kk skerequote:
Check die reactie van 3 weken geleden op die vid.quote:
Die maat van mij schept er zo over op. Maar het is inderdaad nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:12 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Check die reactie van 3 weken geleden op die vid.
Inderdaad jonge echte boerendorpsfeestenquote:
Je zag al aan die koe gelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad jonge echte boerendorpsfeesten![]()
Was meer sarcasme maar had edit gedaan want ik wist dat dit zal komen
?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:17 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Ik heb 100 keer uit moeten zoomen om uit te vinden waar ik was in Nederland. Maar op een dubstep feest kun je tenminste wel nog lekker vaag doen en jezelf uitleven.
Dus zwart beeld = klapjes?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ah weer even genieten man, leipe Hagenezen geven Utrechters klapjes.
Nee maar wel grappig, ben 1 filmpje kwijt (uit mijn relfilmpjes afspeellijstquote:
Leg het dan uit.quote:
Hij plaatste een link naar een popfestival in zijn boerendorp. Nooit van gehoord, dus nieuwsgierig ging ik aan het G mappen je weet. Plus feesten met harde/vage elektronische muziek > pop, want betere sfeer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leg het dan uit.
Nu kan ik niet slapen.
Aah op die manier.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:23 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Hij plaatste een link naar een popfestival in zijn boerendorp. Nooit van gehoord, dus nieuwsgierig ging ik aan het G mappen je weet. Plus feesten met harde/vage elektronische muziek > pop, want betere sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |