Woon jij in Zwolle?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:12 schreef Monopoly het volgende:
Pak gewoon een goedkoop hostel ! Zit er één in de binnenstad achter het Vliegende paard. Gewoon lang dansen en uitgaan, en roes uitslapen, daarna terrasje doen en dan de trein in.
Niet meer, ik ben nu een Rotterdammer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Woon jij in Zwolle?![]()
Geef dan ook gelijk wat uitgaanstips daar. Ken wel paar leuke zaken maar weet niet waar veel jongeren komen.
Takensquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef Monopoly het volgende:
Oh, ik zie dat je 16 bent
Kom je wel overal binnen, maar met 16 moet je gewoon naar Takens gaan in Balkbrug. Iets verder, en er gaan nachtbussen vanuit Zwolle.
Daar 1x geweest met een voetbalkamp.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:18 schreef Monopoly het volgende:
Takens is wel lachen op die leeftijd. Ik ben er wel al te oud voor. Mooie avonden gehad daar
Dat dus. Allemaal van die boeren uit dorpen waar ik vandaan komquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar 1x geweest met een voetbalkamp.
Best leuk, maar wat een simpel volk loopt daar af en toe zeg.
Mooi man, keihard zuipen met de lokale boeren daarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar 1x geweest met een voetbalkamp.
Best leuk, maar wat een simpel volk loopt daar af en toe zeg.
Komt bekend voor, zo'n gast die ik ken at 2 flesjes Hertog Jan op in 7 secondenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi man, keihard zuipen met de lokale boeren daarHeb d'r ooit eens een drinkwedstrijd gedaan tegen zo'n farmerboy
Keihard verloren, maar kreeg dikke props van ze allemaal. Lamlazerus op het podium staan hakken met Frontliner
Zal wel pijn doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt bekend voor, zo'n gast die ik ken at 2 flesjes Hertog Jan op in 7 seconden
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat dus. Allemaal van die boeren uit dorpen waar ik vandaan kom. Geloof het of niet ik voel me ook meer prettig in grote steden met geen boeren in de buurt. Het stikt daar trouwens ook van de kampers
Wij kwamen daar binnen bij zo'n chillruimte gelijk een vechtpartijtje met een gozer die k.o. ging.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi man, keihard zuipen met de lokale boeren daarHeb d'r ooit eens een drinkwedstrijd gedaan tegen zo'n farmerboy
Keihard verloren, maar kreeg dikke props van ze allemaal. Lamlazerus op het podium staan hakken met Frontliner
Klinkt fantastisch manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef Monopoly het volgende:
La Bamba, is dat nieuw?
Ik eet normaal in de nacht bij de Febo, gewoon herrie trappen en dronken zijn
Of naar Hawaï voor vieze kebab
Soort van kraam in centrum Zwolle. Heel erg druk van 11:00 t/m 14:00.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef Monopoly het volgende:
La Bamba, is dat nieuw?
Ik eet normaal in de nacht bij de Febo, gewoon herrie trappen en dronken zijn
Of naar Hawaï voor vieze kebab
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Fucking teringflitspalen in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |