samz heeft toch puntige knieen.Wat heb ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohh ok.
Maar samz heeft toch puntige knieen.ja weet ik. toch is het grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf maar k lees gwoon mee he.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer te redden is.
Wat je tegen ons zegt, om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hee! maar ik heb wel vaker gezegd dat ik niets tegen een psycho-iemand te vertellen heb.
wat moet ik dan zeggen tegen de psycho?
8quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Mur, hoeveel dagen van de week heb ik nog?
Ik vond het helemaal niet grappig.quote:
Mensen die nog te redden zijn zijn saai.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer te redden dus Fluf al helemaal niet
maar ik heb nu niets om tegen jullie te zeggen hor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat je tegen ons zegt, om mee te beginnen.
je doet het toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar ik heb nu niets om tegen jullie te zeggen hor.
Klopt!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die nog te redden zijn zijn saai.
Het blijven er 8quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
8
[..]
Ik vond het helemaal niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |