and i did it againquote:
(het is je nieuwe haarkleur)quote:
quote:
* Merlijn slaapliedje krastquote:
We zullen zachtjes doen.quote:
steeds als ik lig, krijg ik hoestbui.... krijg ik hoestbui... denk ik dat mijn baarmoeder eruit valtquote:
Je weet het wel weer subtiel te omschrijven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
steeds als ik lig, krijg ik hoestbui.... krijg ik hoestbui... denk ik dat mijn baarmoeder eruit valt
hoe moet ik het anders omschrijven dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet het wel weer subtiel te omschrijven.![]()
Denk nou na ik ben een jongetje daar kan ik me toch niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoe moet ik het anders omschrijven dan?
beeld je in....quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Denk nou na ik ben een jongetje daar kan ik me toch niets bij voorstellen.![]()
Oo, maar in dat geval trek ik er even aan en dan staat die recht op en dan kan er niets meer uitvallen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beeld je in....
hoestbui....
en dan komt je bal via je pisbuis naar buiten...
z'n gevoel
Klinkt allemaal niet zo fijn....quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beeld je in....
hoestbui....
en dan komt je bal via je pisbuis naar buiten...
z'n gevoel
Ik hoop dat ik je dinsdag herken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:29 schreef DJMO het volgende:
ignorance is bliss...
ik denk dat papabear zich volkomen wezenloos schrikt als hij n op z'n what's app kijkt _o-
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je opeens als Pippi Langkous in m'n WA verschijnt
Is het zo erg? * Rucky bang in een hoekje kruipt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je opeens als Pippi Langkous in m'n WA verschijnt
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef vannelle het volgende:
Sodejuu, courtagekosten van een makelaar lopen nogal uiteen.
Varieert van 600 tot 3000 euro!
Dat moet idd zwart op wit komen te staan, heb niet veel zin in nog meer vervelende verrassingen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]Als je ermee aan de slag gaat, zorg dan dat je die gelijk vastlegt.
Spreek ook af wat hij voor die courtage moet doenen of het bedrag inc. of exc. btw is. Dwing een courtage af op basis van prestatie/tijd. Er zijn ook makelaars die no-cure, no pay principes hanteren, wellicht handig om te weten. Courtagetarieven zijn vrij voor zover ik weet dus shoppen loont.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat moet idd zwart op wit komen te staan, heb niet veel zin in nog meer vervelende verrassingen.
Maar verdomme, wát een prijzen voor een klein beetje werk.
Denk dat als je het omrekent naar uurtarief je je echt de tering schrikt.
* vannelle denkt er over om ook een makelaarsopleiding te gaan doen, makkelijker kun je ze niet verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |