ik had een dm naar je gestuurd paar dagen geleden maar je gaf geen antwoordquote:
Ik geef nu wel antwoord.. wacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik had een dm naar je gestuurd paar dagen geleden maar je gaf geen antwoord
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geef nu wel antwoord.. wacht.
Edit: Done.
Gewoon nachtje overslaan en op een normaal tijdstip gaan slapen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand tips om langzaam weer in je ritme te komen? Want nu in 1x vroeg te gaan slapen heeft toch geen zin, lukt toch niet. Dus vanavond gewoon uit en morgen moet ik dan automatisch weer uitslapen, maar dan....
Omdat ik zo hele dagen mis. Pas om 17u opstaan is niks voor mij man. In de middag zitten al me matties gewoon lekker in de zon te chillen en zit ik hier een beetje te pitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon nachtje overslaan en op een normaal tijdstip gaan slapen.
Waarom wil je dat eigenlijk, je hebt toch vakantie? Omgekeerd ritme lekker joh, niks mis mee.
Zet je wekker dan gewoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik zo hele dagen mis. Pas om 17u opstaan is niks voor mij man. In de middag zitten al me matties gewoon lekker in de zon te chillen en zit ik hier een beetje te pitten.
Welke zon?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik zo hele dagen mis. Pas om 17u opstaan is niks voor mij man. In de middag zitten al me matties gewoon lekker in de zon te chillen en zit ik hier een beetje te pitten.
Het is hier godverdomme tegen de 30 graden man. Iedereen is naar het zwembad toe gegaan. Moeders hele dag aan het zonnen geweest. Rens hele dag aan het slapen geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke zon?
Serieus bij ons is er alleen kut wolken.
Ik ga vanavond genieten van de warmte.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is hier godverdomme tegen de 30 graden man. Iedereen is naar het zwembad toe gegaan. Moeders hele dag aan het zonnen geweest. Rens hele dag aan het slapen geweest.
Serieus hier ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier is het al de hele dag bewolkt, grijs en saai
Ja vanavond hier ook uit! Alleen is hier weinig keusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga vanavond genieten van de warmte.
Beetje uitgaan enzo.
Inderdaad heeft niks te maken met te laat slapen. Sowieso meer dan 11 uur slapenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Van 6 tot 17:15 slapen is best wel lang.
Lekker met koeien naar Go Back Too The Zoo kijken. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja vanavond hier ook uit! Alleen is hier weinig keus
HHahaahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker met koeien naar Go Back Too The Zoo kijken. Niets mis mee.![]()
Goed idee wel. Zo even langs de shop. Lang geleden dat ik jointje heb gerookt ivm stage.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met een lekkere jonko erbij! Heerlijk dat leven
Ohjah je bent onder de 18.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
We willen eigenlijk altijd naar Zwolle alleen dan zit je met dat vervoer. Laatste trein gaat om half 1 en geen ouder die ons terug wilt brengen... dan moet je de trein van half 7 uur in de ochtend nemen maar dat is ook wat overdreven.
JA maar dan moet weer iemand de BOB zijn toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ohjah je bent onder de 18.
Vroegah (jaar geleden) moest ik ook altijd plannen met trein enzo. Nu is het pas leven.
Ik kan niet drinken dus ben altijd de BOB.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JA maar dan moet weer iemand de BOB zijn toch?![]()
Maar wel chill man, lekker met de auto erop uit. Zelf tijden bepalen wanneer je terug gaat. Fuck dat 16 jaar zijn man. Heb trouwens wel vaak mazzel met me leeftijd kom soms wel binnen bij 18+ party's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |