Conchitaquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je mist m'n tweede naam nog![]()
Ik weet niet eens wat je voornaam is trouwens
quote:
YEAH!quote:
MY THOUGHTS EXACTLYquote:
LONERquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef Barbaaf het volgende:
Voor mij is het elke dag 'ik-doe-niet-mee-aan-de-zoveelste-stomme-internet-meme-hype-day'.
internet hipsterquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef Barbaaf het volgende:
Voor mij is het elke dag 'ik-doe-niet-mee-aan-de-zoveelste-stomme-internet-meme-hype-day'.
DIE DOE JIJ ALLEEN MAARquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef Barbaaf het volgende:
DIE VIND JE ALLEEN MAAR LEUK OMDAT IE VAN JOU KOMTquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Shoerme is lekker ja. En een mooi woord.
CAPS EN SHOERMEquote:
HAJEE!quote:
Waren de omstandigheden!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DIE VIND JE ALLEEN MAAR LEUK OMDAT IE VAN JOU KOMT
WAT EEN WIJSNEUS, ALSOF IEDEREEN DIVERSE NAMEN HEEFTquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ik heb niet eens een tweede naam. Ik ben wel gedoopt, maar heb maar 1 naam en dat is ook mijn roepnaam.
We moesten op school een keer de Curriculum Vitae's maken ik had dus bij voornamen gewoon netjes Erik ingevuld. Kreeg ik best wel op een kritische toon te horen van een klasgenote. "Je BENT je doopnamen vergeten"
eeeh Ik heet voluit Erik (en dan mijn achternaam hoor) en zij oh... en droop af..![]()
![]()
![]()
Kap ermee!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
IK SCHRIK AF EN TOE VAN M'N EIGEN CAPS
inderdaad, wtf, sinds wanneer hebben supermarkten WC'squote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef Muis006 het volgende:
Vrouw uur vastgelijmd op wc supermarkt
Okee wut
Dat is hier in Nederland ook soms hoor. Bij sommige kun je volgens mij gewoon ook vragen of je even naar de WC mag.. Die zit ooit wel eens net naast de deur van de ingang van het magazijn..quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, wtf, sinds wanneer hebben supermarkten WC's
Het was een grapje, ik negeerde opzettelijk het onderwerp van het bericht en ging in op een onbelangrijk zijspoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is hier in Nederland ook soms hoor. Bij sommige kun je volgens mij gewoon ook vragen of je even naar de WC mag.. Die zit ooit wel eens net naast de deur van de ingang van het magazijn..
Of je pakt gewoon een van de lege statiegeldflessen achterquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Pro tip: als het kan, houdt het dan op tot thuis.
Ik heb in 2 supermarkten gewerkt en trust me, je wil thuis plassen.
Ap-pel-sap.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of je pakt gewoon een van de lege statiegeldflessen achter
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of je pakt gewoon een van de lege statiegeldflessen achter
SPOILER: Worthless without pics :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:03 schreef Lutte het volgende:
ZomerjurkjesSPOILER: Worthless without pics :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Vinden wij dat erg? We genieten mee!quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:08 schreef Lutte het volgende:
Het is een beetje een kleertjesspam de laatste tijd ik weet het, maar ben zo blij met m'n nieuwe kleren (pas meestal voort in een S/36 dus zoveel meer keus).
Vieslakje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vinden wij dat erg? We genieten mee!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:08 schreef Lutte het volgende:
Het is een beetje een kleertjesspam de laatste tijd ik weet het, maar ben zo blij met m'n nieuwe kleren (pas meestal voort in een S/36 dus zoveel meer keus).
Wat zij zegt^quote:
Ik denk dat mannen over een jaar of 7 zich graag laten onderzoeken door dokter Luttequote:
En vrouwen ook, lieve dokters zijn altijd leukquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen over een jaar of 7 zich graag laten onderzoeken door dokter Lutte![]()
Dan pas?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen over een jaar of 7 zich graag laten onderzoeken door dokter Lutte![]()
Lut is net 17quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan pas?Ik wil best nu al doktertje spelen
Ik ook hoor, maar ja ze begint natuurlijk pas na de vakantie aan den studie en helaas moet je met die studie toch snel rekeninghouden met 7 jaar..quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan pas?Ik wil best nu al doktertje spelen
Als veertiger met een meisje van 17 doktertje spelen? Ehquote:
Lutte wil vast wel met een endoscoop naar binnen bij Barbaaf hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als veertiger met een meisje van 17 doktertje spelen? EhMag hopen dat je gewoon een stethoscoop bedoelt
Irl durf ik dat ook niet hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ben ik de enige man die niet de neiging heeft om dames te complimenteren met hun kont?
Wacht maar tot je de mijne ziet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ben ik de enige man die niet de neiging heeft om dames te complimenteren met hun kont?
Hap hap met je krokobil!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit gaat een interessante meet worden
Ah, ik vind het soms wel leuk om dames te complimenteren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
Het is geen kwestie van durven, maar ik voel daar nooit de behoefte toe
Neeequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het wordt dinner for two als iedereen blijft afzeggen
jij moet je smoel houden. Skinny bitch.quote:
Ik heb anders een goeie kont hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij moet je smoel houden. Skinny bitch.
hallo, zeik niet zo. If there's fluff on the muf she's old enough.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als veertiger met een meisje van 17 doktertje spelen? EhMag hopen dat je gewoon een stethoscoop bedoelt
Kranky much?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hallo, zeik niet zo. If there's fluff on the muf she's old enough.
Ik praat gewoon gebrekkig Engels danquote:
Ik ook niet hoor, ik kijk meer naar borsten (en dan maak ik een complimentje over de ogenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hallo, zeik niet zo. If there's fluff on the muf she's old enough.
Owh geen idee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Net zoals die enge aarssproeireclame?
Whehequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik kijk meer naar borsten (en dan maak ik een complimentje over de ogen)
Nee hoorquote:
Jij hebt wat anders om je kont te compenseren Qweaquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij moet je smoel houden. Skinny bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |