Ik ga zo langs de mini plantenwinkel hier, even vragen bij ze. Hoeveel heb je nodig?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo langs de mini plantenwinkel hier, even vragen bij ze. Hoeveel heb je nodig?
Ik snap er ook niks van, als het bij jou in een grote stad nergens te koop is, dan zou het hier ook niet moeten lukken, maar ik zal es vragenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]Gewoon voor 1 potje dus helemaal niet veel
![]()
Ze verkopen het echt nergens, ik snap dr niks van
Dat kan toch haast nietquote:
Hebben ze ook nergens hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:35 schreef Miniem het volgende:
oh-oh het moet turfstrooisel zijn hegeen turf
Ja we hebben hier echt alle tuincentra al gehad inmiddels hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan toch haast nietHeb je geen groot tuincentrum waar de griek ff langs kan rijden?
Ik hoop dat ik het in een flopje kan proppen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.bestelplant.nl(...)or-turfstrooisel-70l
7,50 maar die rukkers vragen 17 eur verzendkosten
Ah oke!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja we hebben hier echt alle tuincentra al gehad inmiddels hoor
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke!
Als ze een kleine verpakking hebben mik ik het in pakketpost, maar als het alleen met 10 liter zak gaat dan skip ik hem
Nee, ik zou nog voor je kijken hier, maar omdat ik hier nooit langs dat kleine winkeltje kom ben ik het alweer vergeten. Ga zo ff vragen.quote:
Poepig kneusje van mequote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien hebben ze wel een kek klein zakjeOf misschien kunnen ze een klein zakje voor me maken!
Magic Qwea touch. Ik moet weten hoeveel je moetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Waar heb je dat nu weer vandaan en wat lief dat jullie zoveel moeite doen ervoor
laten we even denken in boterhamzakjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Magic Qwea touch. Ik moet weten hoeveel je moet
Nee nee zij heeft gebeld met een tuincentrum daar, ze hebben het, dus het hoeft echt niet meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh kakkers, ik sta net af te sluiten. Ik ga toch ook voor de zekerheid even vragen
Cool! Wat tof van de Q!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee zij heeft gebeld met een tuincentrum daar, ze hebben het, dus het hoeft echt niet meer![]()
Wie had dat nou gedacht, na al die jaren zoeken
Ja, keiliefquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:03 schreef Miniem het volgende:
Maar zit er bij jou geen tuincentrum oh-oh?
Klopt, maar dat vind ik echt vreemd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ze verkopen het hier nergens, ik ben ze echt al allemaal afgeweest, die in de buurt.
Dat heb ik al zo vaak geroepen hier
Oh nou soms is het ook wel es wat als mensen uit zichzelf iets aanbieden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Joh Oh, als je even aan em vraagt: wil je wat opsturen. No big deal. Je kunt ook ergernis creëren die nergen voor nodig is. Ik vind dit een beetje zielig overkomen.
Drenthenaren en turf gaan nu eenmaal hand in hand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:56 schreef Qwea het volgende:
NBou, anyway, ik ga ff turfstrooisel scoren voor je.
Hajje en tozo!
Niet echt mentaliteit. De ene persoon is de ander niet. Sommigen bieden het spontaan aan, anderen moet bijvoorbeeld een seintje geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou soms is het ook wel es wat als mensen uit zichzelf iets aanbieden.
Daar gaat het mij juist om.
Mentaliteitsverschilletje
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet echt mentaliteit. De ene persoon is de ander niet. Sommigen bieden het spontaan aan, anderen moet bijvoorbeeld een seintje geven.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Drenthenaren en turf gaan nu eenmaal hand in hand.
Ja ik had het al gezien. Jij hebt wel oog voor dat soort berichten he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef Pagan het volgende:
Jakkes.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-centimeter-oog.html
Ik ga het ff fixen in een zakje en opsturen zoquote:
Maar jij had het ook al gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had het al gezien. Jij hebt wel oog voor dat soort berichten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |