Rudimental is Drum n Bassquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ben toch meer van het losgaanstukje. Valt dat nou wel of niet onder Dubstep?
Beide leuke genresquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Rudimental is Drum n Bass
Skrilex is Dubstep.
ik heb net iets meer met drum n bassquote:
Ligt ook vooral aan de stemming waarin ik ben. Dubstep trekt vaak erg uhm... aparte types aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb net iets meer met drum n bass
Die is er bijna elke week bijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:37 schreef Kimberliedje het volgende:
Zeg, die Danny Vera.. Ik ken m niet
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik luister niet zo vaak Stenders.
Erger me aan hem.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Erger me aan hem.
Stenders is Baas!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Erger me aan hem.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Erger me aan hem.
www.skyradio.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
Stenders is vaak godsgruwelijk vervelend om naar te luisteren.
Hij dan he, met z'n quizjes.
Ik wil muziek!
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
Stenders is vaak godsgruwelijk vervelend om naar te luisteren.
Hij dan he, met z'n quizjes.
Ik wil muziek!
Hoppa! Fik dr in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!
*stookt de boel nog ff wat hoger op*
Juist!!quote:
Mannen... Altijd zeuren dat ze hun waffel teveel open hebben, maar als ze hem in bed eens dicht houden, moet ie weer openquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef TheZapster het volgende:
Vrouwen
Zelf hun waffel nooit dicht kunnen houden, maar als een dj veel lult gaan ze weer zeiken dat hij vervelend is
wehehehehehequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mannen... Altijd zeuren dat ze hun waffel teveel open hebben, maar als ze hem in bed eens dicht houden, moet ie weer open
Amen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mannen... Altijd zeuren dat ze hun waffel teveel open hebben, maar als ze hem in bed eens dicht houden, moet ie weer open
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:58 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens ga pitten..
Morgen 'vroeg' uit de veren om te gaan bouwen!
Trustequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd
slaap lekker allemaal en wellicht tot Timur!
Ook de aankomende 3 weken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:05 schreef Paul het volgende:
Ekdom zit in de plaats van Giel? Wie zit er dan na Ekdom?
Wie zit er dan na Ekdom op de plek van waar Ekdom normaal zat?quote:
Hij blijft tot 4u zitten, geen idee wat er daarna gaat gebeurenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie zit er dan na Ekdom op de plek van waar Ekdom normaal zat?
Er is vast wel een DJ te vinden die drie uur lang vrijuit radio wil makenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie zit er dan na Ekdom op de plek van waar Ekdom normaal zat?
Barend & Wijnand. Ze beginnen de uitzending vaak met de tekst "Lekker zitten op de ouwehoerstoel achter de spuit."quote:
Ah zo! Die maak ik amper meequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Barend & Wijnand. Ze beginnen de uitzending vaak met de tekst "Lekker zitten op de ouwehoerstoel achter de spuit."
Succes in het afvoerputje van de IJmond!quote:
Ben benieuwd of we ooit nog eens één gemeente worden. Het is alleen een beetje hommeles op bestuurlijk niveau. Beverwijk en Heemskerk willen samenwerkingsopdrachten uitvoeren waar ze eigenlijk niet de capaciteit voor hebben. Maar ze willen ook niet alles aan Velsen over laten. De economie van Velsen = economie Beverwijk + Heemskerk + Castricumquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Succes in het afvoerputje van de IJmond!
quote:
Lekker boeiend, economie. Ezels en aardbeien gaan niet samen, simpel zat. In de jaren '70 heeft m'n vader (letterlijk!) gevochten tegen de fusie, ik ben bereid hetzelfde te doen. Gaan jullie maar lekker met Beverwijk, pakken wij Castricum en Uitgeest wel. Veel gezelliger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we ooit nog eens één gemeente worden. Het is alleen een beetje hommeles op bestuurlijk niveau. Beverwijk en Heemskerk willen samenwerkingsopdrachten uitvoeren waar ze eigenlijk niet de capaciteit voor hebben. Maar ze willen ook niet alles aan Velsen over laten. De economie van Velsen = economie Beverwijk + Heemskerk + Castricum
Dit geeft direct voor voer een aantal conflicten op ambtelijk niveau
In de boekjes uit de jaren '30 staat trouwens dat het allemaal Amsterdam aan Zee isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lekker boeiend, economie. Ezels en aardbeien gaan niet samen, simpel zat. In de jaren '70 heeft m'n vader (letterlijk!) gevochten tegen de fusie, ik ben bereid hetzelfde te doen. Gaan jullie maar lekker met Beverwijk, pakken wij Castricum en Uitgeest wel. Veel gezelliger.
Lekker nummer is datquote:
Radio 538 #1 Met nu de 53n8club met Kim en Martijn! En alle hete hits!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:52 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn Frankie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet nog dat ik in 2008 een topic voor SlamFM aanmaakte, die werd toen gesloten omdat er al een 3FM topic was? en deze mag nu welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Radio 538 #1 Met nu de 53n8club met Kim en Martijn! En alle hete hits!
Kijk dat is nou kutmuziek, wat een ongeïnspireerde bagger! dat heeft niets met muziek maken te maken!quote:
Ik vind het mooi, kan me geen bal schelen wat een ander daarvan vindtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk dat is nou kutmuziek, wat een ongeïnspireerde bagger! dat heeft niets met muziek maken te maken!
QFTquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk dat is nou kutmuziek, wat een ongeïnspireerde bagger! dat heeft niets met muziek maken te maken!
quote:
Heeft 'ie zijn ooglapje weer op? Gisteren ook al.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
Timur geeft het fenomeen radiopiraat een nieuwe dimensie![]()
hij doet em net af. heel dik oog heeft ie!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heeft 'ie zijn ooglapje weer op? Gisteren ook al.
gauw oordopjes jatten van iemand!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:26 schreef alors het volgende:
Ik ben mijn oordopjes vergeten en kan nu geen Timur luisteren
ik voel met je meequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
die zijn hier nergens, daarbij heb ik nog een tussenstukje nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |