quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"Slot zij met ons"Elke wedstrijd, vak 20
Die VM ja. Gister bij VI hadden ze het met Gullit erover dat hij die Fred wou hebben die toen later naar Lyon ging, kwam Petrovic terug uit Brazilie met Magraoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup. Feyenoord heeft ooit ook eens aan Yakubu gedacht. (Ex-speler van Ajax). Vond dat zelf ook wel een prima speler. Heb die ooit eens 1 fantastische wedstrijd tegen Milan(?) zien spelen.
Dan ben je nooit in Volendam geweest. Leuke club met historie wel. Maar die palen daar. Het ziet er uit alsof het een club is uit de 4e divisie van Bulgarije ofzo. Wat een oude zooi.quote:
Oude Oosterenk was veel en veel beter. Maar wordt komend jaar wel iets beter hoor, de kant waar je tegen aan kijkt op tv wordt uitgebouwd naar beneden, daardoor zit je niet tegen die muur aan te kijken. Als er genoeg vraag is komt dat ook achter de beide goalsquote:
Wel ben ik wel eens geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan ben je nooit in Volendam geweest. Leuke club met historie wel. Maar die palen daar. Het ziet er uit alsof het een club is uit de 4e divisie van Bulgarije ofzo. Wat een oude zooi.
Dan moet je toch werkelijk waar erkennen dat het Volendam stadion minder mooi is als het Oosterenk Stadion?quote:
De Meer jongens. De Meerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je toch werkelijk waar erkennen dat het Volendam stadion minder mooi is als het Oosterenk Stadion?
Ik mis het oude Oosterenk ook wel. Maar het is niet lelijker dan Volendam.
Dat nieuwe van Zwolle vind ik lelijker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je toch werkelijk waar erkennen dat het Volendam stadion minder mooi is als het Oosterenk Stadion?
Ik mis het oude Oosterenk ook wel. Maar het is niet lelijker dan Volendam.
Ik ook hoor. Maar FC had zelf geen geld, dus de gemeente moest flink bijspringen. Die wilden natuurlijk dat er flink verhuurd kon worden aan bedrijven. Nu zit je tegen die verschrikkelijke muren aan te kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat nieuwe van Zwolle vind ik lelijker.
Pics van je nichtjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:04 schreef Tjacka het volgende:
Godverdomme.
Ik laat echt nooit meer mijn mobiel alleen op de tafel leggen.
Nichtje had zo vaak mijn code geprobeerd dat ik gmail account moest gebruiken etc.
Laat ik die nou vergeten zijn, maar ik heb hem weer terug.
De tijden van Het Diekmanquote:
'98, dus 14 jaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is ook alweer een jaar of 15 plat of niet? Iets later dan de Meer ofzo was het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |