Ssssstquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheen nogal een kutfilm te zijn ..
Ben dan bang dat dat het enige spectaculaire aan de film zal zijn. Tenminste, als ik de recensies mag geloven.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die geloof ik vooral niet als ze positief zijn over films
Ik ga met mijn neefje en daarvoor even naar de kroeg naar wat fokkersquote:
Over die ene puisterende puber die niet van z'n puisten af kon blijven, terwijl de film steeds spannender werd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga met mijn neefje en daarvoor even naar de kroeg naar wat fokkers
Waar moet ik over gaan schrijven?
Heb je God Bless America gezien? Ik zou om die redenen ook graag met een geweer naar de bios gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over die ene puisterende puber die niet van z'n puisten af kon blijven, terwijl de film steeds spannender werd.
van dat meisje die maar aan haar haren bleef zitten en op het spannendste moment ineens met een bos haar in der hand zat.
dat soort dingen!
Nop niet gezien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb je God Bless America gezien? Ik zou om die redenen ook graag met een geweer naar de bios gaan
Nouja saai, vooral casual beetje bijpraten, en allemaal den bosch topic inside jokes dus hebben jullie hier niet zoveel aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wordt het zo saai dat er niets over te vertellen valt?
Oh, da's wel vroeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
23.50 waarschijnlijk.
[ afbeelding ]!
Wat wilde je halen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens gister ook weer zoiets moois meegemaakt
Kwam gister weer eens in de Christine Le Duc.. zie ik dat datgene wat ik wou halen niet meer in het assortiment was. Dus vraag er voor de zekerheid even naar. Vrouwtje van de kassa herkende het niet. Een man die iets later was binnengekomen wel
Dus ik zo van "nouja jammer" en loop weer weg
Eenmaal op straat spreekt die man me aan van "ja ik ken hem wel, daar en daar zou je hem eventueel nog kunnen halen.. en welke site was het ook alweer.. ik kom er zo niet op, heb je evt msn?"
Uiteindelijk bleek ie een vriendin te hebben en alles, en misschien enkel om te helpen er naar vroeg.
Maar gezegd dat ik de weg op het internet zelf wel kon vinden
Die werkte bij mij gisteren ook cola door de neus iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |