Wamotda in Eindje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben vanavond in Eindhoven te vinden
Nog fokkers daar?
Moet je daar dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
Nog fokkers daar?
Housewarming/verjaardag. We gaan daar met een busje heenquote:
's avonds uit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Housewarming/verjaardag. We gaan daar met een busje heenEerst ff hier eten in Hengelo en daarna op naar Eindhoven
Nog nooit geweest
En we blijven daar ook pitten.
Wees lekker blij dat je er nog nooit geweest bentquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Housewarming/verjaardag. We gaan daar met een busje heenEerst ff hier eten in Hengelo en daarna op naar Eindhoven
Nog nooit geweest
Ben ik ook. PSVquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wees lekker blij dat je er nog nooit geweest bent
XDquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest
Na deze mededeling niet meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
Nog fokkers daar?
In Eindhoven?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Doordeweeks is het ook niet altijd even pret. Veel dronken mariniers heb ik gehoord.
Op zaterdag is het overal klote, maar hoe zit dat in Eindhoven dan, nog grotere boeren dan normaal?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Onthouden dat uitgaan op zaterdag vrij kut is. Volk uit Eindhoven is vreselijk
Hahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
XD
[..]
Na deze mededeling niet meer.
bar en bizarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zaterdag is het overal klote, maar hoe zit dat in Eindhoven dan, nog grotere boeren dan normaal?
Ben benieuwd. Het scheelt dat we met een grote groep gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Onthouden dat uitgaan op zaterdag vrij kut is. Volk uit Eindhoven is vreselijk
Tuurlijk.quote:
Die lopen allemaal met blauwe overall en een baal stro op hun rug al joelend over straat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zaterdag is het overal klote, maar hoe zit dat in Eindhoven dan, nog grotere boeren dan normaal?
Snap het wel. Eindhoven ftw.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
OMG DE BUS IS ER.
Schoolreisjegevoel, wat triest
Ook net doen of de chauffeur jullie vergeten is he als je terugkomt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
OMG DE BUS IS ER.
Schoolreisjegevoel, wat triest
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook net doen of de chauffeur jullie vergeten is he als je terugkomt.
De oogarts spint er garen bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap het wel. Eindhoven ftw.
Je zie o.a. het mooie Philips Stadion.
Dat is dan ook de enige bezienswaardigheidquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap het wel. Eindhoven ftw.
Je zie o.a. het mooie Philips Stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |