Conchitaquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je mist m'n tweede naam nog![]()
Ik weet niet eens wat je voornaam is trouwens
quote:
YEAH!quote:
MY THOUGHTS EXACTLYquote:
LONERquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef Barbaaf het volgende:
Voor mij is het elke dag 'ik-doe-niet-mee-aan-de-zoveelste-stomme-internet-meme-hype-day'.
internet hipsterquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef Barbaaf het volgende:
Voor mij is het elke dag 'ik-doe-niet-mee-aan-de-zoveelste-stomme-internet-meme-hype-day'.
DIE DOE JIJ ALLEEN MAARquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef Barbaaf het volgende:
DIE VIND JE ALLEEN MAAR LEUK OMDAT IE VAN JOU KOMTquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Shoerme is lekker ja. En een mooi woord.
CAPS EN SHOERMEquote:
HAJEE!quote:
Waren de omstandigheden!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DIE VIND JE ALLEEN MAAR LEUK OMDAT IE VAN JOU KOMT
WAT EEN WIJSNEUS, ALSOF IEDEREEN DIVERSE NAMEN HEEFTquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ik heb niet eens een tweede naam. Ik ben wel gedoopt, maar heb maar 1 naam en dat is ook mijn roepnaam.
We moesten op school een keer de Curriculum Vitae's maken ik had dus bij voornamen gewoon netjes Erik ingevuld. Kreeg ik best wel op een kritische toon te horen van een klasgenote. "Je BENT je doopnamen vergeten"
eeeh Ik heet voluit Erik (en dan mijn achternaam hoor) en zij oh... en droop af..![]()
![]()
![]()
Kap ermee!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
IK SCHRIK AF EN TOE VAN M'N EIGEN CAPS
inderdaad, wtf, sinds wanneer hebben supermarkten WC'squote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef Muis006 het volgende:
Vrouw uur vastgelijmd op wc supermarkt
Okee wut
Dat is hier in Nederland ook soms hoor. Bij sommige kun je volgens mij gewoon ook vragen of je even naar de WC mag.. Die zit ooit wel eens net naast de deur van de ingang van het magazijn..quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, wtf, sinds wanneer hebben supermarkten WC's
Het was een grapje, ik negeerde opzettelijk het onderwerp van het bericht en ging in op een onbelangrijk zijspoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is hier in Nederland ook soms hoor. Bij sommige kun je volgens mij gewoon ook vragen of je even naar de WC mag.. Die zit ooit wel eens net naast de deur van de ingang van het magazijn..
Of je pakt gewoon een van de lege statiegeldflessen achterquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Pro tip: als het kan, houdt het dan op tot thuis.
Ik heb in 2 supermarkten gewerkt en trust me, je wil thuis plassen.
Ap-pel-sap.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of je pakt gewoon een van de lege statiegeldflessen achter
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of je pakt gewoon een van de lege statiegeldflessen achter
SPOILER: Worthless without pics :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:03 schreef Lutte het volgende:
ZomerjurkjesSPOILER: Worthless without pics :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Vinden wij dat erg? We genieten mee!quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:08 schreef Lutte het volgende:
Het is een beetje een kleertjesspam de laatste tijd ik weet het, maar ben zo blij met m'n nieuwe kleren (pas meestal voort in een S/36 dus zoveel meer keus).
Vieslakje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vinden wij dat erg? We genieten mee!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:08 schreef Lutte het volgende:
Het is een beetje een kleertjesspam de laatste tijd ik weet het, maar ben zo blij met m'n nieuwe kleren (pas meestal voort in een S/36 dus zoveel meer keus).
Wat zij zegt^quote:
Ik denk dat mannen over een jaar of 7 zich graag laten onderzoeken door dokter Luttequote:
En vrouwen ook, lieve dokters zijn altijd leukquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen over een jaar of 7 zich graag laten onderzoeken door dokter Lutte![]()
Dan pas?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen over een jaar of 7 zich graag laten onderzoeken door dokter Lutte![]()
Lut is net 17quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan pas?Ik wil best nu al doktertje spelen
Ik ook hoor, maar ja ze begint natuurlijk pas na de vakantie aan den studie en helaas moet je met die studie toch snel rekeninghouden met 7 jaar..quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan pas?Ik wil best nu al doktertje spelen
Als veertiger met een meisje van 17 doktertje spelen? Ehquote:
Lutte wil vast wel met een endoscoop naar binnen bij Barbaaf hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als veertiger met een meisje van 17 doktertje spelen? EhMag hopen dat je gewoon een stethoscoop bedoelt
Irl durf ik dat ook niet hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ben ik de enige man die niet de neiging heeft om dames te complimenteren met hun kont?
Wacht maar tot je de mijne ziet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ben ik de enige man die niet de neiging heeft om dames te complimenteren met hun kont?
Hap hap met je krokobil!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit gaat een interessante meet worden
Ah, ik vind het soms wel leuk om dames te complimenteren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
Het is geen kwestie van durven, maar ik voel daar nooit de behoefte toe
Neeequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het wordt dinner for two als iedereen blijft afzeggen
jij moet je smoel houden. Skinny bitch.quote:
Ik heb anders een goeie kont hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij moet je smoel houden. Skinny bitch.
hallo, zeik niet zo. If there's fluff on the muf she's old enough.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als veertiger met een meisje van 17 doktertje spelen? EhMag hopen dat je gewoon een stethoscoop bedoelt
Kranky much?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hallo, zeik niet zo. If there's fluff on the muf she's old enough.
Ik praat gewoon gebrekkig Engels danquote:
Ik ook niet hoor, ik kijk meer naar borsten (en dan maak ik een complimentje over de ogenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hallo, zeik niet zo. If there's fluff on the muf she's old enough.
Owh geen idee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Net zoals die enge aarssproeireclame?
Whehequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik kijk meer naar borsten (en dan maak ik een complimentje over de ogen)
Nee hoorquote:
Jij hebt wat anders om je kont te compenseren Qweaquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij moet je smoel houden. Skinny bitch.
Wat heb jij een mooie ogen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik kijk meer naar borsten (en dan maak ik een complimentje over de ogen)
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
haha, Miniem kijkt naar Baaf z'n tetten
Zeker, zo van die zwetende manboobs die zo heen en weer gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
haha, Miniem kijkt naar Baaf z'n tetten
Ik kom niet in die sc dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Jij hebt trouwens een abbo.
Is die SC echt de moeite waard?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom niet in die sc dus ik zou het niet weten
Werk vindenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:16 schreef Miniem het volgende:
Iemand nog leuke plannen in de vakantie?
Ja, maar dat was dus niks geworden. Wel weer een paar vacatures op het oog maar de spoeling is dun. En de werkgevers weten dat ook, er wordt veel gevraagd en weinig geboden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog steeds, ik dacht dat je laatst een gesprek had?
vakantie? wat is dat?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:16 schreef Miniem het volgende:
Iemand nog leuke plannen in de vakantie?
Ik werk ook op mijn normale dagen, maar ik heb ertussen wat dagen vrij.quote:
nope, alleen mensen met kinderen krijgen in de maanden juni/juli/aug vakantiequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik werk ook op mijn normale dagen, maar ik heb ertussen wat dagen vrij.
Maar heb jij ook geen weekje vrij ofzo?
UITEINDELIJK EINDIGT DAT ALTIJD MET HEVIGE SEX.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik voel een spanning tussen ons, lekker wel!
Vind je dat jammer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, alleen mensen met kinderen krijgen in de maanden juni/juli/aug vakantie
de rest moet er maar om heen
In gtst wel!! En in romannetjes. Ik doe d'r niet aan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
UITEINDELIJK EINDIGT DAT ALTIJD MET HEVIGE SEX.
tis wel goedkoperquote:
ARME SEXLOZEquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In gtst wel!! En in romannetjes. Ik doe d'r niet aan.
Succes, pak ze in!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:01 schreef Ynske het volgende:
zo, bed opmaken
morgen een paar uurtjes werken en dan op solgesprek in mtricht
Goed beeld geschetst Bos, terechte trotsheid!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Succes Yns. Zo tijd voor een Hertog Jan. Ik ben wel tevreden over mijn wedstrijdverslag voor de FP
Mag ook wel een keer
BrEeZaHdAg JeWeEtZquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:41 schreef Barbaaf het volgende:
En wat is het morgen? Laten-we-allemaal-cursief-schrijven-dag?
SHOERME OOKquote:
Ik zie veel series, maar die ken ik niet!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:15 schreef Pagan het volgende:
MOGGE! IEMAND HIER DIE MAGIC CITY VOLGT/KIJKT? BAZENSERIE. VIERKANTE (16:9) OGEN HIER, NU EVEN GENOEG VOOR NU. TRUSTE!
Mogge Vaduzquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit gaat je dag worden Yns, ik voel het.
Hee Pisc!
Ik moet ook nog! Tourpool van de regionale krant. Doel: hoger dan m'n vriendinnetje eindigenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet vandaag naast geld verdienen ook de Tour selectie maken. Lastig dit jaar.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet ook nog! Tourpool van de regionale krant. Doel: hoger dan m'n vriendinnetje eindigen
Twintigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ja, hier ook de regionale krant. Al mag ik geen prijzen opeisen.
Misschien elkaar wat helpen? Ik zit met mijn laatste 4 plaatsen. (van de 20)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:32 schreef indaha het volgende:
Even snel tussen het werk door, Ynske veel succesen Oh-oh bedankt voor je kaartje
Het wordt puzzelen jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:51 schreef -Vaduz- het volgende:
10:Ellende. Hier 20 en 5 reserves.
Wacht ik je brainstorm af, het is wel zo leuk om er zelf mee bezig te zijn.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik ben echt zo blij met m'n nieuwe big-ass bril
dat ze weer een actie doen want ik moet ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik ben echt zo blij met m'n nieuwe big-ass bril
Ja, hij is zo lekker comfortabel, groot glas, steviger montuur, niet zo pinnig. Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat ze weer een actie doen want ik moet ook
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat ze weer een actie doen want ik moet ook
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:52 schreef Miniem het volgende:
Lol, er zijn spontaan 2 drosera's op gekomen tussen het spagnum van mijn darlingtonia
Dit klinkt echt heel excitingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:52 schreef Miniem het volgende:
Lol, er zijn spontaan 2 drosera's op gekomen tussen het spagnum van mijn darlingtonia
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wat een geile praat op de vroege morgen!
quote:
De een verzamelt schoenen en handtassen, jij je vleesetende plantjesquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De een verzamelt schoenen en handtassen, jij je vleesetende plantjes
Geen ruimte van moeders? Of de hand op de knipquote:
Ruimtequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen ruimte van moeders? Of de hand op de knip
Ah!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Timur heeft een ontsteking aan z'n oog Pisc.
Ik ga zo langs de mini plantenwinkel hier, even vragen bij ze. Hoeveel heb je nodig?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo langs de mini plantenwinkel hier, even vragen bij ze. Hoeveel heb je nodig?
Ik snap er ook niks van, als het bij jou in een grote stad nergens te koop is, dan zou het hier ook niet moeten lukken, maar ik zal es vragenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]Gewoon voor 1 potje dus helemaal niet veel
![]()
Ze verkopen het echt nergens, ik snap dr niks van
Dat kan toch haast nietquote:
Hebben ze ook nergens hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:35 schreef Miniem het volgende:
oh-oh het moet turfstrooisel zijn hegeen turf
Ja we hebben hier echt alle tuincentra al gehad inmiddels hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan toch haast nietHeb je geen groot tuincentrum waar de griek ff langs kan rijden?
Ik hoop dat ik het in een flopje kan proppen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.bestelplant.nl(...)or-turfstrooisel-70l
7,50 maar die rukkers vragen 17 eur verzendkosten
Ah oke!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja we hebben hier echt alle tuincentra al gehad inmiddels hoor
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke!
Als ze een kleine verpakking hebben mik ik het in pakketpost, maar als het alleen met 10 liter zak gaat dan skip ik hem
Nee, ik zou nog voor je kijken hier, maar omdat ik hier nooit langs dat kleine winkeltje kom ben ik het alweer vergeten. Ga zo ff vragen.quote:
Poepig kneusje van mequote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien hebben ze wel een kek klein zakjeOf misschien kunnen ze een klein zakje voor me maken!
Magic Qwea touch. Ik moet weten hoeveel je moetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Waar heb je dat nu weer vandaan en wat lief dat jullie zoveel moeite doen ervoor
laten we even denken in boterhamzakjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Magic Qwea touch. Ik moet weten hoeveel je moet
Nee nee zij heeft gebeld met een tuincentrum daar, ze hebben het, dus het hoeft echt niet meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh kakkers, ik sta net af te sluiten. Ik ga toch ook voor de zekerheid even vragen
Cool! Wat tof van de Q!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee zij heeft gebeld met een tuincentrum daar, ze hebben het, dus het hoeft echt niet meer![]()
Wie had dat nou gedacht, na al die jaren zoeken
Ja, keiliefquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:03 schreef Miniem het volgende:
Maar zit er bij jou geen tuincentrum oh-oh?
Klopt, maar dat vind ik echt vreemd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ze verkopen het hier nergens, ik ben ze echt al allemaal afgeweest, die in de buurt.
Dat heb ik al zo vaak geroepen hier
Oh nou soms is het ook wel es wat als mensen uit zichzelf iets aanbieden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Joh Oh, als je even aan em vraagt: wil je wat opsturen. No big deal. Je kunt ook ergernis creëren die nergen voor nodig is. Ik vind dit een beetje zielig overkomen.
Drenthenaren en turf gaan nu eenmaal hand in hand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:56 schreef Qwea het volgende:
NBou, anyway, ik ga ff turfstrooisel scoren voor je.
Hajje en tozo!
Niet echt mentaliteit. De ene persoon is de ander niet. Sommigen bieden het spontaan aan, anderen moet bijvoorbeeld een seintje geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou soms is het ook wel es wat als mensen uit zichzelf iets aanbieden.
Daar gaat het mij juist om.
Mentaliteitsverschilletje
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet echt mentaliteit. De ene persoon is de ander niet. Sommigen bieden het spontaan aan, anderen moet bijvoorbeeld een seintje geven.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Drenthenaren en turf gaan nu eenmaal hand in hand.
Ja ik had het al gezien. Jij hebt wel oog voor dat soort berichten he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef Pagan het volgende:
Jakkes.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-centimeter-oog.html
Ik ga het ff fixen in een zakje en opsturen zoquote:
Maar jij had het ook al gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had het al gezien. Jij hebt wel oog voor dat soort berichten he?
Dan is het er in augustus alquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga het ff fixen in een zakje en opsturen zo
Op zijn vroegstquote:
Ik zie dat wel goed jaquote:
Scherp jaquote:
Wat het dan wel is vind ik niet ter zake doen. Schat mensen in en handel er naar. Daar heb je meer aan dan je gaan ergeren terwijl dat niet nodig was. Nu val je hem aan op een manier die me niet aanstaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
In mijn ogen toch wel echt mentaliteit hoor.
Opvoeding, karakter?
Geen idee. Je ziet het verschil zelf toch ook wel?
Mss is het mijn fout dat ik me er aan erger.
Ik kan er ook niks over zeggen en me verder ergeren.
Maar zo ben ik dan weer niet, ik gooi het eruit en klaar hoor
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh die voetbalplaatjes hoef ik NIET hea Qwea
Zo gooi ik ook mijn ergernis eruit. Klaaaaar ermee!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Meer dan plenty!
Vaduz dat is jouw mening, prima, ik ben liever gewoon open en eerlijk als dingen me niet lekker zitten.
Pauze
Hey jij hebt ook coole patta'squote:
Ik ben nog niet klaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is fijn dat iedereen nu klaar is, ik ben namelijk ook klaar, de boodschappen zijn binnen.H&M knoepertpak is op de post. Ik hoop dat de pakketmanjongen straks de shine-schoenen aan heeft
Is het bij jou al fris Q? Hier broeit het nog lekker.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar
Ik moet nog een klein cadeautje voor een vriend voor z'n b-day vanaaf. Bier pakket heeft ie al gehad van me. Dus max een euro of 6 ofzo. Dus ik moet nog te stad
Ik moet nieuwe patta's. Deze doen het nog wel, maar met mijn enkel kom ik in amper andere schoenen dus het is altijd een ware hel om schoenen te vinden. Ze moeten breed zijn. Dus ik mag wel es gaan kijken voor nieuwe, want dan heb ik iig op voorraad als deze dood zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey jij hebt ook coole patta's
En what's up met tafelzeil, je ben je een crea bea lijmert, Q? Of gewoon extra kleur on the table?
20 graden. Niet echt fris fris, maar ook zeker niet meer broeien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het bij jou al fris Q? Hier broeit het nog lekker.
Ah, begrijpelijk dan ja!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef Qwea het volgende:
En nee, ik heb een hoogglans witte tafel. LOEIkrasbaardus ik heb er een paars tafelkleed overheen geflikkerd
Wel zonde hoorquote:
Ja dat is idd weer een nadeel, mooi, maar erg gevoelig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel zonde hoorHad net zo goed niet die dure hoogglans witte tafel kunnen nemen
Het gaat echt lekker met de brabbelzomerhits dit jaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
che-che-che-che-cheOke Pisc, ga koffie halen
Je kan er ook een doorzichtig tafelkleed overheen bonjourenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel zonde hoorHad net zo goed niet die dure hoogglans witte tafel kunnen nemen
Maar de eetkamertafel is mijn bureau
uhu, heb ik na gekeken, nergens te vinden hiero. Althans, geen 1 die deze dikte heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan er ook een doorzichtig tafelkleed overheen bonjouren
Ik hou het bij Bailando.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het gaat echt lekker met de brabbelzomerhits dit jaarAi se eu te pego, Balada en nou weer Takkata.
Hoe dik moettie zijn? I'll keep an eye out.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu, heb ik na gekeken, nergens te vinden hiero. Althans, geen 1 die deze dikte heeft.
Nope. Mo wel. Kan wel hoor, kamers zat. Maar ik heb ooit eens alles op de eetkamertafel geflikkerd, omdat ik dan naast Baloe zat. En dat bevalt ons beide welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is idd weer een nadeel, mooi, maar erg gevoelig.
Heb je boven nog een eigen hokkie?
Hey Lut, die ene met dat wandelende grietje in die clip, was die nou van vorige zomer? Of ben ik echt in de war met tijd en was die rond de herfst?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het gaat echt lekker met de brabbelzomerhits dit jaarAi se eu te pego, Balada en nou weer Takkata.
Ik voel een zoektocht aankomen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu, heb ik na gekeken, nergens te vinden hiero. Althans, geen 1 die deze dikte heeft.
Moet ik vanaaf ff aan mo vragen hoe dik deze is. Deze is +- 3 a4tjes op elkaar dikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe dik moettie zijn? I'll keep an eye out.
Joah lekker met de Boeberdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Mo wel. Kan wel hoor, kamers zat. Maar ik heb ooit eens alles op de eetkamertafel geflikkerd, omdat ik dan naast Baloe zat. En dat bevalt ons beide wel
Checkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik vanaaf ff aan mo vragen hoe dik deze is. Deze is +- 3 a4tjes op elkaar dik
quote:
Jaquote:
Nee, maar speuren kun je ook combinerenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Deze doet het ook enorm prima. Als iemand er toevallig tegenaan loopt, graag. Maar zo niet is het ook best hoor
Oeh kom even niet op welke je bedoelt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Lut, die ene met dat wandelende grietje in die clip, was die nou van vorige zomer? Of ben ik echt in de war met tijd en was die rond de herfst?
Men will be men!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaKan die aandacht komen claimen als ie dat wil
Donkere meisje met eh shit ja... click click iets?quote:
Danza kuduro?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Donkere meisje met eh shit ja... click click iets?![]()
![]()
JA! Alleen bedekt het niet de randenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Duh.
http://www.cisonline.nl/viewproduct.asp?productid=1621 dit niks Q?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |