Rudimental is Drum n Bassquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ben toch meer van het losgaanstukje. Valt dat nou wel of niet onder Dubstep?
Beide leuke genresquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Rudimental is Drum n Bass
Skrilex is Dubstep.
ik heb net iets meer met drum n bassquote:
Ligt ook vooral aan de stemming waarin ik ben. Dubstep trekt vaak erg uhm... aparte types aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb net iets meer met drum n bass
Die is er bijna elke week bijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:37 schreef Kimberliedje het volgende:
Zeg, die Danny Vera.. Ik ken m niet
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik luister niet zo vaak Stenders.
Erger me aan hem.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Erger me aan hem.
Stenders is Baas!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Erger me aan hem.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Erger me aan hem.
www.skyradio.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
Stenders is vaak godsgruwelijk vervelend om naar te luisteren.
Hij dan he, met z'n quizjes.
Ik wil muziek!
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
Stenders is vaak godsgruwelijk vervelend om naar te luisteren.
Hij dan he, met z'n quizjes.
Ik wil muziek!
Hoppa! Fik dr in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!
*stookt de boel nog ff wat hoger op*
Juist!!quote:
Mannen... Altijd zeuren dat ze hun waffel teveel open hebben, maar als ze hem in bed eens dicht houden, moet ie weer openquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef TheZapster het volgende:
Vrouwen
Zelf hun waffel nooit dicht kunnen houden, maar als een dj veel lult gaan ze weer zeiken dat hij vervelend is
wehehehehehequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mannen... Altijd zeuren dat ze hun waffel teveel open hebben, maar als ze hem in bed eens dicht houden, moet ie weer open
Amen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mannen... Altijd zeuren dat ze hun waffel teveel open hebben, maar als ze hem in bed eens dicht houden, moet ie weer open
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:58 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens ga pitten..
Morgen 'vroeg' uit de veren om te gaan bouwen!
Trustequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd
slaap lekker allemaal en wellicht tot Timur!
Ook de aankomende 3 weken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:05 schreef Paul het volgende:
Ekdom zit in de plaats van Giel? Wie zit er dan na Ekdom?
Wie zit er dan na Ekdom op de plek van waar Ekdom normaal zat?quote:
Hij blijft tot 4u zitten, geen idee wat er daarna gaat gebeurenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie zit er dan na Ekdom op de plek van waar Ekdom normaal zat?
Er is vast wel een DJ te vinden die drie uur lang vrijuit radio wil makenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie zit er dan na Ekdom op de plek van waar Ekdom normaal zat?
Barend & Wijnand. Ze beginnen de uitzending vaak met de tekst "Lekker zitten op de ouwehoerstoel achter de spuit."quote:
Ah zo! Die maak ik amper meequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Barend & Wijnand. Ze beginnen de uitzending vaak met de tekst "Lekker zitten op de ouwehoerstoel achter de spuit."
Succes in het afvoerputje van de IJmond!quote:
Ben benieuwd of we ooit nog eens één gemeente worden. Het is alleen een beetje hommeles op bestuurlijk niveau. Beverwijk en Heemskerk willen samenwerkingsopdrachten uitvoeren waar ze eigenlijk niet de capaciteit voor hebben. Maar ze willen ook niet alles aan Velsen over laten. De economie van Velsen = economie Beverwijk + Heemskerk + Castricumquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Succes in het afvoerputje van de IJmond!
quote:
Lekker boeiend, economie. Ezels en aardbeien gaan niet samen, simpel zat. In de jaren '70 heeft m'n vader (letterlijk!) gevochten tegen de fusie, ik ben bereid hetzelfde te doen. Gaan jullie maar lekker met Beverwijk, pakken wij Castricum en Uitgeest wel. Veel gezelliger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we ooit nog eens één gemeente worden. Het is alleen een beetje hommeles op bestuurlijk niveau. Beverwijk en Heemskerk willen samenwerkingsopdrachten uitvoeren waar ze eigenlijk niet de capaciteit voor hebben. Maar ze willen ook niet alles aan Velsen over laten. De economie van Velsen = economie Beverwijk + Heemskerk + Castricum
Dit geeft direct voor voer een aantal conflicten op ambtelijk niveau
In de boekjes uit de jaren '30 staat trouwens dat het allemaal Amsterdam aan Zee isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lekker boeiend, economie. Ezels en aardbeien gaan niet samen, simpel zat. In de jaren '70 heeft m'n vader (letterlijk!) gevochten tegen de fusie, ik ben bereid hetzelfde te doen. Gaan jullie maar lekker met Beverwijk, pakken wij Castricum en Uitgeest wel. Veel gezelliger.
Lekker nummer is datquote:
Radio 538 #1 Met nu de 53n8club met Kim en Martijn! En alle hete hits!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:52 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn Frankie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet nog dat ik in 2008 een topic voor SlamFM aanmaakte, die werd toen gesloten omdat er al een 3FM topic was? en deze mag nu welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Radio 538 #1 Met nu de 53n8club met Kim en Martijn! En alle hete hits!
Kijk dat is nou kutmuziek, wat een ongeïnspireerde bagger! dat heeft niets met muziek maken te maken!quote:
Ik vind het mooi, kan me geen bal schelen wat een ander daarvan vindtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk dat is nou kutmuziek, wat een ongeïnspireerde bagger! dat heeft niets met muziek maken te maken!
QFTquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk dat is nou kutmuziek, wat een ongeïnspireerde bagger! dat heeft niets met muziek maken te maken!
quote:
Heeft 'ie zijn ooglapje weer op? Gisteren ook al.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
Timur geeft het fenomeen radiopiraat een nieuwe dimensie![]()
hij doet em net af. heel dik oog heeft ie!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heeft 'ie zijn ooglapje weer op? Gisteren ook al.
gauw oordopjes jatten van iemand!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:26 schreef alors het volgende:
Ik ben mijn oordopjes vergeten en kan nu geen Timur luisteren
ik voel met je meequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
die zijn hier nergens, daarbij heb ik nog een tussenstukje nodig
middagquote:
leren kennen bij intake voor wnf-fondsenwerving oid. daarna 1 date maar toen liet hij niks meer van zich horen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:52 schreef CindieY het volgende:
Ik heb maar de helft gehoord, maar aan zijn reactie te horen was het te verwachten
Dan hadden jullie het ook al kunnen verwachten dusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leren kennen bij intake voor wnf-fondsenwerving oid. daarna 1 date maar toen liet hij niks meer van zich horen.
ach, misschien was zn beltegoed wel op!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan hadden jullie het ook al kunnen verwachten dus
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
goh Timur, deze snipper herken ik zelfs! Lion in the morningbagger... sun
Idd..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
dat verhaal in het nieuws over dat overleden 1-jarig jochie. je zult dat maar gezien hebben. rillingen. bah.
Tof nummerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:15 schreef 3rdRock het volgende:
ah, is dit nu dat Major Lazer? eens horen
heeft wel wat ja, maar niet helemaal mijn smaak nogquote:
Zat hier met een joch op kantoor, een plaatjesdenker, ging zowat over z'n nekquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
dat verhaal in het nieuws over dat overleden 1-jarig jochie. je zult dat maar gezien hebben. rillingen. bah.
kan ik me iets bij voorstellen ja. ben zelf geen plaatjesdenker en amper visueel ingesteld maar huiverde toch even...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat hier met een joch op kantoor, een plaatjesdenker, ging zowat over z'n nek
kort samengevat: vader zet jochie in fietsstoeltje. fiets valt om, auto rijdt over jochiequote:
ff luisteren en daarna afwassen ...quote:
Mijn adoptierenner.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
en er is wel degelijk iig 1 negroïde man in de tour: http://nl.wikipedia.org/wiki/Yohann_Gène
haha, de mijn is Juan Jose Haedo, de Slowmotion Sprinter uit Argentiniëquote:
Hadden we niet afgesproken dat jij vandaag je waffel zou houden?!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
Lying in the morning sun is echt een heerlijk meebrulnummer in de auto. Lekkere bassdrum ook.
Toppie
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, de mijn is Juan Jose Haedo, de Slowmotion Sprinter uit Argentinië
Krijg ongezien de reut noexquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken dat jij vandaag je waffel zou houden?!
Nee hou die bagger maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:51 schreef minthy het volgende:
En heeft er iemand hier behoefte aan een hoempapaband? Frans Bauer, kabouterdans, ze kunnen echt alles spelen!!
Gratis af te halen in Zwolle
Flauwquote:
Ik zou haar gevenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:42 schreef minthy het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk met deze opmerking, maar ik vind dit nummer van Miss Montreal mooi!
Ik niet. Doe mij maar een vent, heb ik meer aan.quote:
Hee mop!quote:
Het is maar een grappieeequote:
Weet ik schatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is maar een grappieee
Dalijk Sanderdaynight! Maar ik zal het niet horen!
tik em aan ouwe!quote:Op zondag 1 juli 2012 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit weer klaar voor de huisjosties van 3fm![]()
en bedankt. nu voel ik me ineens bejaardquote:
goedemiddagquote:
Jep, gisteravond al.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedemiddag
de kater de deur uitgeschopt?
en daarna geen nieuwe meer binnengelaten?quote:
Nee, hele avond voor de tv gehangen met een braaf colaatjequote:Op zondag 1 juli 2012 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarna geen nieuwe meer binnengelaten?
je wordt nog wel verstandigquote:Op zondag 1 juli 2012 12:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, hele avond voor de tv gehangen met een braaf colaatje
maar wie weet breekt hij er dwars doorheen!quote:
Friendzonedquote:
Nee, dat gebeurt haast nooitquote:Op zondag 1 juli 2012 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
Kane![]()
[..]
maar wie weet breekt hij er dwars doorheen!
volgens 9gag en dearblankpleaseblank zou dat vaker moeten gebeurenquote:
Gewoon zorgen dat je niet in die friendzone belandtquote:Op zondag 1 juli 2012 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens 9gag en dearblankpleaseblank zou dat vaker moeten gebeuren![]()
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 1 juli 2012 12:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet in die friendzone belandt
Gewoon geen dikke vriendjes worden met het andere geslacht, dat werkt gewoon niet. Vroeg of laat belandt iemand in de friendzone of worden er allerlei gevoelens ontwikkeld.quote:
Het gebeurd gewoonquote:Op zondag 1 juli 2012 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon geen dikke vriendjes worden met het andere geslacht, dat werkt gewoon niet. Vroeg of laat belandt iemand in de friendzone of worden er allerlei gevoelens ontwikkeld.
Been there, done that, got the t-shirt. M'n beste vriend van de middelbare school spreek ik echt hartstikke nooit meer. Gewoon niet doenquote:
ik vind dat wel wat hebben. liever een originele cover dan een bijna 1-op-1kopiequote:Op zondag 1 juli 2012 14:24 schreef CindieY het volgende:
Die coverIk zat gewoon de hele tijd te denken, waar ken ik het toch ook alweer van, puntje van m'n tong-geval. Gewoon happy hardcore coveren.
Vind 't ook een geslaagde cover, ik moest echt even youtuben om te horen hoe 't origineel ook alweer ging. Tofquote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat wel wat hebben. liever een originele cover dan een bijna 1-op-1kopie![]()
ik vond em iig wel grappig
dat weet je niet uit je hoofd?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind 't ook een geslaagde cover, ik moest echt even youtuben om te horen hoe 't origineel ook alweer ging. Tof
Puntje van m'n tong enzo.quote:
heeft iedereen wel eens hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Puntje van m'n tong enzo.Ik heb dat soms, hele bekende dingen en ik kom er maar niet op hoe het heet of hoe het gaat. Heel suf
Ik zat laatst een paar minuten te kloten om op het woord 'dakgoot' te komen. 'Goot' had ik in m'n hoofd en ik wist ook dat het aan de dakrand hangt, maar verder kwam ik nietquote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft iedereen wel eens hoor
ik denk dat Wonderfull Days zo'n beetje het laatste gaat zijn dat ik vergeet mocht ik dement worden
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat laatst een paar minuten te kloten om op het woord 'dakgoot' te komen. 'Goot' had ik in m'n hoofd en ik wist ook dat het aan de dakrand hangt, maar verder kwam ik niet
Zoveel drink ik nou ook weer nietquote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je weet dat alcohol hersencellen afbreekt?
toch maar minderen voordat je straks je eigen naam niet eens meer weetquote:
ik heb liever dat ze mij trekt.....quote:
I don't carequote:
Stoer mang!!!1!!11111 heb je gezopuhh???!!!!//1quote:Op zondag 1 juli 2012 17:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
De filmpjes op mijn telefoon vertellen me dat ik erbij was, weet het zelf niet meer zo goed![]()
wat is er?quote:
ah, Waldorf of Stadler is er ook weerquote:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 02-07-2012 om 08:07:44Gertje zo op #radio3fm #tourdujour mooiman reageer retweet
Hank Williams Jr. (II , z'n vader) maakt kutmuziekquote:
Gezellig!quote:Op maandag 2 juli 2012 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
Vanavond kom ik jouw kant op RoelGa naar de Effenaar naar Hank Williams III
Ben ik het niet mee eens. Heb eens een wedstrijd gezien van Wales en er werd iets vol passie gezongen. Klonk práchtig, maar ik verstond er geen reet van. Bleek dat volgens de zangers de moeder van de trainer een hoer was. Vond ik toch wel geinig om te weten.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Boeiend wat er in andere talen overheen gezongen wordt
Als binnen een uur ook nog Lemon Tree en Mädchen langskomen, ga ik op zoek naar een touw en een stevige boom.quote:
Ik wildequote:Op maandag 2 juli 2012 11:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als binnen een uur ook nog Lemon Tree en Mädchen langskomen, ga ik op zoek naar een touw en een stevige boom.
En bij Shiny happy people ?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als binnen een uur ook nog Lemon Tree en Mädchen langskomen, ga ik op zoek naar een touw en een stevige boom.
Hetzelfde als bij Everything I do van Bryan Adams. Dan denk ik gewoon aan het overige werk van de artiest in kwestie en all is well in the world.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wilde [ afbeelding ] als PI nemen, maar 3FM kennende (dus er komt vast nog een van die nummers voorbij), doe ik dat maar niet
quote:Op maandag 2 juli 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen komen er 2 van deze jongens binnen
[ afbeelding ]
Verse bandjes onder m'n Chevrolet
Ik wil een s80quote:Op maandag 2 juli 2012 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Morgen krijgt m'n S80 een grote beurt. Zal ook wel wat ¤¤¤¤¤¤ gaan kosten... Bougies duurste deel, dus ff kijken of die echt nodig zijn.
Ik moet zeggen dat die banden a 97 euro per stuk nog wel goed te betalen isquote:Op maandag 2 juli 2012 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Morgen krijgt m'n S80 een grote beurt. Zal ook wel wat ¤¤¤¤¤¤ gaan kosten... Bougies duurste deel, dus ff kijken of die echt nodig zijn.
Muse diskwalificeert Box 2.quote:DE LUNCHBOX
Maandag t/m donderdag hoor je na 13:00 uur een overheerlijke lunchbox en jij kan zelf bepalen waar je trek in hebt! Maandag is het GOLFGEHEIMEN LEZING AVOND in Purmerend, dus een golfende lunchbox!
Lunchbox 1
Hole In The Head - Sugababes
St. Elmo's Fire - John Parr
Lunchbox 2
Supermassive Black Hole - Muse
Let's Stick Together - Brian Ferry
Mooi man. Ik heb gelukkig nog ff niks nodig onder/aan mijn Nissan Micra.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
M'n auto ziet er nog top uit, dus kost altijd wel wat om 'm te onderhouden. Heb 't er graag voor over als ie nog jaaaaren mee gaat. En waarom zou ie dat niet doen, want Volvoquote:Op maandag 2 juli 2012 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb gelukkig nog ff niks nodig onder/aan mijn Nissan Micra.
Volvo is vetquote:Op maandag 2 juli 2012 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n auto ziet er nog top uit, dus kost altijd wel wat om 'm te onderhouden. Heb 't er graag voor over als ie nog jaaaaren mee gaat. En waarom zou ie dat niet doen, want Volvo.
Yup. Kwaliteit, degelijkheid en veiligheid. Mooie combinatiequote:
http://www.autoblog.nl/ar(...)bij-een-miljoen-milequote:Op maandag 2 juli 2012 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n auto ziet er nog top uit, dus kost altijd wel wat om 'm te onderhouden. Heb 't er graag voor over als ie nog jaaaaren mee gaat. En waarom zou ie dat niet doen, want Volvo.
baaS!!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ar(...)bij-een-miljoen-mile
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Kwaliteit, degelijkheid en veiligheid. Mooie combinatie.
Overigens bracht m'n Mazda (die ik hiervoor had) me ook overal. Niet kapot te krijgen.
Wat een leven hetwitter:JandeHoop twitterde op maandag 02-07-2012 om 15:31:13Wat een avontuur! @coenlievaart is samen met @BobdeBoxer een groep zwijnen met kleintjes tegengekomen. reageer retweet
QFTquote:Op maandag 2 juli 2012 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mijn Nissan... Japanse kwaliteit
das iig een betere programmatitel dan ODOFtwitter:coenensander twitterde op maandag 02-07-2012 om 16:54:21PRIMEUR!! De weekend-ochtendshow van @sander3fm gaat De CroisSanderShow heten. Zaterdag om 7 uur de eerste. #CSSHOW #3FM #BNN reageer retweet
wat een oogterreur, dat negatieve gezeur van jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |