Ik las Mike's gymquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus, daar zat ik niet
Jij vroeg waar ik zat
Kloptquote:
Was toch ooit een spandoek van ADO, een wedstrijd nadat ze de hele boel kort en klein hadden getrapt? Vond het wel gepast in deze situatiequote:
Bob is wel tof hoorquote:
Ik geloof je gelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bob is wel tof hoor
Zijn vrouw is ex wereldkampioen en heeft mij een keer knock out geslagen
Niet nadat hij haar geneukt had omdat het mocht van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk.
HMF zou zeggen dat hij haar Knock out sloeg.
Zij wel hoorquote:
Is dat indirect een belediging naar Stevenmac26?quote:
Sonja is echt een buffel, stond ook als portier aan de deur bij een discotheek hier in de buurtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk.
HMF zou zeggen dat hij haar Knock out sloeg.
Gast, ze is wereldkampioen geweest en dan kom jij zo pratenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze missen gwn massa/gewicht voor harde stoten.
Gast een top boxer, vrouw of niet laat je alle hoeken van de ring zien.. of je KO gaat is wat anders, maar er zijn er vast bij die het kunnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze missen gwn massa/gewicht voor harde stoten.
Zelfde met vrouwen en voetbal.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, ze is wereldkampioen geweest en dan kom jij zo praten
Dat is gewoon jouw excuus als hij zo'n gezicht trekt als jij je best doet in bed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij snapt niet wanneer je die smiley moet gebruiken ..
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon jouw excuus als hij zo'n gezicht trekt als jij je best doet in bed.
Anouk Hoogendijck dolt jequote:
Hier woont Hatice Ozyurt. Nederlands kampioen volgens mij. Les gehad van Frans Santing (nu overleden) waar zelfs me vader nog les van gehad heeft. Me pa heeft gewonnen in een duel van de toenmalige wereldkampioenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, ze is wereldkampioen geweest en dan kom jij zo praten
Come say that that to my face, pasty ass white boy.. i'll fuck you so hard up your ass till you love me.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon jouw excuus als hij zo'n gezicht trekt als jij je best doet in bed.
Niemand geeft een neukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:26 schreef Typisch het volgende:
Niemand weet waarom ik niet gelijk ga slapen maar toch ga FOK!'en.
Ik pas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Come say that that to my face, pasty ass white boy.. i'll fuck you so hard up your ass till you love me.
davy, ben jij dit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Come say that that to my face, pasty ass white boy.. i'll fuck you so hard up your ass till you love me.
Mike tysonquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You wouldnt last 2 minutes in my world, bitch.
Davy doet er 2+ minuten over dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You wouldnt last 2 minutes in my world, bitch.
Hoe weet jij ditquote:
Ik ga ook zo pitten manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Ik wou eigenlijk om 12 uur nog 2 afleveringen SoA kijken, verdomme.
Ik verwacht dat Steven de orde hanteert tijdens m'n afwezigheid.
Ben bij die conclusie gekomen door zijn laatste reactie.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
.... Ik wil niet eens weten hoe jij dit weet
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Ik wou eigenlijk om 12 uur nog 2 afleveringen SoA kijken, verdomme.
Ik verwacht dat Steven de orde hanteert tijdens m'n afwezigheid.
spytool gebruikt davy?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoveel geile vrouwen wallpapers
niemand?
Nee dankje, heb me al 5x afgetrokken op de foto's van me geile over buurmeisje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoveel geile vrouwen wallpapers
niemand?
Echt hequote:
Zonder pics kan je beter niet praten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dankje, heb me al 5x afgetrokken op de foto's van me geile over buurmeisje.
Mijn verrekijker heeft geen foto functie..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder pics kan je beter niet praten.
Neukze met PizzaGeitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er ook vandoor
pies out negers
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
Stinho zijn zusquote:
Sorry.quote:
telefoon is doodquote:
Ik reageer gewoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorry.
Jij moet nu zeker orde bewaren?
quote:
MDMAble to shineeeeequote:
Is Ron Vlaar DJ?quote:
Wat een aids. Doe mij maar oude hardstyle.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:45 schreef Smoofie het volgende:
Vanaf 22:00,
Anthem was dit jaar wel lekker goed en zomers.
The prophecyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een aids. Doe mij maar oude hardstyle.
de tering goos,quote:
Kan je weer terugdenken aan die tijd jaja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:54 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel kut muziek kan je op 1 pagna van SC zetten?
heel topic vol dus blijkbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:54 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel kut muziek kan je op 1 pagna van SC zetten?
Weet ik veel had toch ooit een afspeellijst voor je gemaakt met muziek uit die periode? Ben ik daarna een dagje mee door gegaan en nu een dikke afspeellijst vol met die kut muziekquote:
Heb die nog steeds.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet ik veel had toch ooit een afspeellijst voor je gemaakt met muziek uit die periode? Ben ik daarna een dagje mee door gegaan en nu een dikke afspeellijst vol met die kut muziek
Is inmiddels zo uitgebreid maar dan ook verspreidquote:
Bij mij staat er 29 filmpjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is inmiddels zo uitgebreid maar dan ook verspreid![]()
Totaal zal het wel 200 youtube filmpje zijn
Zonder Zero Hour, ik tegen 4 Brutals op Twilight Flame.quote:
Met Zero hour is leukrquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zonder Zero Hour, ik tegen 4 Brutals op Twilight Flame.
Ben dus alweer klaar, dikke victory met de USA
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:04 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Vanaf 1:23 komen 2 gasten aanlopen rechts naast dat ME busje dat ben ik met me pa. Herkende hem destijds door zijn motorjackSta ik daar te springen in me AFCA vest en sjaal om de nek. Godverdomme zeg.
He jij blijf van mijn meisje af.quote:
Geen kaarten voor kunnen krijgenquote:
Oneens.quote:
Je had het ook moeten kopen toen ze in de verkoop gingen 1.5 maand ervoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen kaarten voor kunnen krijgen.
Ze zingen het liedje verkeerd?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:04 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Vanaf 1:23 komen 2 gasten aanlopen rechts naast dat ME busje dat ben ik met me pa. Herkende hem destijds door zijn motorjackSta ik daar te springen in me AFCA vest en sjaal om de nek. Godverdomme zeg.
Deel die nieuwe dan ook ff.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat is die oude afspeellijst die ik die avond voor je had gemaakt.
kk skerequote:
Check die reactie van 3 weken geleden op die vid.quote:
Die maat van mij schept er zo over op. Maar het is inderdaad nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:12 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Check die reactie van 3 weken geleden op die vid.
Inderdaad jonge echte boerendorpsfeestenquote:
Je zag al aan die koe gelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad jonge echte boerendorpsfeesten![]()
Was meer sarcasme maar had edit gedaan want ik wist dat dit zal komen
?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:17 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Ik heb 100 keer uit moeten zoomen om uit te vinden waar ik was in Nederland. Maar op een dubstep feest kun je tenminste wel nog lekker vaag doen en jezelf uitleven.
Dus zwart beeld = klapjes?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ah weer even genieten man, leipe Hagenezen geven Utrechters klapjes.
Nee maar wel grappig, ben 1 filmpje kwijt (uit mijn relfilmpjes afspeellijstquote:
Leg het dan uit.quote:
Hij plaatste een link naar een popfestival in zijn boerendorp. Nooit van gehoord, dus nieuwsgierig ging ik aan het G mappen je weet. Plus feesten met harde/vage elektronische muziek > pop, want betere sfeer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leg het dan uit.
Nu kan ik niet slapen.
Aah op die manier.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:23 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Hij plaatste een link naar een popfestival in zijn boerendorp. Nooit van gehoord, dus nieuwsgierig ging ik aan het G mappen je weet. Plus feesten met harde/vage elektronische muziek > pop, want betere sfeer.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
Nu even weer goede muziek. Dit kan je zovaak horen man!
Ice Cube.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Today i didn't even had to use my AK, i got to say it was a good day
[ afbeelding ]
Gin and Juice, What's my name...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:30 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn favo top 3 van Snoop Dogg:
1. '
2. 3.
Bazenplaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Thinking will i live, another twenty-fo'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Knew it.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:34 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Gary mfcking Oak! Met chicks en een sportwagen op zijn tiende.
Doet me denken aan een scene in Black Swan...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk die muug stoer op het plafond hangenDoor die kut kop jeukt mijn rug. En ik kan niks vinden om te krabben.
[ afbeelding ]
Nice face, who's she?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk die muug stoer op het plafond hangenDoor die kut kop jeukt mijn rug. En ik kan niks vinden om te krabben.
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.. inderdaad, maar zag je niet zo snel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kate Beckinsale, herkende haar ook eerst niet.
[ afbeelding ]
Ze ziet er nogal bleek uit de laatste tijd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. inderdaad, maar zag je niet zo snel.
Zij is echt de nr1 milfquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. inderdaad, maar zag je niet zo snel.
Inderdaad..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zij is echt de nr1 milf
[ afbeelding ]
mehquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:42 schreef EenKoudKonijn het volgende:
En de EK-supporters dan?
[ afbeelding ]
Jammer dat ze geen tetten heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:45 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Nice, nice, maar nu vergeet je toch echt Milla Jovovich te posten.
Nou dan had je haar moeten zien toen ze zwanger was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen tetten heeft
[ afbeelding ]
Nou, posten die hapquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:47 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Nou dan had je haar moeten zien toen ze zwanger was.
Godverdomme geen Victoria Justice hé, ze lijkt er sprekend op en ik geil op haar als de kenker.quote:
Kamal is de don met een dik sigaar het lijkt wel alsof hij chickies spaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
Grijze wolken buiten regen, wat een kut weer. Ik bel je op je telefoon, ja ik wil je kut weer. Dan zeg je kut weer? Ik zeg ik maak een grapje dushi. Ja, ik kut weer, grapjeee!
Jawelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme geen Victoria Justice hé, ze lijkt er sprekend op en ik geil op haar als de kenker.
Amber Heard.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wiesda?
Al die plaatjes save ik gewoon, ken de meeste niet.
[ afbeelding ]
Ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik duik in je liefdestunnel als een dolfijn. Ik vind het dol fijn.
Netsplitter
Nope filmkijken. Goed dat je het zegt, daarna pitten. Zal wel weer 06:00 - 15:00 slaaptijd worden. Laterquote:
Trusten alvast!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nope filmkijken. Goed dat je het zegt, daarna pitten. Zal wel weer 06:00 - 15:00 slaaptijd worden. Later
Hostelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is ook alweer de titel van die 3 gasten die door europa reizen, dan in A'dam zijn en een tip krijgen over zo'n hotel vol geile wijven in ja wat is het.. Slowakije ofso? En ze dan ontvoert worden door die mensen die betalen om iemand mogen te vermoorden.. Moeten dan allemaal zo'n tattoo nemen die moordenaars..
Hehe, kutstreek wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:55 schreef DonRaja het volgende:
Whehe mijn buurman is een beetje pissed:
Hij heeft voor zijn poort een stenen beeld van een beer (don't ask) en hij is voorzitter van de supportersclub van Genk. Nu hebben vanacht enkele grapjassen zijn beer in Standard Luik-rood gespoten
Mensen met een sociaal levenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Stormloop topic vandaag zeg, gisteren waren er rond deze tijd al 1 FA gestopt, 2 users gebanned en 3 mods in dit topic om ons een beetje te kalmeren.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb aangeboden de helft wit te spuiten
Weet je zeker dat je dat niet over zijn vrouw zei?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb aangeboden de helft wit te spuiten
Dan had hij wel Cougar gezegd ipv leeuw.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat niet over zijn vrouw zei?
Zijn vrouw is ouder dan mijn moeder...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat niet over zijn vrouw zei?
Ah, dan gaat het wat lastig worden. Toch effe checken hé.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn vrouw is ouder dan mijn moeder...
Ok, ff wachten ik ga even langsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als de beer er ook op staat vind ik het goed.
Weetzelluf.quote:
Serieus HMF moet niet zo stoer doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
HMF wil wel, hij is wereldkampioen judo, kickboksen en Taekwondo.
Hommo.quote:
Buurman is met de beer naar één of ander schoonmaakbedrijf, volgens de buurvrouw was hij erg ontdaan. Toen ik er eerder was stond ie met een Juup in de hand moppen te tappen, volgens mij wilde die sneak gewoon het huis uit...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als de beer er ook op staat vind ik het goed.
HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DIE VOICE-MAILSquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
Wie heeft er ook zo'n hekel aan voicemails?
Inspreken of afluisteren?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
Wie heeft er ook zo'n hekel aan voicemails?
quote:
lolwut?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DIE VOICE-MAILS
SCHREEUW ERIN JA ZO HARD ALS JE MAAR KAN
WANT HET LEVEN, DUURT MAAR EVEN
KRIJG DE TERING VOICE-MAILSSSSSSSSSSSSSSSS
oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |