Ik las Mike's gymquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus, daar zat ik niet
Jij vroeg waar ik zat
Kloptquote:
Was toch ooit een spandoek van ADO, een wedstrijd nadat ze de hele boel kort en klein hadden getrapt? Vond het wel gepast in deze situatiequote:
Bob is wel tof hoorquote:
Ik geloof je gelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bob is wel tof hoor
Zijn vrouw is ex wereldkampioen en heeft mij een keer knock out geslagen
Niet nadat hij haar geneukt had omdat het mocht van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk.
HMF zou zeggen dat hij haar Knock out sloeg.
Zij wel hoorquote:
Is dat indirect een belediging naar Stevenmac26?quote:
Sonja is echt een buffel, stond ook als portier aan de deur bij een discotheek hier in de buurtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk.
HMF zou zeggen dat hij haar Knock out sloeg.
Gast, ze is wereldkampioen geweest en dan kom jij zo pratenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze missen gwn massa/gewicht voor harde stoten.
Gast een top boxer, vrouw of niet laat je alle hoeken van de ring zien.. of je KO gaat is wat anders, maar er zijn er vast bij die het kunnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze missen gwn massa/gewicht voor harde stoten.
Zelfde met vrouwen en voetbal.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, ze is wereldkampioen geweest en dan kom jij zo praten
Dat is gewoon jouw excuus als hij zo'n gezicht trekt als jij je best doet in bed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij snapt niet wanneer je die smiley moet gebruiken ..
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon jouw excuus als hij zo'n gezicht trekt als jij je best doet in bed.
Anouk Hoogendijck dolt jequote:
Hier woont Hatice Ozyurt. Nederlands kampioen volgens mij. Les gehad van Frans Santing (nu overleden) waar zelfs me vader nog les van gehad heeft. Me pa heeft gewonnen in een duel van de toenmalige wereldkampioenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, ze is wereldkampioen geweest en dan kom jij zo praten
Come say that that to my face, pasty ass white boy.. i'll fuck you so hard up your ass till you love me.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon jouw excuus als hij zo'n gezicht trekt als jij je best doet in bed.
Niemand geeft een neukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:26 schreef Typisch het volgende:
Niemand weet waarom ik niet gelijk ga slapen maar toch ga FOK!'en.
Ik pas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Come say that that to my face, pasty ass white boy.. i'll fuck you so hard up your ass till you love me.
davy, ben jij dit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Come say that that to my face, pasty ass white boy.. i'll fuck you so hard up your ass till you love me.
Mike tysonquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You wouldnt last 2 minutes in my world, bitch.
Davy doet er 2+ minuten over dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You wouldnt last 2 minutes in my world, bitch.
Hoe weet jij ditquote:
Ik ga ook zo pitten manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Ik wou eigenlijk om 12 uur nog 2 afleveringen SoA kijken, verdomme.
Ik verwacht dat Steven de orde hanteert tijdens m'n afwezigheid.
Ben bij die conclusie gekomen door zijn laatste reactie.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
.... Ik wil niet eens weten hoe jij dit weet
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Ik wou eigenlijk om 12 uur nog 2 afleveringen SoA kijken, verdomme.
Ik verwacht dat Steven de orde hanteert tijdens m'n afwezigheid.
spytool gebruikt davy?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoveel geile vrouwen wallpapers
niemand?
Nee dankje, heb me al 5x afgetrokken op de foto's van me geile over buurmeisje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoveel geile vrouwen wallpapers
niemand?
Echt hequote:
Zonder pics kan je beter niet praten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dankje, heb me al 5x afgetrokken op de foto's van me geile over buurmeisje.
Mijn verrekijker heeft geen foto functie..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder pics kan je beter niet praten.
Neukze met PizzaGeitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er ook vandoor
pies out negers
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
Stinho zijn zusquote:
Sorry.quote:
telefoon is doodquote:
Ik reageer gewoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorry.
Jij moet nu zeker orde bewaren?
quote:
MDMAble to shineeeeequote:
Is Ron Vlaar DJ?quote:
Wat een aids. Doe mij maar oude hardstyle.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:45 schreef Smoofie het volgende:
Vanaf 22:00,
Anthem was dit jaar wel lekker goed en zomers.
The prophecyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een aids. Doe mij maar oude hardstyle.
de tering goos,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |