Op mijn tablet heb jij de avatar van DJMO bij mij.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, eerste besparing is binnen: mooie foto's door Rucky.
Vind de foto's van Pulvers linkje nu niet echt bepaald indrukwekkend eerlijk gezegd?
Weet niet wat dat heeft gekost, maar dat bedrag zelf investeren in een redelijke camera, tig foto's schieten en een selectie maken zal voordeliger zijn geweest waarschijnlijk.
Wel als je weet hoe het huis er echt uit zietquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zo spectaculair is dat nou ook weer niet
Van buiten: grauw.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wel als je weet hoe het huis er echt uit ziet
Kan er alleen maar respect voor hebben, ondanks dat ze voor kinderen moet zorgen gaat ze toch collecteren voor een goed doel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef DJMO het volgende:
de sneuheid ...
je kids meenemen op je collectetocht langs de deuren om meer geld los te krijgen (sorry, zo komt het op mij over hoor)
Dus als ik een camera koop van 10.000 euro en een telelens van 20.000 euro, ben ik ineens een portretfotograaf, een sportfotograaf en een huizenfotograaf?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, eerste besparing is binnen: mooie foto's door Rucky.
Vind de foto's van Pulvers linkje nu niet echt bepaald indrukwekkend eerlijk gezegd?
Weet niet wat dat heeft gekost, maar dat bedrag zelf investeren in een redelijke camera, tig foto's schieten en een selectie maken zal voordeliger zijn geweest waarschijnlijk.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dus als ik een camera koop van 10.000 euro en een telelens van 20.000 euro, ben ik ineens een portretfotograaf, een sportfotograaf en een huizenfotograaf?
Wist niet dat dat zo makkelijk ging
Het is geen woonmagazine waar ze op moeten komen te staan. Het zijn prima foto's voor dat doel, maar niet iedereen met een huis-tuin-en-keuken cam kan ze maken vanwege de hoek/afstand.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Maar stel dat die fotograaf 250 euro heeft gekost. Dan had je naar mijn idee beter 250 euro kunnen uitgeven aan een leuke camera, daarmee zelf een paar uurtjes aan de slag kunnen gaan en dan uiteindelijk naar mijn idee mooiere foto's kunnen plaatsen dan de huidige...
Kennelijk zijn dit professionele foto's, en eerlijk gezegd vind ik ze dat niet uitstralen?
Ik zie schaduwen, plafondverlichting die niet mooi overkomt bijvoorbeeld. Zet in plaats daarvan een sfeervolle foto terwijl het 's avonds is bijvoorbeeld met de verlichting aan... dat soort dingen bedoel ik meer.
Het is niet zo dat als je eenmaal spullen hebt ook direct expert bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Maar stel dat die fotograaf 250 euro heeft gekost. Dan had je naar mijn idee beter 250 euro kunnen uitgeven aan een leuke camera, daarmee zelf een paar uurtjes aan de slag kunnen gaan en dan uiteindelijk naar mijn idee mooiere foto's kunnen plaatsen dan de huidige...
Kennelijk zijn dit professionele foto's, en eerlijk gezegd vind ik ze dat niet uitstralen?
Ik zie schaduwen, plafondverlichting die niet mooi overkomt bijvoorbeeld. Zet in plaats daarvan een sfeervolle foto terwijl het 's avonds is bijvoorbeeld met de verlichting aan... dat soort dingen bedoel ik meer.
Ik rijd 'm in keer door het dock. Bijna in een keer goed. Het scheelt maar een lettertjequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je eenmaal spullen hebt ook direct expert bent.
Tuurlijk kan ik een camera kopen maar dat wil niet zeggen dat ik er ook mee om kan gaan.
Ter vergelijk: Als ik jou in m'n vrachtwagen zet, zet jij em dan in 1x goed voor het dock? Je hebt immers de juiste spullen.
Dus we snappen elkaar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik rijd 'm in keer door het dock. Bijna in een keer goed. Het scheelt maar een lettertje
Ik zie 2 kleuren op de betegeling van het bad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Pulver het volgende:
Neem dan alleen maar de foto van de badkamer.
Die is iets van 2 meter bij 2.5 meter.
En er zit geen raam in, dus je hebt alleen maar kunstlicht.
Dat zie je niet af aan de foto.
Vind ik een compliment voor de fotograaf.
Hoii!!quote:
Soort ui.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoii!!
Mijn ogen vonden het niet zo leuk dat ik prei ging snijden voor het avondeten *prikken prikken*
[ afbeelding ]
Liefquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Soort ui.
* vannelle wrijft traantjes uit ogen van belle
Dit ook niet:quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef belle1608 het volgende:
*T ziet er qua weer niet best uit wat er aan gaat komen vanuit België!
Je bent hier van harte welkom! Eten is over 20 minuten klaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit ook niet:
A13 13 km
Den Haag richting Rotterdam tussen knp. Ypenburg en knp. Kleinpolderplein 13 km, Filelengte neemt toe
A15 20 km
Europoort richting Rotterdam tussen Rozenburg en knp.Vaanplein 20 km, door een ongeluk met vrachtwagen
Dat haal ik niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Je bent hier van harte welkom! Eten is over 20 minuten klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |