Vind ik ook. Lekker gemakkelijk zo'n voicemail. Je pleurt er een bericht in en de verantwoordelijkheid ligt ineens bij de recipiant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon voicemail blokkeren, als het belangrijk is bel je maar terug....
Hehe goed of fout nieuws... krijg je de antwoorden van een quiz doorgebeld ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
Vooral afluisteren DonRaja.Altijd weer ff spannend of het goed of fout nieuws is.
bah daar heb ik zo'n hekel aan hea. En dan boos zijn dat ze toch echt je voicemail in hebben gesproken. Ik heb godverdomme helemaal geen geld om dat af te luisterenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Lekker gemakkelijk zo'n voicemail. Je pleurt er een bericht in en de verantwoordelijkheid ligt ineens bij de recipiant.
Nee, maar als je wakker wordt en er is 3x door je werk gebeld vraag je jezelf toch af wat er aan de hand is....als je vervolgens 2 voicemails hebt dan krijg ik al helemaal de kriebels en denk ik dat ik vergeten ben dat ik moest werken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe goed of fout nieuws... krijg je de antwoorden van een quiz doorgebeld ofzo?
Doen ze ook met email hoor: hoe vaak ik niet op vrijdagmiddag na 17.30 een mailtje krijg, in de hoop dat ik dat pas maandag ga zienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
bah daar heb ik zo'n hekel aan hea. En dan boos zijn dat ze toch echt je voicemail in hebben gesproken. Ik heb godverdomme helemaal geen geld om dat af te luisteren
Serieus...stop deze terreur man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
bah daar heb ik zo'n hekel aan hea. En dan boos zijn dat ze toch echt je voicemail in hebben gesproken. Ik heb godverdomme helemaal geen geld om dat af te luisteren
I know, ging me meer om goed/fout vs. goed/slechtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar als je wakker wordt en er is 3x door je werk gebeld vraag je jezelf toch af wat er aan de hand is....als je vervolgens 2 voicemails hebt dan krijg ik al helemaal de kriebels en denk ik dat ik vergeten ben dat ik moest werken.
In mijn studententijd kreeg ik ooit eens een bericht van mijn provider terwijl ik in België was: Er heeft iemand geprobeerd te bellen, maar omdat u niet genoeg beltegoed hebt, is het gesprek niet doorgeschakeld. Ik voelde me toen echt zó pauper he...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik al eens gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar als je wakker wordt en er is 3x door je werk gebeld vraag je jezelf toch af wat er aan de hand is....als je vervolgens 2 voicemails hebt dan krijg ik al helemaal de kriebels en denk ik dat ik vergeten ben dat ik moest werken.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:42 schreef Monopoly het volgende:
PEC Zwolle kampioen eredivisie 2012-2013
als je de krant ondersteboven houd zeker xDDquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:42 schreef Monopoly het volgende:
PEC Zwolle kampioen eredivisie 2012-2013
Diederik Boer volgend jaar keeper bij Real! Die gaat een top seizoen keepen. De beer met blauwe ogenquote:
Altijd wel gecharmeerd geweest van Benson. Feyenoord was daar 2/3 jaar geleden ook nog eens geinteresseer in geweest als ik 't me goed herinner.quote:
Echt? Draaide vorig seizoen uitstekend bij RKC hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Altijd wel gecharmeerd geweest van Benson. Feyenoord was daar 2/3 jaar geleden ook nog eens geinteresseer in geweest als ik 't me goed herinner.
"Slot zij met ons"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar de grootste baas blijft natuurlijk Arne Slot
Jup. Feyenoord heeft ooit ook eens aan Yakubu gedacht. (Ex-speler van Ajax). Vond dat zelf ook wel een prima speler. Heb die ooit eens 1 fantastische wedstrijd tegen Milan(?) zien spelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt? Draaide vorig seizoen uitstekend bij RKC hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |