Met jouw tetters? Onmogelijkquote:
Ik ben daar veel te lief en schattig voor, hequote:
Nu breek ik mijn nagel ook nog.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Jij slaagt ook niet zo heel best.
Je doet je best, maar het is telkens net niet overtuigend genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te lief en schattig voor, he.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
De russen gebruikem ze als richtpunt bij het terugkeren van de shuttle.
Verdorie. Al doe ik niet echt mijn best. Ik heb niet als doel de sfeer te verpestenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je doet je best, maar het is telkens net niet overtuigend genoeg
[..]![]()
Ik denk dat jij een psycholoog moet bellen. Of op moet houden te trollen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb trauma's . ik moet ze harder wegduwen en negeren
Doe je broek maar uit zal ik je een trauma geven knul!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb trauma's . ik moet ze harder wegduwen en negeren
fluffy is echt geen troll.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een psycholoog moet bellen. Of op moet houden te trollen.
euhm, hoe zou euhm een vriend van me zich hier voor aan kunnen melden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Doe je broek maar uit zal ik je een trauma geven knul!
Dan staat mijn andere tip.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
fluffy is echt geen troll.
[..]
euhm, hoe zou euhm een vriend van me zich hier voor aan kunnen melden?
Niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
fluffy is echt geen troll.
[..]
euhm, hoe zou euhm een vriend van me zich hier voor aan kunnen melden?
DGquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit topic is de herhaling van de herhaling.
saai he.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Och guts komt onze stoker ook even langsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Weer een nuttige bijdrage van DGquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef DigitalGirl het volgende:
kan hem beter binnen zetten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb besloten wat rust te houden, het lijkt nu zelfs wel alsof ik naar de psycholoog zou moeten.
dus eerst paar dagen rusten.
kan ik de auto buiten laten staan, op een pianokrukje? ik wil niet dat autoonderdelen of me pianokrukje gestolen wordt.
ik denk niet dat ik hem eronder uit krijg want de auto staat erop.quote:
Doet hij toch niet, helaas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een psycholoog moet bellen. Of op moet houden te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |