Nope. Gewoon achter mijn trouwe mac.quote:
Thnxquote:
Ik zag je met puntjes ertussen typenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef Merlijn het volgende:
Je was net op tijd
[..]
Nope. Gewoon achter mijn trouwe mac.
[..]
Thnx
Heerlijk! Pc problemen? Weet ik niets meer vanaf...quote:
Me neither!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heerlijk! Pc problemen? Weet ik niets meer vanaf...
Moet dat dan? Er is een taakverdeling in een relatie tussen de man en de vrouw ...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
En waar mannen gaten in het donker niet kunnen vinden :p
Het is toch soms best handigquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
Moet dat dan? Er is een taakverdeling in een relatie tussen de man en de vrouw ...
* zucht *quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef Egberts het volgende:
[..]
Die nieuwe boormachines zoeken toch vanzelf het gat?
Wat hebben jullie dan in hemelsnaam uitgespookt in de duinen??quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *
Ik mag de overige foto's ook delen, maar ik durf niet![]()
Macbook Pro 17" 2010, Core i7 extreme, 8 GB Ram, SSD(160)+HDD(500).quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef t-i-m het volgende:
@merlijn: wat voor mac heb jij ?
lappie of gewone pc ?
Belle zat, ik klikte wat plaatjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan in hemelsnaam uitgespookt in de duinen??
Merlijn, we vinden ze vast prachtig en zo niet dan krijg je vast goed onderbouwd commentaar waardoor je alleen nog maar beter word!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *
Ik mag de overige foto's ook delen, maar ik durf niet![]()
Nah, het zijn vrij "rauwe" foto's en niet iedereen vindt dat mooiquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Merlijn, we vinden ze vast prachtig en zo niet dan krijg je vast goed onderbouwd commentaar waardoor je alleen nog maar beter word!maar ze zijn fantastisch. Ik weet het gewoon.
Sowieso beter dan mijn geheugen!
Verdorie, lul, showen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, het zijn vrij "rauwe" foto's en niet iedereen vindt dat mooi
M is zo hier... die mag uitkiezen wat ze showtquote:
The full package please! Mag ik met haar douchen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
M is zo hier... die mag uitkiezen wat ze showt
Jij ging toch al met Dolfina douchen ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
The full package please! Mag ik met haar douchen?
Ach een trio kan ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij ging toch al met Dolfina douchen ?
Als je maar voorzichtig doet met haar.... wil haar graag aan een stuk terug.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach een trio kan ookdaar heeft Dolfie vast geen probzz mee
Ja hoor dat mag bestquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
The full package please! Mag ik met haar douchen?
Ik ben even de rest aan het uploaden hoor ... Even geduld aub.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef belle1608 het volgende:
Fijn dat ik dan gelijk weer topickiller ben..
Dat doen grote zussen toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef belle1608 het volgende:
Fijn dat ik dan gelijk weer topickiller ben..
Yihaa!quote:
Oeeee in zuid holland zekerquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wanneer zullen we? Ik weet wel iemand die een fijne douche heeft
Jep, maar dat zit je sowieso, of je nou bij mij of bij Merlijn komt, maar ik heb hier geen lekkere douchequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Inderdaad. Het was nogal laatste moment werk van een amateur en voor het eerst dat iemand wist dat ik foto's ging maken....quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Ireth het volgende:
Mooie serie! Op de een of andere manier vind ik de foto's waar ze niet op lacht mooier... dat serieuze past beter bij het zwart/wit en de gehele sfeer!!
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef t-i-m het volgende:
blijf de laatste de mooiste vinden merlijn
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was nogal laatste moment werk en voor het eerst dat iemand wist dat ik foto's ging maken....
[..]
Ik ook
Ja?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef t-i-m het volgende:
hallo
t is 23.30
wat verwacht je
iedereen nog online![]()
Of aan de telefoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef t-i-m het volgende:
hallo
t is 23.30
wat verwacht je
iedereen nog online![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry ik ben gewoon constant afgeleid!quote:
Ik ben er van het weekend niet. Leef je uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
sorry ik ben gewoon constant afgeleid!
En ik moest naar de wc, en naar boven en een pyama zoeken! En nu weer plaatjes zoeken voor de tja.. dat kunnen jullie wel raden!
Maareh douchen, morgen![]()
Ow Yeah!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben er van het weekend niet. Leef je uit.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Merlijn het volgende:
Hier de betreffende set, in overleg met Belle....Mooie foto's.. zwart-wit is leuk trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleur leidt af... zwart-wit is rauw en essentieel.... geen fratsen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mooie foto's.. zwart-wit is leuk trouwens
Dat scheelt!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kleur leidt af... zwart-wit is rauw en essentieel.... geen fratsen.
Yska is donderdagavond aan het werk, vrijdag aan het werk, zaterdag aan het werk en tussendoor wil ze misschien nog langs de TT :p en M komt zondag thuis.quote:
Met draaischijf.quote:
Pfff dat schiet niet op dan, andere week dan maarquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Yska is donderdagavond aan het werk, vrijdag aan het werk, zaterdag aan het werk en tussendoor wil ze misschien nog langs de TT :p en M komt zondag thuis.
Word een vluggertje!
Misschien bij Vannelle thuis ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Pfff dat schiet niet op dan, andere week dan maar
Tering... da's een flinke douchequote:
Patser.... nu opeens terugtrekken he?quote:
Ik had het per ongeluk omgerekend naar fok maatstavenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Patser.... nu opeens terugtrekken he?
Slaap lekker, ik duik er ook inquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 dat ook maar gaat doen
hahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:53 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik had het per ongeluk omgerekend naar fok maatstaven
[..]
Slaap lekker, ik duik er ook in
Eerst even naar de wc gaan.quote:
ff serieus... tena gaat niet helpen, morgen naar huisarts... er zit een ontsteking in mijn baarmoederhals, die vannacht geknapt is... die drukte dus op blaas...quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef maffemuts het volgende:
[..]
volgens mij heb je bijna dit nodig D-C
is mijn nieuwe hobbyquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Vertel es, waarom moet je persé mij uitlachen?
waarom krijg ik de schuld?? ik was er niet eens... ik was zwaar aan het feesten!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh... het is toch vrij expliciet, toch ?Maar het is de schuld van Dolfina
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach een trio kan ookdaar heeft Dolfie vast geen probzz mee
wie wil je heel terug?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je maar voorzichtig doet met haar.... wil haar graag aan een stuk terug.
*Bakkie koffie voor DJMO neerzet*quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:09 schreef DJMO het volgende:
koffie graag *gaap*
vannacht van 00:00 tot :01:40 met een vriend aan de telefoon gezeten heeft
Zou Merlijn dat echt willen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:02 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen!!
*Koffie, thee enzo klaar zet
@ Dolfina, Merlijn wil mij graag heel terug
Heb ik ook wel eens last van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:09 schreef DJMO het volgende:
koffie graag *gaap*
vannacht van 00:00 tot :01:40 met een vriend aan de telefoon gezeten heeft
Ik vind het wel fijn dat hij dat wilquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou Merlijn dat echt willen?
[..]
Heb ik ook wel eens last van.
Ik heb een klijn vermoeden dat hij dat ook wel wilt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:16 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat hij dat wilIk wil dat ook wel natuurlijk!
klEInquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een klijn vermoeden dat hij dat ook wel wilt.
Ik zag het net te laat maar ik heb ook nog geen koffie gehad.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:25 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh!!!![]()
![]()
![]()
![]()
pfff... uurtje slaap doet een mens half goed
waarom moest ik zo nodig de stad in gisteren?quote:
Omdat je dan vandaag niet meer hoeft.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarom moest ik zo nodig de stad in gisteren?
doe je jas eens uit!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Omdat je dan vandaag niet meer hoeft.
Je denkt toch niet dat ik met jas aan achter mijn bureau zit?quote:
blijkbaar heb je nog wel een jas aan....quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik met jas aan achter mijn bureau zit?
Ik kan wel merken dat je maar een uurtje geslapen hebt. Pas maar op dat je niet in de wachtkamer in slaap valt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
blijkbaar heb je nog wel een jas aan....
grapjas
ik vandaag niet de stad in... voel eens aan je voorhoofd!!
straks eerst naar dokter...
rucky met jas achter zijn buro....quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat je maar een uurtje geslapen hebt. Pas maar op dat je niet in de wachtkamer in slaap valt.
Dat kan ik me wel voorstellen, maak je niet druk over de dokter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
rucky met jas achter zijn buro....
ik zou voor buro gaan zitten dan, maar goed....
doet me denken aan potloodventen!!!
sorry... kop er niet bij... maak me druk over dokter...
quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:11 schreef Papabear het volgende:
http://telegraaf.mobi/tel(...)and/1012447311_1.xml
het is dat ik maar half wakker ben, want als ik helemaal wakker was had ik niet gesnapt wat er stondquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:26 schreef DJMO het volgende:
nogzesminutenomsneleenkopkoffienaarbinnentegietenvooriknaardekinderpsychmoetvooreengesprekoverjandatzenietgaatbevallenwantikwileensecondopinionaangezienhunhalfslachtigemaniervanonderzoekmenietbevalt.
Misschien?quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:55 schreef Ehhe het volgende:
Goedemorgen!
Dolfie, dat klinkt heel erg naar. Succes zo bij de dokter
Yska, vanavond kom ik mss ff shoppen bij je
Lekker belangrijk of zij er blij om zijn het is jouw zoontje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:44 schreef DJMO het volgende:
dat lucertis niet blij gaat zijn . Ik wil een 2nd opinion
Veel plezier vanavond.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Misschien?nu moet je
jippie, bezoek! Ik ga je wel even whappen!
Ja 2 collega's werken vandaag voor het laatst en k zou vandaag trakteren... En ik wilde zelf een taart bakken... Oeps, vergeten!quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of zij er blij om zijn het is jouw zoontje.
[..]
Veel plezier vanavond.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Misschien?nu moet je
jippie, bezoek! Ik ga je wel even whappen!
Oooo maar schat, in Groningen hebben we geen behang. Ja er liggen nog 3 vrdwaalde rollen in het magazijn. Maat het nam bij ons teveel ruimte in en verkocht niet goed genoeg. Wat wij per week verkochten verkopen ze in Assen per dag.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]Ik wil ff wat rollen behang halen voor een nicht van me
Maar eerst moet ik nog ergens anders heen, dus denk dat ik er pas tegen achten ben.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:32 schreef DJMO het volgende:
blij is met uitkomst gesprek. Nu jan halen, boodschappen doen em dan uitgebreid verslagje.
quote:
Dat is idd balen, ik hoop maar dat het meevalt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]op mijn
stemming die ik gisteren nog had... ondanks mijn last!
Oeps.....quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef dolfina-chica het volgende:
en daar ben ik weer...
half elf bij de dokter zijn...
baarmoederlijke infectie... of soa....
alles op kweek....
woensdag uitslag...
2 zware anti biotica...
plus een potje voor toch blaasontsteking...
plus een tip van dokter... doe voor zekerheid een zwangsschapstest...
zucht....
zal je zien... wil je zwanger worden, lukt het niet... wil je niet....
iig... zwangerschap of soa... leuk kadootje van een scharrel![]()
daar gaat mijn feestgevoel
quote:Beste Monique,
Gefeliciteerd!
Je bent ingeloot om het VIVA-team te versterken voor de 4 EM tijdens de Dam tot Damloop op zondag 23 september a.s. Binnenkort ontvang je per post je startnummer. Per mail ontvang je meer informatie over waar je moet verzamelen op de dag zelf en waar je het loopshirt kunt ophalen.
Deze?quote:
and i did it againquote:
(het is je nieuwe haarkleur)quote:
quote:
* Merlijn slaapliedje krastquote:
We zullen zachtjes doen.quote:
steeds als ik lig, krijg ik hoestbui.... krijg ik hoestbui... denk ik dat mijn baarmoeder eruit valtquote:
Je weet het wel weer subtiel te omschrijven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
steeds als ik lig, krijg ik hoestbui.... krijg ik hoestbui... denk ik dat mijn baarmoeder eruit valt
hoe moet ik het anders omschrijven dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet het wel weer subtiel te omschrijven.![]()
Denk nou na ik ben een jongetje daar kan ik me toch niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoe moet ik het anders omschrijven dan?
beeld je in....quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Denk nou na ik ben een jongetje daar kan ik me toch niets bij voorstellen.![]()
Oo, maar in dat geval trek ik er even aan en dan staat die recht op en dan kan er niets meer uitvallen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beeld je in....
hoestbui....
en dan komt je bal via je pisbuis naar buiten...
z'n gevoel
Klinkt allemaal niet zo fijn....quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beeld je in....
hoestbui....
z'n gevoel
Ik hoop dat ik je dinsdag herken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:29 schreef DJMO het volgende:
ignorance is bliss...
ik denk dat papabear zich volkomen wezenloos schrikt als hij n op z'n what's app kijkt _o-
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je opeens als Pippi Langkous in m'n WA verschijnt
Is het zo erg? * Rucky bang in een hoekje kruipt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je opeens als Pippi Langkous in m'n WA verschijnt
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef vannelle het volgende:
Sodejuu, courtagekosten van een makelaar lopen nogal uiteen.
Varieert van 600 tot 3000 euro!
Dat moet idd zwart op wit komen te staan, heb niet veel zin in nog meer vervelende verrassingen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]Als je ermee aan de slag gaat, zorg dan dat je die gelijk vastlegt.
Spreek ook af wat hij voor die courtage moet doenen of het bedrag inc. of exc. btw is. Dwing een courtage af op basis van prestatie/tijd. Er zijn ook makelaars die no-cure, no pay principes hanteren, wellicht handig om te weten. Courtagetarieven zijn vrij voor zover ik weet dus shoppen loont.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat moet idd zwart op wit komen te staan, heb niet veel zin in nog meer vervelende verrassingen.
Maar verdomme, wát een prijzen voor een klein beetje werk.
Denk dat als je het omrekent naar uurtarief je je echt de tering schrikt.
* vannelle denkt er over om ook een makelaarsopleiding te gaan doen, makkelijker kun je ze niet verdienen.
* Inlognaam is makelaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat moet idd zwart op wit komen te staan, heb niet veel zin in nog meer vervelende verrassingen.
Maar verdomme, wát een prijzen voor een klein beetje werk.
Denk dat als je het omrekent naar uurtarief je je echt de tering schrikt.
* vannelle denkt er over om ook een makelaarsopleiding te gaan doen, makkelijker kun je ze niet verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
dan is het een eikel, hij had je moeten doorverwijzenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:41 schreef vannelle het volgende:
En alweer een professionele topickill.
Wat mankeert jullie?
By the way: Huisarts kon niks zeggen, behalve dat ik het pootje rust moet geven.
Maar dat wist ik wel......
Voorbereidend werk voor de klusmeet 7 juli is wel een beetje wankel nu, kan echt bijna niet lopen.
Waarom? Het is niet gebroken, misschien beurs en gekneusd, maar daar doe je weinig aan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan is het een eikel, hij had je moeten doorverwijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Psies, rust is het toverwoord.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet gebroken, misschien beurs en gekneusd, maar daar doe je weinig aan.
Shoppen gaan we zeker doen en afspraken maken ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende:
Tja, geen beschermende titel, dus naar mijn idee moet je goed shoppen en daarbij keiharde afspraken maken. Misschien met een extra 'bonus' bij behaald resultaat (binnen x maanden verkocht, bij verkoopprijs boven X-euro, enz...
En dus niet klakkeloos maar even 2% ofzo courtage afspreken want das naar mijnn idee echt bullshit. Laat ze maar werken voor jouw verkoop.
Plaatsing op funda is belangrijk, alsmede een makelaar met een groot klantenbestand, denk ik.
Dan heb je juist hulp nodig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:41 schreef vannelle het volgende:
En alweer een professionele topickill.
Wat mankeert jullie?
By the way: Huisarts kon niks zeggen, behalve dat ik het pootje rust moet geven.
Maar dat wist ik wel......
Voorbereidend werk voor de klusmeet 7 juli is wel een beetje wankel nu, kan echt bijna niet lopen.
Jij kan best verstandig typen als je een beetje je best doet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:56 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, maar die bonus kan ook voor jou interessant zijn. Als het huis daardoor verkocht wordt, in plaats van nog een jaar in de verkoop staat met dalende huizenprijzen...
Laag basisbedrag + evt. bonus = hun opbrengst dan. Dat is net even wat anders dan vast courtagepercentage waarbij het evt. niet zou uitmaken of dat huis nu binnen een maand of binnen 2 jaar verkocht is. De courtage is toch afgesproken, dus als het voor wat minder verkocht is 'so what?'. Echter als ze 500 netto bijv. extra kunnen krijgen als de koper bijv. 5k meer neerlegt dan een bepaalde prijs dan levert dat misschien net een extra prikkel op...
Makkelijk gezegd allemaal, maar gelukkig is shoppen mogelijk. Veel makelaars kunnen wel een centje gebruiken tegenwoordig want ook zij zitten midden in een lastige tijd.
Kan helemaal geen kwaad idd.quote:
Ben ik idd ook al tegen gekomen tijdens mijn zoektocht.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:06 schreef Pulver het volgende:
Makelaarsland is niet zo duur.
Kan je trouwens alle kanten mee op met wat je zelf doet en wat je laat doen.
Ik vergeleek het ooit met het uitpissen van gloeiendhete breinaalden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beeld je in....
hoestbui....
z'n gevoel
Foto's kan je beter laten maken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben ik idd ook al tegen gekomen tijdens mijn zoektocht.
Beetje flexibiliteit is ook wel lekker dus is een goede kanshebber.
Eerst maar es klussen hiero, dan pas foto's maken en bellen.
Goede foto's zijn veel waard, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Foto's kan je beter laten maken.
Kost een paar centen, maar je krijgt er wel wat voor terug.
Zo spectaculair is dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:15 schreef Pulver het volgende:
Je kent het huis van me zus (misschien)
Maar zo krijg je het zelf niet op de foto:
http://www.funda.nl/koop/lelystad/huis-47295060-jol-2804/
Of je kijktquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Foto's kan je beter laten maken.
Kost een paar centen, maar je krijgt er wel wat voor terug.
Al gedaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of je kijkt [ afbeelding ]even lief aan.
Op mijn tablet heb jij de avatar van DJMO bij mij.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, eerste besparing is binnen: mooie foto's door Rucky.
Vind de foto's van Pulvers linkje nu niet echt bepaald indrukwekkend eerlijk gezegd?
Weet niet wat dat heeft gekost, maar dat bedrag zelf investeren in een redelijke camera, tig foto's schieten en een selectie maken zal voordeliger zijn geweest waarschijnlijk.
Wel als je weet hoe het huis er echt uit zietquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zo spectaculair is dat nou ook weer niet
Van buiten: grauw.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wel als je weet hoe het huis er echt uit ziet
Kan er alleen maar respect voor hebben, ondanks dat ze voor kinderen moet zorgen gaat ze toch collecteren voor een goed doel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef DJMO het volgende:
de sneuheid ...
je kids meenemen op je collectetocht langs de deuren om meer geld los te krijgen (sorry, zo komt het op mij over hoor)
Dus als ik een camera koop van 10.000 euro en een telelens van 20.000 euro, ben ik ineens een portretfotograaf, een sportfotograaf en een huizenfotograaf?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, eerste besparing is binnen: mooie foto's door Rucky.
Vind de foto's van Pulvers linkje nu niet echt bepaald indrukwekkend eerlijk gezegd?
Weet niet wat dat heeft gekost, maar dat bedrag zelf investeren in een redelijke camera, tig foto's schieten en een selectie maken zal voordeliger zijn geweest waarschijnlijk.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dus als ik een camera koop van 10.000 euro en een telelens van 20.000 euro, ben ik ineens een portretfotograaf, een sportfotograaf en een huizenfotograaf?
Wist niet dat dat zo makkelijk ging
Het is geen woonmagazine waar ze op moeten komen te staan. Het zijn prima foto's voor dat doel, maar niet iedereen met een huis-tuin-en-keuken cam kan ze maken vanwege de hoek/afstand.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Maar stel dat die fotograaf 250 euro heeft gekost. Dan had je naar mijn idee beter 250 euro kunnen uitgeven aan een leuke camera, daarmee zelf een paar uurtjes aan de slag kunnen gaan en dan uiteindelijk naar mijn idee mooiere foto's kunnen plaatsen dan de huidige...
Kennelijk zijn dit professionele foto's, en eerlijk gezegd vind ik ze dat niet uitstralen?
Ik zie schaduwen, plafondverlichting die niet mooi overkomt bijvoorbeeld. Zet in plaats daarvan een sfeervolle foto terwijl het 's avonds is bijvoorbeeld met de verlichting aan... dat soort dingen bedoel ik meer.
Het is niet zo dat als je eenmaal spullen hebt ook direct expert bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Maar stel dat die fotograaf 250 euro heeft gekost. Dan had je naar mijn idee beter 250 euro kunnen uitgeven aan een leuke camera, daarmee zelf een paar uurtjes aan de slag kunnen gaan en dan uiteindelijk naar mijn idee mooiere foto's kunnen plaatsen dan de huidige...
Kennelijk zijn dit professionele foto's, en eerlijk gezegd vind ik ze dat niet uitstralen?
Ik zie schaduwen, plafondverlichting die niet mooi overkomt bijvoorbeeld. Zet in plaats daarvan een sfeervolle foto terwijl het 's avonds is bijvoorbeeld met de verlichting aan... dat soort dingen bedoel ik meer.
Ik rijd 'm in keer door het dock. Bijna in een keer goed. Het scheelt maar een lettertjequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je eenmaal spullen hebt ook direct expert bent.
Tuurlijk kan ik een camera kopen maar dat wil niet zeggen dat ik er ook mee om kan gaan.
Ter vergelijk: Als ik jou in m'n vrachtwagen zet, zet jij em dan in 1x goed voor het dock? Je hebt immers de juiste spullen.
Dus we snappen elkaar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik rijd 'm in keer door het dock. Bijna in een keer goed. Het scheelt maar een lettertje
Ik zie 2 kleuren op de betegeling van het bad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Pulver het volgende:
Neem dan alleen maar de foto van de badkamer.
Die is iets van 2 meter bij 2.5 meter.
En er zit geen raam in, dus je hebt alleen maar kunstlicht.
Dat zie je niet af aan de foto.
Vind ik een compliment voor de fotograaf.
Hoii!!quote:
Soort ui.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoii!!
Mijn ogen vonden het niet zo leuk dat ik prei ging snijden voor het avondeten *prikken prikken*
[ afbeelding ]
Liefquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Soort ui.
* vannelle wrijft traantjes uit ogen van belle
Dit ook niet:quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef belle1608 het volgende:
*T ziet er qua weer niet best uit wat er aan gaat komen vanuit België!
Je bent hier van harte welkom! Eten is over 20 minuten klaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit ook niet:
A13 13 km
Den Haag richting Rotterdam tussen knp. Ypenburg en knp. Kleinpolderplein 13 km, Filelengte neemt toe
A15 20 km
Europoort richting Rotterdam tussen Rozenburg en knp.Vaanplein 20 km, door een ongeluk met vrachtwagen
Dat haal ik niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Je bent hier van harte welkom! Eten is over 20 minuten klaar
Ik ook niet.quote:
Fotosessie kost ¤495,-quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zie 2 kleuren op de betegeling van het bad.
Maar ik ben geen profDenk dat ik eerder 250 euro aan bonus aan de makelaar toe zou zeggen blij votte verkoop dan dat ik 250 euro voor een fotosessie neerleg bij een fotograaf. De mensen zullen toch zelf de woning moeten bezichtigen; dan zeggen die foto's niets meer.
Maar, enig idee wat een fotosessie kost? En of dat in verhouding is?
Videopresentatie zou beter zijn, even rondlopen met een camera in de handHoeft naar mijn idee niet professioneel te zijn, maar las dat huis een bijzondere indeling heeft wel een leuke extra.
Met een lichtsterke lens is dat helemaal geen probleem. Maar het zijn mooie foto's, menig makelaar maakt drama plaatjes.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Pulver het volgende:
Neem dan alleen maar de foto van de badkamer.
Die is iets van 2 meter bij 2.5 meter.
En er zit geen raam in, dus je hebt alleen maar kunstlicht.
Dat zie je niet af aan de foto.
Vind ik een compliment voor de fotograaf.
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met een lichtsterke lens is dat helemaal geen probleem. Maar het zijn mooie foto's, menig makelaar maakt drama plaatjes.
Ik ken Yska niet, dus ik weet niet hoeveel Yska aan foto's hecht twv 500 euro die je eenmalig misschien een keertje in gaat kijken na afloop en daarna 20 jaar laat liggen in een kast.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Fotosessie kost ¤495,-
En die kan je natuurlijk blijven gebruiken.
Als je daarmee maar een paar kijkers meer naar je woning kan krijgen in deze huidige tijd, is de fotograaf zijn geld dubbel en dwars waard.
Maar ik ga het aan Yska voorstellen. Ik koop een camera en ga daarmee de bruidsreportage maken.
Toch vermoed ik dat ze heel hard NEE zegt
Nog 1x:quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
[..]
Ik ken Yska niet, dus ik weet niet hoeveel Yska aan foto's hecht twv 500 euro die je eenmalig misschien een keertje in gaat kijken na afloop en daarna 20 jaar laat liggen in een kast.
Die 500 euro zijn ook heel wat Defqon tickets of.. of..
Maar je denkt echt dat je door die 495 euro fotoreportage meer kijkers krijgt dan door zelf wat foto's te maken?
oh dat ze collecteert wel, maar dat ze haar kinderen meeneemt om meer op te halen vind ik minder. Laat haar dan 's avonds gaan als d'r man thuis is voor de kinderen ofzo. is ze ook sneller klaar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan er alleen maar respect voor hebben, ondanks dat ze voor kinderen moet zorgen gaat ze toch collecteren voor een goed doel.
Ik heb het ook niet over het materiaal, maar over de prijs van zo'n 'professionele' reportage en of dat het wel waard is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nog 1x:
De juiste spullen maken je nog geen specialist.
meestal koop ik souvenirs!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vergeleek het ooit met het uitpissen van gloeiendhete breinaalden.
En dat 2 a 3 keer per uur.
Heb jaren aangekeken tegen de vlekken op me pleemuur, waar ik me hand van de pijn half op stuk sloeg
Maar dat was dan ook geen blaasontsteking, maar een gratis en voor niets cadeautje wat ik aan een vakantie had overgehouden
Of moeders geeft het goede voorbeeld, door de kinderen betrokkenheid mee te geven in de opvoeding.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh dat ze collecteert wel, maar dat ze haar kinderen meeneemt om meer op te halen vind ik minder. Laat haar dan 's avonds gaan als d'r man thuis is voor de kinderen ofzo. is ze ook sneller klaar.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
meestal koop ik souvenirs!!
of had je deze ook gekocht?![]()
![]()
Gratis gekregen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
meestal koop ik souvenirs!!
of had je deze ook gekocht?![]()
![]()
Dus het was het waard?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Gratis gekregen.
Geen idee van wie, maar ik denk dat ze lief was
te beoordelen aan het persoonlijke kadootje....quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Gratis gekregen.
Geen idee van wie, maar ik denk dat ze lief was
Geen idee, kan geen gezicht meer aan het plaatje pijn plakken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
te beoordelen aan het persoonlijke kadootje....
of ze vond je heeeeeeeel lief, dat ze graag wilde dat je lang aan haar dacht..
of ze vond je zo verschrikkelijk, dat ze dacht.... gnagna
ik gok het laatste![]()
![]()
![]()
Eerlijk zullen we alles delen......quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
te beoordelen aan het persoonlijke kadootje....
of ze vond je heeeeeeeel lief, dat ze graag wilde dat je lang aan haar dacht..
of ze vond je zo verschrikkelijk, dat ze dacht.... gnagna
ik gok het laatste![]()
![]()
![]()
is goed, neem jij mijn ongemakken?quote:
Het blijft FHF dus ik offer me wel weer op.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is goed, neem jij mijn ongemakken?
ik weet wat....quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het blijft FHF dus ik offer me wel weer op.
Lief van je maar tegen prestaties zijn niet toegestaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik weet wat....
jij snachts de ongemakken... ik overdag de jouwe er ook bij en mijn eigen terug.. (dan slaap ik toch... as 3 dagn)
ik laat mij de pret van tt niet drukken
hier is standaard gewoon geen contant geld in huis easy as it is. En een dreumes van circa een jaar oud mee te slepen op zo'n tocht vind ik meer vervelend voor dat kind dan voor die moeder die er mee sjouwtquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of moeders geeft het goede voorbeeld, door de kinderen betrokkenheid mee te geven in de opvoeding.
Die deur hier gaat trouwens even hard dicht, of er nu wel of geen kinderen bij zijn.
De volgende keer als die moeder betrokken is en wil collecteren, laat ze de dreumes gewoon thuis in de wieg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier is standaard gewoon geen contant geld in huis easy as it is. En een dreumes van circa een jaar oud mee te slepen op zo'n tocht vind ik meer vervelend voor dat kind dan voor die moeder die er mee sjouwt
de ene hand wast de anderequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lief van je maar tegen prestaties zijn niet toegestaan.
OK dan maar niet door vertellen.quote:
nee idd. Zorg gewoon voor oppas of wacht tot papa thuis is, maar probeer geen sympathie te wekken door een lief kindje mee te sleurenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
De volgende keer als die moeder betrokken is en wil collecteren, laat ze de dreumes gewoon thuis in de wieg.
Laat me raden, dan is het WEER niet goed
hmmquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef Pulver het volgende:
Maar ik ga het aan Yska voorstellen. Ik koop een camera en ga daarmee de bruidsreportage maken.
Toch vermoed ik dat ze heel hard NEE zegt
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee idd. Zorg gewoon voor oppas of wacht tot papa thuis is, maar probeer geen sympathie te wekken door een lief kindje mee te sleuren
Idd dat had ik ook eens. Even verderop woonde een meisje in de flat waar ik kwam te wonen. Belt ze aan en ik denk leuk, bezoek. Staat ze voor mijn deur met haar klijne zusje om het woord te verkondigen want dat moest van de kerk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee idd. Zorg gewoon voor oppas of wacht tot papa thuis is, maar probeer geen sympathie te wekken door een lief kindje mee te sleuren
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
De laatste keer dat jij ging collecteren was, heb je dat ook zo op gelost.
Obelix zou zeggen: BROEVA!! HARRO!!
ik zit nog steeds te wachten op bericht van KWF of ik mág collecteren voor ze. Mocht ik dat kunnen gaan doen, dan toch zonder m'n kinderen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
De laatste keer dat jij ging collecteren was, heb je dat ook zo op gelost.
Obelix zou zeggen: BROEVA!! HARRO!!
Dan moet ik zeker mee?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten op bericht van KWF of ik mág collecteren voor ze. Mocht ik dat kunnen gaan doen, dan toch zonder m'n kinderen...
ik denk dat ik mét jan meer geld ophaal .. als ze maar van z'n gegil afzijnquote:
Haar kinderen typte ze.quote:
50 euro of ik laat hem hier achter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik denk dat ik mét jan meer geld ophaal .. als ze maar van z'n gegil afzijn![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker mee?
Dan krijgen ze pas minder medelijden met jou.
iig niet haar kind.quote:
Ik duim voor de meest positieve uitkomst.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:46 schreef dolfina-chica het volgende:
even ter verduidelijking... ik krijg vragen....
het is of een soa of een baarmoederlijke infectie
met misschien een combinatie van blaasontsteking
zwangerschapstest moet ik doen, om uit te sluiten... waarschijnlijk ook ivm de hoge dosis antibiotica die ik moet slikken....
Nee, niet die foto.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:49 schreef DJMO het volgende:
ik vermoed dat ze het over deze foto hebben:
[ afbeelding ]
hmmm... en de meest positieve is???quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik duim voor de meest positieve uitkomst.
er gaat ineens een lampje branden bij me!quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, niet die foto.
De foto dat ze met z'n 3en op de bank zitten.
Was het maar zo gemakkelijk maar ik hoop dat je er snel vanaf bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hmmm... en de meest positieve is???
wakker worden... en zeggen dat ik gedroomd heb
Kusje er op?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hmmm... en de meest positieve is???
wakker worden... en zeggen dat ik gedroomd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
daar wil jij met je snuit niet tussenquote:
We hoeven niet alles van je te weten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar wil jij met je snuit niet tussen
even voor de beeldvorming...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
We hoeven niet alles van je te weten.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef dolfina-chica het volgende:
in het kader.... ik heb een goed fototoestel en mijn vriendin kan goed foto's maken....
overigens met speciale telelens gemaakt!!wil ik weten wat dit is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
geen idee...quote:
* vannelle zet wasknijper op neus en kust voor het goede doelquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar wil jij met je snuit niet tussen
Gefeliciteerd, nu heb jij het ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle zet wasknijper op neus en kust voor het goede doel
nog zo'n nieuwsgierig ding...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:04 schreef Papabear het volgende:
Ik kom weer es precies op het verkeerde moment hier binnen vallen![]()
* DJMO bakkie troost aangeeftquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:04 schreef Papabear het volgende:
Ik kom weer es precies op het verkeerde moment hier binnen vallen![]()
Ik heb toch wat meer nodig. * Rucky mompelt iets met alcohol.quote:
wat zit er in zo'n bakkie dan??quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn paar biertjes openmaakt....
Wie wilt?
YO!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef Merlijn het volgende:
Wie wilt?
nee dank je...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef Merlijn het volgende:
Wie wilt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2012 20:10:41 ]
Mijn bier slaat dood, lul.quote:
jaaaa!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef Merlijn het volgende:
Wie wilt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Maakt niet uit, komt wel op.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee dank je...
ik drink niet...
en al zou ik drinken, dan mag ik niet drinken... antibiotica....
kloothoofd.. ik doe het nog netjes onder een spoiler...quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
jaaaa!!!als je dan zonodig bier wil.. drink dan ECHT bier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
was ik ook niet bang voorquote:
Jij snapt het tenminste.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je dan zonodig bier wil.. drink dan ECHT bier!
jij koos ervoor om die spoiler open te maken....quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:11 schreef kahlie het volgende:
G'avond. Net thuis. Middagje shoppen met tante, dus verjaardagskado gekocht en thee voor op het werk. En daarna zwangerschapsyoga. My god... en ik was natuurlijk de enige niet-partner. En toen moest ik ook nog masseren![]()
![]()
![]()
M'n zus: "HA, ik heb wel de goede meegebracht"![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
bavaria 0.0 lemon... pak dan citroen limonadequote:
Ik vind het cool... als in de zin... ik zou het tof vinden als ik mee mocht...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:11 schreef kahlie het volgende:
G'avond. Net thuis. Middagje shoppen met tante, dus verjaardagskado gekocht en thee voor op het werk. En daarna zwangerschapsyoga. My god... en ik was natuurlijk de enige niet-partner. En toen moest ik ook nog masseren![]()
![]()
![]()
M'n zus: "HA, ik heb wel de goede meegebracht"![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
Nee, maar wel netjes geschoren toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij koos ervoor om die spoiler open te maken....
Ik heb geen keuze om tegen je anus aan te kijken...
ik vind wel dat je hem nodig moet bleken... hij ziet een beetje rossig/bruin...
veel wortelen gegeten?
heb je haar op je anus groeien dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, maar wel netjes geschoren toch?
Dat is zeker niet grappig als je weet dat ze al bijna elke 3weken langs kwam voor een massage.quote:
Het is ook wel tof, maar niet als de juf continu zegt: "En nu doet de man dit - en nu doet de man dat".quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik vind het cool... als in de zin... ik zou het tof vinden als ik mee mocht...
maar goed wie ben ik
Idd drink bier met alcohol of frisdrank.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bavaria 0.0 lemon... pak dan citroen limonade
verkeerde insteek van docent dan...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat is zeker niet grappig als je weet dat ze al bijna elke 3weken langs kwam voor een massage.
[..]
Het is ook wel tof, maar niet als de juf continu zegt: "En nu doet de man dit - en nu doet de man dat".
En als je gaat masseren en ze heel pijnlijk gaat kijken en je gewoon weet dat als we op de praktijk hadden gezeten ze lekker had gezeurd! Dat kon natuurlijk niet want ze moest stil blijven deze keer. Dus dat was wel gna gna gna aan mijn kant.![]()
![]()
Daar offer je dan je vrije avond voor op... zeg maar... Ik voelde me gewoon
of sterke drank....quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd drink bier met alcohol of frisdrank.
Gevaarlijk spul dat zaad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:46 schreef dolfina-chica het volgende:
even ter verduidelijking... ik krijg vragen....
het is of een soa of een baarmoederlijke infectie
met misschien een combinatie van blaasontsteking
zwangerschapstest moet ik doen, om uit te sluiten... waarschijnlijk ook ivm de hoge dosis antibiotica die ik moet slikken....
Wie zaait zal oogsten.quote:
?? wat is zeeienquote:
Moet jij een dreun?quote:
Ja dus, ik zie je dinsdag iig.quote:
Maar ik wel.quote:
Ja, was gewoon een beetje minder. Vooral ook omdat vrouwen en mannen ook wel andere dingen moesten doen en wat doe je danquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
verkeerde insteek van docent dan...
maar zussen mag je af en toe zo pesten/pijnigen
en zaterdag ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |