Kan je weer terugdenken aan die tijd jaja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:54 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel kut muziek kan je op 1 pagna van SC zetten?
heel topic vol dus blijkbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:54 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel kut muziek kan je op 1 pagna van SC zetten?
Weet ik veel had toch ooit een afspeellijst voor je gemaakt met muziek uit die periode? Ben ik daarna een dagje mee door gegaan en nu een dikke afspeellijst vol met die kut muziekquote:
Heb die nog steeds.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet ik veel had toch ooit een afspeellijst voor je gemaakt met muziek uit die periode? Ben ik daarna een dagje mee door gegaan en nu een dikke afspeellijst vol met die kut muziek
Is inmiddels zo uitgebreid maar dan ook verspreidquote:
Bij mij staat er 29 filmpjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is inmiddels zo uitgebreid maar dan ook verspreid![]()
Totaal zal het wel 200 youtube filmpje zijn
Zonder Zero Hour, ik tegen 4 Brutals op Twilight Flame.quote:
Met Zero hour is leukrquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zonder Zero Hour, ik tegen 4 Brutals op Twilight Flame.
Ben dus alweer klaar, dikke victory met de USA
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:04 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Vanaf 1:23 komen 2 gasten aanlopen rechts naast dat ME busje dat ben ik met me pa. Herkende hem destijds door zijn motorjackSta ik daar te springen in me AFCA vest en sjaal om de nek. Godverdomme zeg.
He jij blijf van mijn meisje af.quote:
Geen kaarten voor kunnen krijgenquote:
Je had het ook moeten kopen toen ze in de verkoop gingen 1.5 maand ervoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen kaarten voor kunnen krijgen.
Ze zingen het liedje verkeerd?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:04 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Vanaf 1:23 komen 2 gasten aanlopen rechts naast dat ME busje dat ben ik met me pa. Herkende hem destijds door zijn motorjackSta ik daar te springen in me AFCA vest en sjaal om de nek. Godverdomme zeg.
Deel die nieuwe dan ook ff.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat is die oude afspeellijst die ik die avond voor je had gemaakt.
kk skerequote:
Check die reactie van 3 weken geleden op die vid.quote:
Die maat van mij schept er zo over op. Maar het is inderdaad nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:12 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Check die reactie van 3 weken geleden op die vid.
Inderdaad jonge echte boerendorpsfeestenquote:
Je zag al aan die koe gelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad jonge echte boerendorpsfeesten![]()
Was meer sarcasme maar had edit gedaan want ik wist dat dit zal komen
?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:17 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Ik heb 100 keer uit moeten zoomen om uit te vinden waar ik was in Nederland. Maar op een dubstep feest kun je tenminste wel nog lekker vaag doen en jezelf uitleven.
Dus zwart beeld = klapjes?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ah weer even genieten man, leipe Hagenezen geven Utrechters klapjes.
Nee maar wel grappig, ben 1 filmpje kwijt (uit mijn relfilmpjes afspeellijstquote:
Leg het dan uit.quote:
Hij plaatste een link naar een popfestival in zijn boerendorp. Nooit van gehoord, dus nieuwsgierig ging ik aan het G mappen je weet. Plus feesten met harde/vage elektronische muziek > pop, want betere sfeer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leg het dan uit.
Nu kan ik niet slapen.
Aah op die manier.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:23 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Hij plaatste een link naar een popfestival in zijn boerendorp. Nooit van gehoord, dus nieuwsgierig ging ik aan het G mappen je weet. Plus feesten met harde/vage elektronische muziek > pop, want betere sfeer.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
Nu even weer goede muziek. Dit kan je zovaak horen man!
Ice Cube.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Today i didn't even had to use my AK, i got to say it was a good day
[ afbeelding ]
Gin and Juice, What's my name...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:30 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn favo top 3 van Snoop Dogg:
1. '
2. 3.
Bazenplaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Today i didn't even had to use my AK, i got to say it was a good day
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |