Dat sowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Godverdomme mur, ik wil foto's zien van de laatste vijf wijven die je in je nest hebt gekregen. Dat kan echt alleen maar super fucked zijn.De tyfus
Die instelling.
We moeten sowieso een keer gaan hosselen.
Ik had alleen een lijstje van de afgelopen 2.840.000...quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik kan wel even zoeken voor fotos.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit loopt rond op Graspop, just sayin'
Is net geweestquote:
Ik had wel met je ex willen gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Is net geweest
Mijn ex had nog kaartje voor mij ookMaar zocht het niet met haar te gaan
quote:
niet meer de 300e posten dan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef Skv het volgende:
Watzmetdittopic. Jullie weten toch dat ik geen topics open?Alleen de honderdtallen.
Dus krijgen we tig andere topics omdat jij eigenwijs bent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef Skv het volgende:
Watzmetdittopic. Jullie weten toch dat ik geen topics open?Alleen de honderdtallen.
IK LET DAAR NIET OP JONG.quote:
Vroeg ik ook al.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
IK LET DAAR NIET OP JONG.
Waar is muhahaha eigenlijk
Wie en/of wat wil je nu weer uitwisselen? Lichaamssappen heb ik niet meer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat dacht je van een uitwisselingsprojectje?
Vroegere hossels.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie en/of wat wil je nu weer uitwisselen? Lichaamssappen heb ik niet meer.
Ik snap de TT ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap de nieuwe SC titel niet en las steeds "uit elkaar gedumpte SCs"Ik vond het maar vreemd..
Het is een beetje als de foto in jouw fobo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap de nieuwe SC titel niet en las steeds "uit elkaar gedumpte SCs"Ik vond het maar vreemd..
Gluurderquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een beetje als de foto in jouw fobo.
Heel zo duidelijk nog niet, maar iedereen is er welkom.
Waarom staat dat roticoontje dan niet rechtsboven bij je post?? NOU?? HE???quote:
Dan kunnen mensen me niet in het geniep begluren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom staat dat roticoontje dan niet rechtsboven bij je post?? NOU?? HE???
Ja das me teveel moeite hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen me niet in het geniep begluren.
Maar ik heb gepost in je fobo, JONGUH.
Ben je zo'n watje dat je zo'n klein meisje niet eens alleen aan kan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
Het was nog wel een kusje ook.
Shifto, SKV, Muhahaha, sicsicsic, Ze pest me! Brethren Unite! Er bovenopppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
Shifto, SKV, Muhahaha, sicsicsic, Ze pest me! Brethren Unite! Er bovenopppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik gun mijn broeders ook wat vers vlees.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben je zo'n watje dat je zo'n klein meisje niet eens alleen aan kan?
Oud, taai en aftans zul je bedoelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik gun mijn broeders ook wat vers vlees.
verser dan dat lijk van laatstquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oud, taai en aftans zul je bedoelen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oud, taai en aftans zul je bedoelen
Hihi dat was mijn foutje, sorry nog. Die was ik vergeten.quote:
Nieuw project voor de baasquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
IK LET DAAR NIET OP JONG.
Waar is muhahaha eigenlijk
Muhahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nieuw project voor de baas, geen tijd om te FOK!ken
Als hara met vieze piemels gaat neuken dan ja. Maar volgens mij als je vergeet dat zon ding kk heet is, verdien je het welquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Als hara met vieze piemels gaat neuken dan ja. Maar volgens mij als je vergeet dat zon ding kk heet is, verdien je het wel
Ik kwam hier, hopend op een beetje medelijden van mijn virtuele vriendjes en vriendinnetjes, maar nee hoor. Ze wensen me gewoon brandwonden toe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Als hara met vieze piemels gaat neuken dan ja. Maar volgens mij als je vergeet dat zon ding kk heet is, verdien je het wel
Vroeger, toen mijn zus nog bij Meer&Vaart bij Osdorp woonde, was er eens een feestje. Het was in een studentenflat, waar de wcs in de studentenkamers zelf waren. Toen het feestje was afgelopen, en ik knetterlam in de keuken moest slapen, moest ik na enige tijd zeiken. Dit moest van het balkon af, maar omdat ik dit asociaal vond, besloot ik even naar buiten te gaan (deur opengehouden met voorwerpen). Toen ik klaar was, en weer naar binnen wou, bleek dat de deur dicht was gegaan. Op zich niet zo erg, maar het vroor -5 buiten en ik had alleen een tshirt aan. Vrij karig dus. Ook reageerde niemand op de deurbel (zal wel kapot geweest zijn). Uiteindelijk twee uur buiten hardgelopen voordat m'n zus reageerde op haar telefoonquote:
In je blote pimmel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:57 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Vroeger, toen mijn zus nog bij Meer&Vaart bij Osdorp woonde, was er eens een feestje. Het was in een studentenflat, waar de wcs in de studentenkamers zelf waren. Toen het feestje was afgelopen, en ik knetterlam in de keuken moest slapen, moest ik na enige tijd zeiken. Dit moest van het balkon af, maar omdat ik dit asociaal vond, besloot ik even naar buiten te gaan (deur opengehouden met voorwerpen). Toen ik klaar was, en weer naar binnen wou, bleek dat de deur dicht was gegaan. Op zich niet zo erg, maar het vroor -5 buiten en ik had alleen een tshirt aan. Vrij karig dus. Ook reageerde niemand op de deurbel (zal wel kapot geweest zijn). Uiteindelijk twee uur buiten hardgelopen voordat m'n zus reageerde op haar telefoon
Ik lachte om je grapje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kwam hier, hopend op een beetje medelijden van mijn virtuele vriendjes en vriendinnetjes, maar nee hoor. Ze wensen me gewoon brandwonden toe.
STERF DAN OOK ALLEMAAL MAAR! IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE!!
In een tshirt gelukkigquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
In je blote pimmel?
[..]
Ik lachte om je grapje.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kwam hier, hopend op een beetje medelijden van mijn virtuele vriendjes en vriendinnetjes, maar nee hoor. Ze wensen me gewoon brandwonden toe.
STERF DAN OOK ALLEMAAL MAAR! IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE!!
EN IK GEEF JE GVD NOG WEL EEN KUSJEquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja. Ik neem mijn doodsverwensing aan jouw adres terug.
Geef toe dat het verzachtquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op mijn blaren jaDie zijn maar tijdelijk.
Die wilde ik graag houden eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja. Ik neem mijn doodsverwensing aan jouw adres terug.
BACK OFF!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze verdwijnen al wel ja.
Mag ik je tranen verkopen? Die werken ook vast helend.
Kut smoesjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:52 schreef MohMi het volgende:
Bij deze neem ik enigszins afscheid van jullie, lieve vriendjesNet mijn laatste werkdag gehad, dus Fokken tussen 9 en 5 zal er even niet meer in zitten
Thanks voor de lol de afgelopen weken
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Kut smoesjes
Jij hebt ook gewoon 3g op je telefoon, je gaat maar wat vaker kakken op je nieuwe werk
Kga zo naar huis, zalk ff bellen straks? Zou naar rj gaan maar geen zin.quote:
Nou, wilde een muffin afgooien maar ben alweer thuisquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Kga zo naar huis, zalk ff bellen straks? Zou naar rj gaan maar geen zin.
Teveel "gewerkt"
En nu moet ik je 2 dagen missen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, wilde een muffin afgooien maar ben alweer thuisDenk straks niet meer though, ben gaar en moet om 4u op.
Echt héquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:34 schreef shifto het volgende:
[..]
En nu moet ik je 2 dagen missen!
Maar veel plezier!
Yepquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt héThaaaanks dude, en zaterdag zijn wij aan de beurt!!!
![]()
gewoon een vuilniszak pakkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kijken of we kekke poncho's kunnen scoren!![]()
Gehoord idd, voor mij ff wennen net als altijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gewoon een vuilniszak pakken![]()
oeh nieuwe Muse single op de radio
2x!!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gewoon een vuilniszak pakken![]()
oeh nieuwe Muse single op de radio
haha, lekker. 2x achterelkaar, wat een baas is Michiel tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gehoord idd, voor mij ff wennen net als altijd
Ik vroeg het me ook al af hahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef MohMi het volgende:
Is dit nou dezelfde die ik nu vetter vind of is dit een andere die ik vetter vind dan de vorige?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af haha!
xD Eindconclusie; BAASCH!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:58 schreef shifto het volgende:
Kk mohmi XD
Vet nummer idd, doet mij denken aan space opera animestijve pener
is al uitverkochtquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef shifto het volgende:
Mss toch wel weer naar Muse dan einde van het jaar
Ziggodome sowieso, sportpaleis not sure..quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Sportpaleis en ziggo dome allebei al?![]()
Ja man, uur na de voorverkoop begon al. Dat is altijd met Musequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Sportpaleis en ziggo dome allebei al?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef WasMachinator het volgende:
zo nog even een paar keer luisteren ^^
Ik weet het!!! Heb em dan ook gesmst om hem dat te zeggen bij gebrek aan Twitter!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
GVD, Michiel is echt een fucking baas zeg!
ik had een tweetje gedaan ^^quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet het!!! Heb em dan ook gesmst om hem dat te zeggen bij gebrek aan Twitter!![]()
Held der helden is ie voor even!!!
En volgens mij zijn we niet de enige want het duurde even voor die sms binnen wasquote:
volgens mij ook!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
En volgens mij zijn we niet de enige want het duurde even voor die sms binnen wasVolgens mij zitten er flink wat Muse-fans in NL
Noem jij mij en MohMi nou dood publiek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgens mij ook!
alleen vond ik ze in 2010 @ goffertpark bijzonder stil, echt dood publiek toen! gelukkig was het publiek @ Sziget dat jaar veel toffer
Zooo mee eens! Of zijn wij vorig jaar nu geweest..? Nja, Goffertpark iig was echt doods. Heb ze gezien als afsluiter op Werchter, dat was gruuuuuwelijk gvd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgens mij ook!
alleen vond ik ze in 2010 @ goffertpark bijzonder stil, echt dood publiek toen! gelukkig was het publiek @ Sziget dat jaar veel toffer
Hun stage was echt fking awesome toen, maar het publiek stelde me zo zwaar teleurquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zooo mee eens! Of zijn wij vorig jaar nu geweest..? Nja, Goffertpark iig was echt doods. Heb ze gezien als afsluiter op Werchter, dat was gruuuuuwelijk gvd.
Meer tijd om te drinkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hun stage was echt fking awesome toen, maar het publiek stelde me zo zwaar teleur..
Sowieso is festival publiek 9 van de 10 keer zo veel toffer als publiek bij een normaal concert! vind ik dan
Ja maar dat is ook logisch, als je al de hele dag of dagen in die sfeer zit, dan ben je er dusdanig van doordrenkt dat je al snel leip gaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hun stage was echt fking awesome toen, maar het publiek stelde me zo zwaar teleur..
Sowieso is festival publiek 9 van de 10 keer zo veel toffer als publiek bij een normaal concert! vind ik dan
Ja! Dat heerlijke festival sfeergevoel ik hou ervanquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook logisch, als je al de hele dag of dagen in die sfeer zit, dan ben je er dusdanig van doordrenkt dat je al snel leip gaatEén van de redenen dat ik HOU van festivals; heel de dag die energie om je heen jonge, pure adrenaline gvd
![]()
![]()
Hoe laat gaan jullie eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja! Dat heerlijke festival sfeergevoel ik hou ervan!
Ik vertrek thuis om 7 uur, maar ik moet eerst in Maastricht een practicumpje volgenquote:
DE HOER!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
Goede zinquote:
Klinkt leuk! Goede line-up?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:41 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Goede zin, morgen 4 daagjes losgaan op Rock Werchter
![]()
![]()
En met jou?
Jup jup! http://rockwerchter.be/nl/lineup/quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Goede line-up?
Gaat ook wel goed, bijna vakantieee.
Oh waaauw, er komen een paar goede artiesten. Heeeel veel plezier alvast!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jup jup! http://rockwerchter.be/nl/lineup/
Ah beter!
Al plannen?
Dankje, dat komt helemaal in ordequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh waaauw, er komen een paar goede artiesten. Heeeel veel plezier alvast!
Ehm niet meer dan werken, op vakantie gaan en met vriendinnen afspreken en feestjes.
Limesurvey!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
WAt is een hendige site om een enquźte te maken
En wat een ochtend!quote:
Mag niet!quote:
*bump*quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:02 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen om dat stomme stoeltje
Can't, werk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
Wie oh wie wil mij zometeen even helpen met het kritisch doorlopen van mijn enquete?
Ik moet 'm om 11 uur met mn begeleider overleggen, dus het liefst voor die tijd.
Duurt denk ik een kwartiertje, geef ik je een persoonlijke inlogcode. Even kijken of het duidelijk is hoe de vragen ingevuld moeten worden en of de vraagstelling helder is!![]()
Anyone?
Check! Moet het wel onder mijn reguliere werk doen, maar zal mijn best doen in een kwartiertje klaar te zijn!quote:
Ik wou dat ik een korte broek aan had getrokken. Warme spijkerbroekquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Korte broek op je werk
Dat is hetzelfde als van die halve Tokkies die ik hier soms door de gangen zie dwalen op hun slippers
Ben je met je ogen dicht naar je werk gegaan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een korte broek aan had getrokken. Warme spijkerbroeklongsleeve
Gisteren een halve halve krat bier en een halve liter wijn opgezopen met een vriend van me.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je met je ogen dicht naar je werk gegaan?
Je had ook niet zoiets van Ooohhhh wat is het warmquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Gisteren een halve halve krat bier en een halve liter wijn opgezopen met een vriend van me.Daarna thuis met mn pa nog een pilsje gepakt en om half 2 naar bed gegaan. Werd niet heel scherp wakker, nee.
Nee, meer 'ooooh wat tyfusmoe en koppijn'.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je had ook niet zoiets van Ooohhhh wat is het warm
Brood ophalen en korte broek aantrekken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, meer 'ooooh wat tyfusmoe en koppijn'.
Heb ook wél brood gesmeerd vanochtend, maar nķet dat brood in mn tas gestopt. Dat ligt nu 11 km verderop.
quote:
Ach ja, toch nog geen weekend.quote:
Butquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, toch nog geen weekend.
En dan is het weer but weer
is 10 km fietsenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Brood ophalen en korte broek aantrekken.
Opgelost.
(Bedrijfs)auto / brommer lenen van collega ofzo?quote:
Het omslagpunt ligt bij mij altijd op het moment dat ik niet meer naar buiten wil om te roken.quote:
23.50 waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:43 schreef Crutch het volgende:
Hara, hoe laat gaat de laatste trein terug?
Zegt ze nou dat ze de moeder van god is!?!quote:
Volgens mij is er nog wel ergens een collega te vinden die daar wat aan wil doen. Moet je alleen wel duidelijk tegen hem zijn!quote:
Ik tegen hem? hij tegen mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij is er nog wel ergens een collega te vinden die daar wat aan wil doen. Moet je alleen wel duidelijk tegen hem zijn!![]()
Ja, dat zie ik niet echt gebeuren nu je hem verteld hebt dat je aan het rondneuken bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik tegen hem? hij tegen mij
Maar nee, gaat hem niet worden
Dat wist ie al langer. Dus dat maakt hem weinig uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, dat zie ik niet echt gebeuren nu je hem verteld hebt dat je aan het rondneuken bent.
Of hij is ontzettend wanhopig.
Je hielp hem ook niet echt!quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik tegen hem? hij tegen mij
Maar nee, gaat hem niet worden
Oh god, Cue!quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wist ie al langer. Dus dat maakt hem weinig uit.
Hij wil gewoon af en toe wat anders.
ja het is nog fouter, want hij woont samen enzo.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Had het nog veel langer kunnen rekken en vager kunnen lullenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef SicSicSics het volgende:
Je hielp hem ook niet echt!Het tegenovergestelde eigenlijk...
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon doen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Had het nog veel langer kunnen rekken en vager kunnen lullen
Dan maak je maar zin! gffdmm!quote:
Het is geen lopend project ofzo. 1x in de zoveel tijd hebben we weer even contact erover. Maar eigenlijk komt het er nooit meer van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Kap het dan gewoon af, zo leuk vind je hem niet lijkt het en hij woont samen
Voor ons vermeack!quote:
Ik oordeel niet!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Jullie verklaren me enkel voor gek .. dus zoveel vermaak is dat niet
Ja.. maar jijquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef SicSicSics het volgende:
Ik oordeel niet!Ik vind het prachtig!
WETEN JULLIE TROUWENS WAT VOOR'N DAG HET VANDAAG IS!?!
Mensen die niet oordelen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik oordeel niet!Ik vind het prachtig!
WETEN JULLIE TROUWENS WAT VOOR'N DAG HET VANDAAG IS!?!
quote:
NEE HET IS INTERNATIONALE CAPS LOCK DAY.quote:Een warme?
Dezelfde sufkut als Comic Sans dagquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:06 schreef SicSicSics het volgende:
NEE HET IS INTERNATIONALE CAPS LOCK DAY.![]()
Welke mufkut heeft dat verzonnen?
Ik drink liever een biertje!quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik oordeel en veroordeel supergraag.
Doei.
Ssssstquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheen nogal een kutfilm te zijn ..
Ben dan bang dat dat het enige spectaculaire aan de film zal zijn. Tenminste, als ik de recensies mag geloven.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die geloof ik vooral niet als ze positief zijn over films
Ik ga met mijn neefje en daarvoor even naar de kroeg naar wat fokkersquote:
Over die ene puisterende puber die niet van z'n puisten af kon blijven, terwijl de film steeds spannender werd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga met mijn neefje en daarvoor even naar de kroeg naar wat fokkers
Waar moet ik over gaan schrijven?
Heb je God Bless America gezien? Ik zou om die redenen ook graag met een geweer naar de bios gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over die ene puisterende puber die niet van z'n puisten af kon blijven, terwijl de film steeds spannender werd.
van dat meisje die maar aan haar haren bleef zitten en op het spannendste moment ineens met een bos haar in der hand zat.
dat soort dingen!
Nop niet gezien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb je God Bless America gezien? Ik zou om die redenen ook graag met een geweer naar de bios gaan
Nouja saai, vooral casual beetje bijpraten, en allemaal den bosch topic inside jokes dus hebben jullie hier niet zoveel aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wordt het zo saai dat er niets over te vertellen valt?
Oh, da's wel vroeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
23.50 waarschijnlijk.
[ afbeelding ]!
Wat wilde je halen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens gister ook weer zoiets moois meegemaakt
Kwam gister weer eens in de Christine Le Duc.. zie ik dat datgene wat ik wou halen niet meer in het assortiment was. Dus vraag er voor de zekerheid even naar. Vrouwtje van de kassa herkende het niet. Een man die iets later was binnengekomen wel
Dus ik zo van "nouja jammer" en loop weer weg
Eenmaal op straat spreekt die man me aan van "ja ik ken hem wel, daar en daar zou je hem eventueel nog kunnen halen.. en welke site was het ook alweer.. ik kom er zo niet op, heb je evt msn?"
Uiteindelijk bleek ie een vriendin te hebben en alles, en misschien enkel om te helpen er naar vroeg.
Maar gezegd dat ik de weg op het internet zelf wel kon vinden
Die werkte bij mij gisteren ook cola door de neus iddquote:
Resultaten uit het verleden...quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Uiteindelijk bleek ie een vriendin te hebben en alles, en misschien enkel om te helpen er naar vroeg.
Je trekt trouwens wel een bepaald soort mannen aan he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens gister ook weer zoiets moois meegemaakt
Kwam gister weer eens in de Christine Le Duc.. zie ik dat datgene wat ik wou halen niet meer in het assortiment was. Dus vraag er voor de zekerheid even naar. Vrouwtje van de kassa herkende het niet. Een man die iets later was binnengekomen wel
Dus ik zo van "nouja jammer" en loop weer weg
Eenmaal op straat spreekt die man me aan van "ja ik ken hem wel, daar en daar zou je hem eventueel nog kunnen halen.. en welke site was het ook alweer.. ik kom er zo niet op, heb je evt msn?"
Faceswaps vind ik niet zo leuk, maar die ditdat-memes zijn meestal leuk ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Die werkte bij mij gisteren ook cola door de neus idd
Dat zijn echt (samen met de faceswaps) de leukste meme's!
Hahaha hoe kun je die niet leuk vinden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Faceswaps vind ik niet zo leuk, maar die ditdat-memes zijn meestal leuk ja.
Af en toe mag ik ook voelen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Crutch het volgende:
Daarom is hij alleen al blij dat hij naar MohMi mag kijken.
Nee gewoon soms even als ze niet kijkt, of KO ligt van de drankquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je haar haar drankje geeft raken jullie handen elkaar?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo lang ze niet met een ander samenwoont is het ook nog niet zo interessant natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee of dat een voorkeur van shifto isquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo lang ze niet met een ander samenwoont is het ook nog niet zo interessant natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Crutch het volgende:
Of iets aanwijzen en per-ongeluk langs haar tiet(je) schuren.
Of om te schuilen voor de regen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar soms zit ze ook aan mijn borsten hoor
"Oooh shifto ik zo jelly ik wil ook zulke boobies"
En jij vervolgens met je hand tussen haar benen: "Oh MohMi ik zo jelly, ik wil ook zo'n penisopbergvakje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar soms zit ze ook aan mijn borsten hoor
"Oooh shifto ik zo jelly ik wil ook zulke boobies"
Denken dat MohMi geen pener heeftquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
En jij vervolgens met je hand tussen haar benen: "Oh MohMi ik zo jelly, ik wil ook zo'n penisopbergvakje."
Dan kan ze nog aan je borsten en vetrolletjes zitten.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan ze nog aan je borsten en vetrolletjes zitten.
'oh shifto ik ben zo jelly. ik wil ook zulke penisopbergschappen'
In de behaaglijke warmte van jullie friendzones?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wij houden elkaars peners regelmatig warm hoor
Sowieso, maar die warmte is er ongeacht de afstandquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de behaaglijke warmte van jullie friendzones?
Zelfs terwijl ze zich vannacht in een zweterig tentje door een ranzige Belg met tandrot helemaal tot het nokje vol laat spritzen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso, maar die warmte is er ongeacht de afstand
Net als nu, zit ze daar helemaal op werchter maar toch voel ik warmte en liefde over mijn pener telkens als ze aan mij denkt
Bitch pleasequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfs terwijl ze zich vannacht in een zweterig tentje door een ranzige Belg met tandrot helemaal tot het nokje vol laat spritzen?
Godverdomme, da's pas liefde!Had ik dat maar
Nee echt, ik ben jellyquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch pleaseWij zijn zo close, ik lepel het eruit als het moet
1. zoek een chick met wederzijdse heetnessquote:
Godverdomme, dit wordt echt cashen. Een paar keer "en hoe voel je je nu hierbij?" roepen en je zit diep in de friendzone. Volgens vraag je ze mee om kleding te gaan shoppen en je bent de facto hun 'gay best friend'.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:31 schreef shifto het volgende:
[..]
1. zoek een chick met wederzijdse heetness
2. friendzonen
3. ??????
4. profit
Patenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, dit wordt echt cashen. Een paar keer "en hoe voel je je nu hierbij?" roepen en je zit diep in de friendzone. Volgens vraag je ze mee om kleding te gaan shoppen en je bent de facto hun 'gay best friend'.
Ja maar ik wil er eentje zonder penis en borsthaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Paten
Shoppen
Moeite doen naast bier drinken überhaupt!
Als ze lekker zijn wil je neuken en word het nooit zon gelijke verhoudingquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er eentje zonder penis en borsthaar
Touché.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ze lekker zijn wil je neuken en word het nooit zon gelijke verhouding
Dat is wel een beetje water naar zee dragen he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:42 schreef shifto het volgende:
Zometeen maar even naar de winkel voor wat voedsel
Hi ha hoquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje water naar zee dragen he?
Geef het dan aan een zwerver.
Score!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Crutch het volgende:
Ik kreeg net een hamkaasbroodje, want diegene die 'm kocht is vegetariėr en had niet door dat er ook ham in zat.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Crutch het volgende:
Ik kreeg net een hamkaasbroodje, want diegene die 'm kocht is vegetariėr en had niet door dat er ook ham in zat.
Omnomnom, ik ga zo broodje gezond halenquote:
WHAHA DOMME VEGA'S !!!! ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN DIE LOSERS.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Crutch het volgende:
Bats op je bakkes hebben jonguh?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHAHA DOMME VEGA'S !!!! ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN DIE LOSERS.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHAHA DOMME VEGA'S !!!! ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN DIE LOSERS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |