Yska is donderdagavond aan het werk, vrijdag aan het werk, zaterdag aan het werk en tussendoor wil ze misschien nog langs de TT :p en M komt zondag thuis.quote:
Met draaischijf.quote:
Pfff dat schiet niet op dan, andere week dan maarquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Yska is donderdagavond aan het werk, vrijdag aan het werk, zaterdag aan het werk en tussendoor wil ze misschien nog langs de TT :p en M komt zondag thuis.
Word een vluggertje!
Misschien bij Vannelle thuis ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Pfff dat schiet niet op dan, andere week dan maar
Tering... da's een flinke douchequote:
Patser.... nu opeens terugtrekken he?quote:
Ik had het per ongeluk omgerekend naar fok maatstavenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Patser.... nu opeens terugtrekken he?
Slaap lekker, ik duik er ook inquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 dat ook maar gaat doen
hahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:53 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik had het per ongeluk omgerekend naar fok maatstaven
[..]
Slaap lekker, ik duik er ook in
Eerst even naar de wc gaan.quote:
ff serieus... tena gaat niet helpen, morgen naar huisarts... er zit een ontsteking in mijn baarmoederhals, die vannacht geknapt is... die drukte dus op blaas...quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef maffemuts het volgende:
[..]
volgens mij heb je bijna dit nodig D-C
is mijn nieuwe hobbyquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Vertel es, waarom moet je persé mij uitlachen?
waarom krijg ik de schuld?? ik was er niet eens... ik was zwaar aan het feesten!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh... het is toch vrij expliciet, toch ?Maar het is de schuld van Dolfina
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach een trio kan ookdaar heeft Dolfie vast geen probzz mee
wie wil je heel terug?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je maar voorzichtig doet met haar.... wil haar graag aan een stuk terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |