Waarschijnlijk wel anders zijn ze niet vrijgezel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. evie en sammie zijn niet de minsten natuurlijk.
evie ditchte mij helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. evie en sammie zijn niet de minsten natuurlijk.
zelfs als jij de laatste man op aarde zou zijn, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel anders zijn ze niet vrijgezel.
true.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
evie ditchte mij helemaal niet.![]()
Evie verkoos jou boven mij, dat is een totaal andere situatie.
En ik heb niet zo veel met samzz eigenlijk.
Vrijgezel zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel anders zijn ze niet vrijgezel.
Een verwensing is sowieso niet vragend.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verkapte doods verwensing![]()
Trost op je Heloef!
Oh ik weet niet of ik nu nog verder kan levenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
evie ditchte mij helemaal niet.![]()
Evie verkoos jou boven mij, dat is een totaal andere situatie.
En ik heb niet zo veel met samzz eigenlijk.
Dan nogquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Een verwensing is sowieso niet vragend.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zweer je ik ga fanta hosselen, dikke lobi in mijn fobo enzo van haar
Dat is geen verwensing, dat is een optie aandragenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verkapte doods verwensing![]()
Trost op je Heloef!
drommel is ook van '94, hij liegt gewoon in zijn fobo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zorg je wel dat je op dezelfde emotionele golflengte komt te zitten?
Neequote:
Goed gezien deerne.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen verwensing, dat is een optie aandragen.
Ligt eraan. Als het je levensdoel is te trouwen en kinderen op de aardkloot te zetten, dan ga je de verkeerde kant op als je vrijgezel bent. Echter is dat mijn doel niet, dus volgens mij doe ik het nog niet zo slechtquote:
Ohh, ik had dat stuk niet gelezen, is dat nodig?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zorg je wel dat je op dezelfde emotionele golflengte komt te zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was 0quote:
Nog jong en onbedorven. Nog wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
drommel is ook van '94, hij liegt gewoon in zijn fobo.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ik had dat stuk niet gelezen, is dat nodig?Ja, natuurlijk! Als jij deze kunst niet snel onder de knie krijgt jongeman, zul je gedwongen zijn eenzaam ende alleen ende ongewenst door het leven te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wederom een nuttige bijdrage.quote:
meestal vind ik je wel cool posten hoor.quote:
We leren hier zo veel he?quote:
Nee.quote:
Nah, ik denk niet dat het je was geluktquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
meestal vind ik je wel cool posten hoor.je bent mijn type niet anders had ik je allang verleid tot vanalles en nog wat.
we zullen het nooit weten heh.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat het je was gelukt. Jij bent ook totaal mijn type niet.
Mn date voor vanavond maar even cancellen dan. Ik heb tijd nodig om aan mijn emotionele golflengtes te werkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Als jij deze kunst niet snel onder de knie krijgt jongeman, zul je gedwongen zijn eenzaam ende alleen ende ongewenst door het leven te gaan!
Wat ga je nou haten opoe?quote:
mysterieus , want hoe kom je aan de date.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn date voor vanavond maar even cancellen dan. Ik heb tijd nodig om aan mijn emotionele golflengtes te werken
Niet persé. Je kan ook alle genen tot die tijd hebben afgekeurd, omdat je een sterk nageslacht wil voortbrengen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als het je levensdoel is te trouwen en kinderen op de aardkloot te zetten, dan ga je de verkeerde kant op als je vrijgezel bent. Echter is dat mijn doel niet, dus volgens mij doe ik het nog niet zo slecht.
Ja ik ben vorige week nog wat met haar gaan drinken hoezo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik mis lant. heeft iemand nog contact met lant?
Geregeld door op dezelfde golflengte te zitten denk ik. Ik heb dit onderbewust gedaan want ik weet van niksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
mysterieus , want hoe kom je aan de date.
Firefly komt je morgen overhoren!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn date voor vanavond maar even cancellen dan. Ik heb tijd nodig om aan mijn emotionele golflengtes te werken
echt waar? niemand vind mij aardig dus ik moet dit erbij vragen. of het echt waar isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben vorige week nog wat met haar gaan drinken hoezo?
Weet je dat wel heel zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Stoer doen met leeftijd, het is geen basisschool meer Dawg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |