Hap hap met je krokobil!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ben ik de enige man die niet de neiging heeft om dames te complimenteren met hun kont?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit gaat een interessante meet worden
Ah, ik vind het soms wel leuk om dames te complimenteren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
Het is geen kwestie van durven, maar ik voel daar nooit de behoefte toe
Neeequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het wordt dinner for two als iedereen blijft afzeggen
jij moet je smoel houden. Skinny bitch.quote:
Ik heb anders een goeie kont hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij moet je smoel houden. Skinny bitch.
hallo, zeik niet zo. If there's fluff on the muf she's old enough.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als veertiger met een meisje van 17 doktertje spelen? EhMag hopen dat je gewoon een stethoscoop bedoelt
Kranky much?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hallo, zeik niet zo. If there's fluff on the muf she's old enough.
Ik praat gewoon gebrekkig Engels danquote:
Ik ook niet hoor, ik kijk meer naar borsten (en dan maak ik een complimentje over de ogenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ben ik de enige man die niet de neiging heeft om dames te complimenteren met hun kont?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hallo, zeik niet zo. If there's fluff on the muf she's old enough.
Owh geen idee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Net zoals die enge aarssproeireclame?
Whehequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik kijk meer naar borsten (en dan maak ik een complimentje over de ogen)
Nee hoorquote:
Jij hebt wat anders om je kont te compenseren Qweaquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij moet je smoel houden. Skinny bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |