Godverdomme geen Victoria Justice hé, ze lijkt er sprekend op en ik geil op haar als de kenker.quote:
Kamal is de don met een dik sigaar het lijkt wel alsof hij chickies spaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
Grijze wolken buiten regen, wat een kut weer. Ik bel je op je telefoon, ja ik wil je kut weer. Dan zeg je kut weer? Ik zeg ik maak een grapje dushi. Ja, ik kut weer, grapjeee!
Jawelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme geen Victoria Justice hé, ze lijkt er sprekend op en ik geil op haar als de kenker.
Amber Heard.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wiesda?
Al die plaatjes save ik gewoon, ken de meeste niet.
[ afbeelding ]
Ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik duik in je liefdestunnel als een dolfijn. Ik vind het dol fijn.
Netsplitter
Nope filmkijken. Goed dat je het zegt, daarna pitten. Zal wel weer 06:00 - 15:00 slaaptijd worden. Laterquote:
Trusten alvast!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nope filmkijken. Goed dat je het zegt, daarna pitten. Zal wel weer 06:00 - 15:00 slaaptijd worden. Later
Hostelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is ook alweer de titel van die 3 gasten die door europa reizen, dan in A'dam zijn en een tip krijgen over zo'n hotel vol geile wijven in ja wat is het.. Slowakije ofso? En ze dan ontvoert worden door die mensen die betalen om iemand mogen te vermoorden.. Moeten dan allemaal zo'n tattoo nemen die moordenaars..
Hehe, kutstreek wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:55 schreef DonRaja het volgende:
Whehe mijn buurman is een beetje pissed:
Hij heeft voor zijn poort een stenen beeld van een beer (don't ask) en hij is voorzitter van de supportersclub van Genk. Nu hebben vanacht enkele grapjassen zijn beer in Standard Luik-rood gespoten
Mensen met een sociaal levenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Stormloop topic vandaag zeg, gisteren waren er rond deze tijd al 1 FA gestopt, 2 users gebanned en 3 mods in dit topic om ons een beetje te kalmeren.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb aangeboden de helft wit te spuiten
Weet je zeker dat je dat niet over zijn vrouw zei?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb aangeboden de helft wit te spuiten
Dan had hij wel Cougar gezegd ipv leeuw.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat niet over zijn vrouw zei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |