Knew it.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:34 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Gary mfcking Oak! Met chicks en een sportwagen op zijn tiende.
Doet me denken aan een scene in Black Swan...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk die muug stoer op het plafond hangenDoor die kut kop jeukt mijn rug. En ik kan niks vinden om te krabben.
[ afbeelding ]
Nice face, who's she?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk die muug stoer op het plafond hangenDoor die kut kop jeukt mijn rug. En ik kan niks vinden om te krabben.
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.. inderdaad, maar zag je niet zo snel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kate Beckinsale, herkende haar ook eerst niet.
[ afbeelding ]
Ze ziet er nogal bleek uit de laatste tijd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. inderdaad, maar zag je niet zo snel.
Zij is echt de nr1 milfquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. inderdaad, maar zag je niet zo snel.
Inderdaad..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zij is echt de nr1 milf
[ afbeelding ]
mehquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:42 schreef EenKoudKonijn het volgende:
En de EK-supporters dan?
[ afbeelding ]
Jammer dat ze geen tetten heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:45 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Nice, nice, maar nu vergeet je toch echt Milla Jovovich te posten.
Nou dan had je haar moeten zien toen ze zwanger was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen tetten heeft
[ afbeelding ]
Nou, posten die hapquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:47 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Nou dan had je haar moeten zien toen ze zwanger was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |