Nee nee zij heeft gebeld met een tuincentrum daar, ze hebben het, dus het hoeft echt niet meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh kakkers, ik sta net af te sluiten. Ik ga toch ook voor de zekerheid even vragen
Cool! Wat tof van de Q!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee zij heeft gebeld met een tuincentrum daar, ze hebben het, dus het hoeft echt niet meer![]()
Wie had dat nou gedacht, na al die jaren zoeken
Ja, keiliefquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:03 schreef Miniem het volgende:
Maar zit er bij jou geen tuincentrum oh-oh?
Klopt, maar dat vind ik echt vreemd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ze verkopen het hier nergens, ik ben ze echt al allemaal afgeweest, die in de buurt.
Dat heb ik al zo vaak geroepen hier
Oh nou soms is het ook wel es wat als mensen uit zichzelf iets aanbieden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Joh Oh, als je even aan em vraagt: wil je wat opsturen. No big deal. Je kunt ook ergernis creëren die nergen voor nodig is. Ik vind dit een beetje zielig overkomen.
Drenthenaren en turf gaan nu eenmaal hand in hand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:56 schreef Qwea het volgende:
NBou, anyway, ik ga ff turfstrooisel scoren voor je.
Hajje en tozo!
Niet echt mentaliteit. De ene persoon is de ander niet. Sommigen bieden het spontaan aan, anderen moet bijvoorbeeld een seintje geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou soms is het ook wel es wat als mensen uit zichzelf iets aanbieden.
Daar gaat het mij juist om.
Mentaliteitsverschilletje
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet echt mentaliteit. De ene persoon is de ander niet. Sommigen bieden het spontaan aan, anderen moet bijvoorbeeld een seintje geven.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Drenthenaren en turf gaan nu eenmaal hand in hand.
Ja ik had het al gezien. Jij hebt wel oog voor dat soort berichten he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef Pagan het volgende:
Jakkes.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-centimeter-oog.html
Ik ga het ff fixen in een zakje en opsturen zoquote:
Maar jij had het ook al gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had het al gezien. Jij hebt wel oog voor dat soort berichten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |