Rudimental is Drum n Bassquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ben toch meer van het losgaanstukje. Valt dat nou wel of niet onder Dubstep?
Beide leuke genresquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Rudimental is Drum n Bass
Skrilex is Dubstep.
ik heb net iets meer met drum n bassquote:
Ligt ook vooral aan de stemming waarin ik ben. Dubstep trekt vaak erg uhm... aparte types aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb net iets meer met drum n bass
Die is er bijna elke week bijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:37 schreef Kimberliedje het volgende:
Zeg, die Danny Vera.. Ik ken m niet
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik luister niet zo vaak Stenders.
Erger me aan hem.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Erger me aan hem.
Stenders is Baas!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Erger me aan hem.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Erger me aan hem.
www.skyradio.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
Stenders is vaak godsgruwelijk vervelend om naar te luisteren.
Hij dan he, met z'n quizjes.
Ik wil muziek!
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
Stenders is vaak godsgruwelijk vervelend om naar te luisteren.
Hij dan he, met z'n quizjes.
Ik wil muziek!
Hoppa! Fik dr in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!
*stookt de boel nog ff wat hoger op*
Juist!!quote:
Mannen... Altijd zeuren dat ze hun waffel teveel open hebben, maar als ze hem in bed eens dicht houden, moet ie weer openquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef TheZapster het volgende:
Vrouwen
Zelf hun waffel nooit dicht kunnen houden, maar als een dj veel lult gaan ze weer zeiken dat hij vervelend is
wehehehehehequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mannen... Altijd zeuren dat ze hun waffel teveel open hebben, maar als ze hem in bed eens dicht houden, moet ie weer open
Amen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mannen... Altijd zeuren dat ze hun waffel teveel open hebben, maar als ze hem in bed eens dicht houden, moet ie weer open
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:58 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens ga pitten..
Morgen 'vroeg' uit de veren om te gaan bouwen!
Trustequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd
slaap lekker allemaal en wellicht tot Timur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |