Vind ik ook. Lekker gemakkelijk zo'n voicemail. Je pleurt er een bericht in en de verantwoordelijkheid ligt ineens bij de recipiant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon voicemail blokkeren, als het belangrijk is bel je maar terug....
Hehe goed of fout nieuws... krijg je de antwoorden van een quiz doorgebeld ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
Vooral afluisteren DonRaja.Altijd weer ff spannend of het goed of fout nieuws is.
bah daar heb ik zo'n hekel aan hea. En dan boos zijn dat ze toch echt je voicemail in hebben gesproken. Ik heb godverdomme helemaal geen geld om dat af te luisterenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Lekker gemakkelijk zo'n voicemail. Je pleurt er een bericht in en de verantwoordelijkheid ligt ineens bij de recipiant.
Nee, maar als je wakker wordt en er is 3x door je werk gebeld vraag je jezelf toch af wat er aan de hand is....als je vervolgens 2 voicemails hebt dan krijg ik al helemaal de kriebels en denk ik dat ik vergeten ben dat ik moest werken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe goed of fout nieuws... krijg je de antwoorden van een quiz doorgebeld ofzo?
Doen ze ook met email hoor: hoe vaak ik niet op vrijdagmiddag na 17.30 een mailtje krijg, in de hoop dat ik dat pas maandag ga zienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
bah daar heb ik zo'n hekel aan hea. En dan boos zijn dat ze toch echt je voicemail in hebben gesproken. Ik heb godverdomme helemaal geen geld om dat af te luisteren
Serieus...stop deze terreur man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
bah daar heb ik zo'n hekel aan hea. En dan boos zijn dat ze toch echt je voicemail in hebben gesproken. Ik heb godverdomme helemaal geen geld om dat af te luisteren
I know, ging me meer om goed/fout vs. goed/slechtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar als je wakker wordt en er is 3x door je werk gebeld vraag je jezelf toch af wat er aan de hand is....als je vervolgens 2 voicemails hebt dan krijg ik al helemaal de kriebels en denk ik dat ik vergeten ben dat ik moest werken.
In mijn studententijd kreeg ik ooit eens een bericht van mijn provider terwijl ik in België was: Er heeft iemand geprobeerd te bellen, maar omdat u niet genoeg beltegoed hebt, is het gesprek niet doorgeschakeld. Ik voelde me toen echt zó pauper he...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik al eens gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar als je wakker wordt en er is 3x door je werk gebeld vraag je jezelf toch af wat er aan de hand is....als je vervolgens 2 voicemails hebt dan krijg ik al helemaal de kriebels en denk ik dat ik vergeten ben dat ik moest werken.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:42 schreef Monopoly het volgende:
PEC Zwolle kampioen eredivisie 2012-2013
als je de krant ondersteboven houd zeker xDDquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:42 schreef Monopoly het volgende:
PEC Zwolle kampioen eredivisie 2012-2013
Diederik Boer volgend jaar keeper bij Real! Die gaat een top seizoen keepen. De beer met blauwe ogenquote:
Altijd wel gecharmeerd geweest van Benson. Feyenoord was daar 2/3 jaar geleden ook nog eens geinteresseer in geweest als ik 't me goed herinner.quote:
Echt? Draaide vorig seizoen uitstekend bij RKC hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Altijd wel gecharmeerd geweest van Benson. Feyenoord was daar 2/3 jaar geleden ook nog eens geinteresseer in geweest als ik 't me goed herinner.
"Slot zij met ons"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar de grootste baas blijft natuurlijk Arne Slot
Jup. Feyenoord heeft ooit ook eens aan Yakubu gedacht. (Ex-speler van Ajax). Vond dat zelf ook wel een prima speler. Heb die ooit eens 1 fantastische wedstrijd tegen Milan(?) zien spelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt? Draaide vorig seizoen uitstekend bij RKC hoor
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"Slot zij met ons"Elke wedstrijd, vak 20
Die VM ja. Gister bij VI hadden ze het met Gullit erover dat hij die Fred wou hebben die toen later naar Lyon ging, kwam Petrovic terug uit Brazilie met Magraoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup. Feyenoord heeft ooit ook eens aan Yakubu gedacht. (Ex-speler van Ajax). Vond dat zelf ook wel een prima speler. Heb die ooit eens 1 fantastische wedstrijd tegen Milan(?) zien spelen.
Dan ben je nooit in Volendam geweest. Leuke club met historie wel. Maar die palen daar. Het ziet er uit alsof het een club is uit de 4e divisie van Bulgarije ofzo. Wat een oude zooi.quote:
Oude Oosterenk was veel en veel beter. Maar wordt komend jaar wel iets beter hoor, de kant waar je tegen aan kijkt op tv wordt uitgebouwd naar beneden, daardoor zit je niet tegen die muur aan te kijken. Als er genoeg vraag is komt dat ook achter de beide goalsquote:
Wel ben ik wel eens geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan ben je nooit in Volendam geweest. Leuke club met historie wel. Maar die palen daar. Het ziet er uit alsof het een club is uit de 4e divisie van Bulgarije ofzo. Wat een oude zooi.
Dan moet je toch werkelijk waar erkennen dat het Volendam stadion minder mooi is als het Oosterenk Stadion?quote:
De Meer jongens. De Meerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je toch werkelijk waar erkennen dat het Volendam stadion minder mooi is als het Oosterenk Stadion?
Ik mis het oude Oosterenk ook wel. Maar het is niet lelijker dan Volendam.
Dat nieuwe van Zwolle vind ik lelijker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je toch werkelijk waar erkennen dat het Volendam stadion minder mooi is als het Oosterenk Stadion?
Ik mis het oude Oosterenk ook wel. Maar het is niet lelijker dan Volendam.
Ik ook hoor. Maar FC had zelf geen geld, dus de gemeente moest flink bijspringen. Die wilden natuurlijk dat er flink verhuurd kon worden aan bedrijven. Nu zit je tegen die verschrikkelijke muren aan te kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat nieuwe van Zwolle vind ik lelijker.
Pics van je nichtjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:04 schreef Tjacka het volgende:
Godverdomme.
Ik laat echt nooit meer mijn mobiel alleen op de tafel leggen.
Nichtje had zo vaak mijn code geprobeerd dat ik gmail account moest gebruiken etc.
Laat ik die nou vergeten zijn, maar ik heb hem weer terug.
De tijden van Het Diekmanquote:
'98, dus 14 jaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is ook alweer een jaar of 15 plat of niet? Iets later dan de Meer ofzo was het
Wamotda in Eindje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben vanavond in Eindhoven te vinden
Nog fokkers daar?
Moet je daar dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
Nog fokkers daar?
Housewarming/verjaardag. We gaan daar met een busje heenquote:
's avonds uit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Housewarming/verjaardag. We gaan daar met een busje heenEerst ff hier eten in Hengelo en daarna op naar Eindhoven
Nog nooit geweest
En we blijven daar ook pitten.
Wees lekker blij dat je er nog nooit geweest bentquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Housewarming/verjaardag. We gaan daar met een busje heenEerst ff hier eten in Hengelo en daarna op naar Eindhoven
Nog nooit geweest
Ben ik ook. PSVquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wees lekker blij dat je er nog nooit geweest bent
XDquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest
Na deze mededeling niet meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
Nog fokkers daar?
In Eindhoven?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Doordeweeks is het ook niet altijd even pret. Veel dronken mariniers heb ik gehoord.
Op zaterdag is het overal klote, maar hoe zit dat in Eindhoven dan, nog grotere boeren dan normaal?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Onthouden dat uitgaan op zaterdag vrij kut is. Volk uit Eindhoven is vreselijk
Hahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
XD
[..]
Na deze mededeling niet meer.
bar en bizarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zaterdag is het overal klote, maar hoe zit dat in Eindhoven dan, nog grotere boeren dan normaal?
Ben benieuwd. Het scheelt dat we met een grote groep gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Onthouden dat uitgaan op zaterdag vrij kut is. Volk uit Eindhoven is vreselijk
Tuurlijk.quote:
Die lopen allemaal met blauwe overall en een baal stro op hun rug al joelend over straat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zaterdag is het overal klote, maar hoe zit dat in Eindhoven dan, nog grotere boeren dan normaal?
Snap het wel. Eindhoven ftw.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
OMG DE BUS IS ER.
Schoolreisjegevoel, wat triest
Ook net doen of de chauffeur jullie vergeten is he als je terugkomt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
OMG DE BUS IS ER.
Schoolreisjegevoel, wat triest
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook net doen of de chauffeur jullie vergeten is he als je terugkomt.
De oogarts spint er garen bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap het wel. Eindhoven ftw.
Je zie o.a. het mooie Philips Stadion.
Dat is dan ook de enige bezienswaardigheidquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap het wel. Eindhoven ftw.
Je zie o.a. het mooie Philips Stadion.
je zit schokken dicht bij de waarheidquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die lopen allemaal met blauwe overall en een baal stro op hun rug al joelend over straat.
Gaat 't daar om 2 uur dicht?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Saind het volgende:
Jojoortje, als om 2 uur alles dicht gaat op Stratumseind, ff naar de Bermuda toe
Fucking grappig
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Saind het volgende:
Jojoortje, als om 2 uur alles dicht gaat op Stratumseind, ff naar de Bermuda toe
Fucking grappig
In het weekend?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Saind het volgende:
Fucking grappig
In ieder geval gescoord.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Ow fuck, kom er net achter dat ik vannacht me toch met een lage skank heb lopen regelen
2 uur???quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Saind het volgende:
Fucking grappig
lillukerd gescoord?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Ow fuck, kom er net achter dat ik vannacht me toch met een lage skank heb lopen regelen
We hebben het wel over Eindhoven hea, vrij zieligquote:
Trieste club waar iedereen heen gaat die nog niks geregeld heeft, iedereen is desperatequote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben het wel over Eindhoven hea, vrij zielig
[..]
Trieste club waar iedereen heen gaat die nog niks geregeld heeft, iedereen is desperate
OMG OMG 2 UUR?!?!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Saind het volgende:
Fucking grappig
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook net doen of de chauffeur jullie vergeten is he als je terugkomt.
Serieus kap ff met dat hea man. Je bent geen breezer toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
[..]
Trieste club waar iedereen heen gaat die nog niks geregeld heeft, iedereen is desperate
Ze is niet lelijk, maar ze pakt zo ongelofelijk veel verschillende pikken. Die ging vorig jaar naar Lloret met het motto: 'Om compleet uitgehold te worden'....quote:
Het is een regel en doen het niet, omdat ze het leuk vinden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
[..]
Sorry man, moeilijk om daar mee op te houden als het er eenmaal in is geslopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus kap ff met dat hea man. Je bent geen breezer toch.
Wat een troll ben je toch ook he..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:08 schreef Saind het volgende:
[..]
oh sorry nee 4 uur, ben in de war met donderdag
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:08 schreef Saind het volgende:
[..]
oh sorry nee 4 uur, ben in de war met donderdag
Dat kapiteintje moeten weten, boeler.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Sorry man, moeilijk om daar mee op te houden als het er eenmaal in is geslopen.
Nee, maak je geen zorgen.quote:
Letterlijke quote?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar ze pakt zo ongelofelijk veel verschillende pikken. Die ging vorig jaar naar Lloret met het motto: 'Om compleet uitgehold te worden'....
Zegt iemand uit Hengeloquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens: mensen met een zachte G!!!!!!!!
Eens met deze stelling.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
Jij wilt liever mijn harde L?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben de enige uit Twente die geloof ik geen Duits kan. Wat een worstentaal is datquote:
Spaans waarom dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben de enige uit Twente die geloof ik geen Duits kan. Wat een worstentaal is dat
EngelsEn kan uiteraard Spaans vloeiend.
Tot over 15 minuten.quote:
Ze zijn voor PSV.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ik het liedje van Jody Bernal uit mijn hoofd ken.
Ga je ze nou nog zitten verdedigen ook?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zijn voor PSV.
Ze zuipen veel blijkbaar.
Ze willen een site.
1+1+1=3
Ik snap ze wel.
Ik vind het ook een 'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je ze nou nog zitten verdedigen ook?
Nee had gekund iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik dacht misschien heb je er gewoond
Oh dan is het goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het ook een '' naam voor een site hoor.
TMI?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zou naar het Baekelandplein gaan. Is het altijd wel gezellig.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Baekelandplein is het altijd wel gezellig.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zou naar het Baekelandplein gaan. Is het altijd wel gezellig.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
Davy probeert Jojoortje te versieren denk ik.:
[..]
[..]
quote:
Vaste bezoeker daar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
Davy gaat nu naar het Baekelandplein met een roos.
Ik zie het al voor me.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
Davy gaat nu naar het Baekelandplein met een roos.
Ben je voor PSV? Zo nee val je sowieso af.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar FOK!. Officieel gesolliciteerd als VBL mod
Logisch, je post hier zovaak aanwezig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Ja want dan ken je hier ook iedereen hoe ze in elkaar zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is het wel goed. Vers bloed die niet hier al jaren post.
Dan duurt het heel erg lang voordat heel wat mensen hier iets van je aan gaan nemen vrees ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is het wel goed. Vers bloed die niet hier al jaren post.
Ik ben niet de persoon die iets oplegt aan mensen wat ze moeten aannemen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan duurt het heel erg lang voordat heel wat mensen hier iets van je aan gaan nemen vrees ik
Het valt mij nu pas op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:22 schreef GGMM het volgende:
Lees nu m'n zin pas. Ik twijfelde tussen 'je bent hier zovaak aanwezig' en 'je post hier zovaak', blijkbaar heb ik er een fantastische combo van gemaakt.
Die mevrouw met dat bord vol clichés kan nu weg.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon die iets oplegt aan mensen wat ze moeten aannemen.
Iedereen doet z'n ding, en met respect naar hen, hoop ik respect terug te krijgen
Je moet hier wel flink uitgesproken zijn als mod vind ik. GGMM vind ik een goede mod, post ook gewoon mee en heeft een eigen mening.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon die iets oplegt aan mensen wat ze moeten aannemen.
Iedereen doet z'n ding, en met respect naar hen, hoop ik respect terug te krijgen
Doen we nu allebei tegelijk een VI quote?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mevrouw met dat bord vol clichés kan nu weg.
En die demagogische teksten van Monopoly ben ik ook niet van gediend. We hebben een boegbeeld nodig, een peoplemanager.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we dalijk een nobody als mod. Beetje minachting van de lezers.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En die demagogische teksten van Monopoly ben ik ook niet van gediend. We hebben een boegbeeld nodig, een peoplemanager.
Als je zolang met elkaar optrekt ga je gewoontes van elkaar overnemen. Ouwe pik!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen we nu allebei tegelijk een VI quote?
Mijn stem heb je, ik denk dat je een geweldige mod zal zijn. Ik kom uit Zwollequote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk toch niet eens dat ik er door heen kom, maar toch
En ik ben voor PEC Zwolle.
En zo wordt men geneptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:21 schreef Tarado het volgende:
Home » Telesport » Voetbal » EK 2012
za 30 jun 2012, 16:19
UEFA manipuleerde wederom tv-beelden
KIEV - De Europese voetbalbond UEFA heeft ook tijdens de halve finale tv-beelden gemanipuleerd. Nadat Mario Balotelli in de 36e minuut Italië op een 2-0-voorsprong had gezet tegen Duitsland, kregen de miljoenen tv-kijkers een huilende Duitse fan te zien. Die beelden waren echter vóór het duel opgenomen, net nadat de volksliederen waren gespeeld. Dat heeft de vrouw in kwestie zelf gezegd tegen de Duitse krant Süddeutsche Zeitung.
Niks mis mee manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zolang met elkaar optrekt ga je gewoontes van elkaar overnemen. Ouwe pik!
Is niet rullevant nu.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef Typisch het volgende:
Denken dat het leuk is om mod te zijn in VBL.Een beetje net als scheidsrechter zijn, (bijna) niemand mag je over het algemeen.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef Typisch het volgende:
(bijna) niemand mag je over het algemeen.
Nu we vaker elkaar zien begin je een beetje menselijke trekjes te vertonen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zolang met elkaar optrekt ga je gewoontes van elkaar overnemen. Ouwe pik!
Dat komt omdat ik in m'n boeddhistische fase zit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu we vaker elkaar zien begin je een beetje menselijke trekjes te vertonen.
Maar je hoeft alsnog niet op mijn verjaardag te komen en ik ook kom ook niet op die van jouquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu we vaker elkaar zien begin je een beetje menselijke trekjes te vertonen.
Als ik offline ga spring ik toch meestal meteen in de auto.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar je hoeft alsnog niet op mijn verjaardag te komen en ik ook kom ook niet op die van jou
hah blufquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben douchen en even wat eten in de stad met chickie
Die quote herinner ik me niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben douchen en even wat eten in de stad met chickie
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
GG, wie wordt er eigenlijk naast mij ook mod?
GiGi is leuker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat is mijn nieuwe koosnaampje voor GGMM trouwens.
Eens met deze stelling.quote:
25 juli, nog even geduld.quote:
Wij wachten vol spanning afquote:
Heb je al gemaild/gesolliciteerd dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is allang bekend hoor. Jij en ik worden het.
Cool, cool!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is allang bekend hoor. Jij en ik worden het.
Mijn kwaliteit posts zijn genoeg redenen om mij automatisch mod te maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je al gemaild/gesolliciteerd dan?
Is dat een vereiste?quote:
Mee eens en over heel het forum geliefd wat de weerstand tegen Fok! macht hier wellicht iets zal temperen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn kwaliteit posts zijn genoeg redenen om mij automatisch mod te maken.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens en over heel het forum geliefd wat de weerstand tegen Fok! macht hier wellicht iets zal temperen.
Koetswielenquote:
We're sorry, but something went wrong.quote:
ah mooi kut, heb er wel een gifje van geloof ik, ff zoekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
We're sorry, but something went wrong.
We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly.
Taco Town - SNL skit toch?quote:
Waarom zou je zo lang slapen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
Van 06:00 tot 17:15 geslapen ik voel me echt ziek.
JA snap ik ook niet, kankerleip.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:34 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Waarom zou je zo lang slapen?![]()
IS het warm vandaag dan? In ben nog niet buiten geweest, ben niet wakker man. Op me kamer is het lekker koel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef Happel het volgende:
Hoe krijg je het ook voor elkaar met deze hitte?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Riep er iemand dolfijn?
http://www.abload.de/img/13406364894187i3xw.gif
tot 15 uur kan ik het wel volhouden, maar tot 17.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
Van 06:00 tot 17:15 geslapen ik voel me echt ziek.
Voel me er echt heel klote om. Al mijn matties hele dag met elkaar aan het zwemmen met chicks etc. Lig ik fucking te slapen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
tot 15 uur kan ik het wel volhouden, maar tot 17.
eyoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
tot 15 uur kan ik het wel volhouden, maar tot 17.
ik had een dm naar je gestuurd paar dagen geleden maar je gaf geen antwoordquote:
Ik geef nu wel antwoord.. wacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik had een dm naar je gestuurd paar dagen geleden maar je gaf geen antwoord
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geef nu wel antwoord.. wacht.
Edit: Done.
Gewoon nachtje overslaan en op een normaal tijdstip gaan slapen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand tips om langzaam weer in je ritme te komen? Want nu in 1x vroeg te gaan slapen heeft toch geen zin, lukt toch niet. Dus vanavond gewoon uit en morgen moet ik dan automatisch weer uitslapen, maar dan....
Omdat ik zo hele dagen mis. Pas om 17u opstaan is niks voor mij man. In de middag zitten al me matties gewoon lekker in de zon te chillen en zit ik hier een beetje te pitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon nachtje overslaan en op een normaal tijdstip gaan slapen.
Waarom wil je dat eigenlijk, je hebt toch vakantie? Omgekeerd ritme lekker joh, niks mis mee.
Zet je wekker dan gewoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik zo hele dagen mis. Pas om 17u opstaan is niks voor mij man. In de middag zitten al me matties gewoon lekker in de zon te chillen en zit ik hier een beetje te pitten.
Welke zon?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik zo hele dagen mis. Pas om 17u opstaan is niks voor mij man. In de middag zitten al me matties gewoon lekker in de zon te chillen en zit ik hier een beetje te pitten.
Het is hier godverdomme tegen de 30 graden man. Iedereen is naar het zwembad toe gegaan. Moeders hele dag aan het zonnen geweest. Rens hele dag aan het slapen geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke zon?
Serieus bij ons is er alleen kut wolken.
Ik ga vanavond genieten van de warmte.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is hier godverdomme tegen de 30 graden man. Iedereen is naar het zwembad toe gegaan. Moeders hele dag aan het zonnen geweest. Rens hele dag aan het slapen geweest.
Serieus hier ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier is het al de hele dag bewolkt, grijs en saai
Ja vanavond hier ook uit! Alleen is hier weinig keusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga vanavond genieten van de warmte.
Beetje uitgaan enzo.
Inderdaad heeft niks te maken met te laat slapen. Sowieso meer dan 11 uur slapenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Van 6 tot 17:15 slapen is best wel lang.
Lekker met koeien naar Go Back Too The Zoo kijken. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja vanavond hier ook uit! Alleen is hier weinig keus
HHahaahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker met koeien naar Go Back Too The Zoo kijken. Niets mis mee.![]()
Goed idee wel. Zo even langs de shop. Lang geleden dat ik jointje heb gerookt ivm stage.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met een lekkere jonko erbij! Heerlijk dat leven
Ohjah je bent onder de 18.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
We willen eigenlijk altijd naar Zwolle alleen dan zit je met dat vervoer. Laatste trein gaat om half 1 en geen ouder die ons terug wilt brengen... dan moet je de trein van half 7 uur in de ochtend nemen maar dat is ook wat overdreven.
JA maar dan moet weer iemand de BOB zijn toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ohjah je bent onder de 18.
Vroegah (jaar geleden) moest ik ook altijd plannen met trein enzo. Nu is het pas leven.
Ik kan niet drinken dus ben altijd de BOB.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JA maar dan moet weer iemand de BOB zijn toch?![]()
Maar wel chill man, lekker met de auto erop uit. Zelf tijden bepalen wanneer je terug gaat. Fuck dat 16 jaar zijn man. Heb trouwens wel vaak mazzel met me leeftijd kom soms wel binnen bij 18+ party's
Woon jij in Zwolle?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:12 schreef Monopoly het volgende:
Pak gewoon een goedkoop hostel ! Zit er één in de binnenstad achter het Vliegende paard. Gewoon lang dansen en uitgaan, en roes uitslapen, daarna terrasje doen en dan de trein in.
Niet meer, ik ben nu een Rotterdammer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Woon jij in Zwolle?![]()
Geef dan ook gelijk wat uitgaanstips daar. Ken wel paar leuke zaken maar weet niet waar veel jongeren komen.
Takensquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef Monopoly het volgende:
Oh, ik zie dat je 16 bent
Kom je wel overal binnen, maar met 16 moet je gewoon naar Takens gaan in Balkbrug. Iets verder, en er gaan nachtbussen vanuit Zwolle.
Daar 1x geweest met een voetbalkamp.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:18 schreef Monopoly het volgende:
Takens is wel lachen op die leeftijd. Ik ben er wel al te oud voor. Mooie avonden gehad daar
Dat dus. Allemaal van die boeren uit dorpen waar ik vandaan komquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar 1x geweest met een voetbalkamp.
Best leuk, maar wat een simpel volk loopt daar af en toe zeg.
Mooi man, keihard zuipen met de lokale boeren daarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar 1x geweest met een voetbalkamp.
Best leuk, maar wat een simpel volk loopt daar af en toe zeg.
Komt bekend voor, zo'n gast die ik ken at 2 flesjes Hertog Jan op in 7 secondenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi man, keihard zuipen met de lokale boeren daarHeb d'r ooit eens een drinkwedstrijd gedaan tegen zo'n farmerboy
Keihard verloren, maar kreeg dikke props van ze allemaal. Lamlazerus op het podium staan hakken met Frontliner
Zal wel pijn doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt bekend voor, zo'n gast die ik ken at 2 flesjes Hertog Jan op in 7 seconden
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat dus. Allemaal van die boeren uit dorpen waar ik vandaan kom. Geloof het of niet ik voel me ook meer prettig in grote steden met geen boeren in de buurt. Het stikt daar trouwens ook van de kampers
Wij kwamen daar binnen bij zo'n chillruimte gelijk een vechtpartijtje met een gozer die k.o. ging.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi man, keihard zuipen met de lokale boeren daarHeb d'r ooit eens een drinkwedstrijd gedaan tegen zo'n farmerboy
Keihard verloren, maar kreeg dikke props van ze allemaal. Lamlazerus op het podium staan hakken met Frontliner
Klinkt fantastisch manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef Monopoly het volgende:
La Bamba, is dat nieuw?
Ik eet normaal in de nacht bij de Febo, gewoon herrie trappen en dronken zijn
Of naar Hawaï voor vieze kebab
Soort van kraam in centrum Zwolle. Heel erg druk van 11:00 t/m 14:00.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef Monopoly het volgende:
La Bamba, is dat nieuw?
Ik eet normaal in de nacht bij de Febo, gewoon herrie trappen en dronken zijn
Of naar Hawaï voor vieze kebab
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Fucking teringflitspalen in Eindhoven.
Hebben ze die niet op de landweggetjes in d'n achterhoek?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Je werd toch vervoerd met de bus?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Whatya do homie?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Got them white ass poolice on me back nigga
Yo smoof, alles ok bra?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:
Zeg eens even allemaal hallo tegen Smoofie.
Amberlamps 'n shit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Got them white ass poolice on me back nigga
addblocker?quote:
En ik kan mezelf wel quotenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
@GGMM,
Ja, maar die stond net ook aan toen ik wel had gequote
Werkt weer ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
Toch maar proberen je addblocker uit te zetten, anders ff een topic openen in FOK!features, Bugs & Development
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |