Dat wist ie al langer. Dus dat maakt hem weinig uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, dat zie ik niet echt gebeuren nu je hem verteld hebt dat je aan het rondneuken bent.
Of hij is ontzettend wanhopig.
Je hielp hem ook niet echt!quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik tegen hem? hij tegen mij
Maar nee, gaat hem niet worden
Oh god, Cue!quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wist ie al langer. Dus dat maakt hem weinig uit.
Hij wil gewoon af en toe wat anders.
ja het is nog fouter, want hij woont samen enzo.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Had het nog veel langer kunnen rekken en vager kunnen lullenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef SicSicSics het volgende:
Je hielp hem ook niet echt!Het tegenovergestelde eigenlijk...
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon doen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Had het nog veel langer kunnen rekken en vager kunnen lullen
Dan maak je maar zin! gffdmm!quote:
Het is geen lopend project ofzo. 1x in de zoveel tijd hebben we weer even contact erover. Maar eigenlijk komt het er nooit meer van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
Kap het dan gewoon af, zo leuk vind je hem niet lijkt het en hij woont samen
Voor ons vermeack!quote:
Ik oordeel niet!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Jullie verklaren me enkel voor gek .. dus zoveel vermaak is dat niet
Ja.. maar jijquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef SicSicSics het volgende:
Ik oordeel niet!Ik vind het prachtig!
WETEN JULLIE TROUWENS WAT VOOR'N DAG HET VANDAAG IS!?!
Mensen die niet oordelen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik oordeel niet!Ik vind het prachtig!
WETEN JULLIE TROUWENS WAT VOOR'N DAG HET VANDAAG IS!?!
quote:
NEE HET IS INTERNATIONALE CAPS LOCK DAY.quote:Een warme?
Dezelfde sufkut als Comic Sans dagquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:06 schreef SicSicSics het volgende:
NEE HET IS INTERNATIONALE CAPS LOCK DAY.![]()
Welke mufkut heeft dat verzonnen?
Ik drink liever een biertje!quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik oordeel en veroordeel supergraag.
Doei.
Ssssstquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheen nogal een kutfilm te zijn ..
Ben dan bang dat dat het enige spectaculaire aan de film zal zijn. Tenminste, als ik de recensies mag geloven.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die geloof ik vooral niet als ze positief zijn over films
Ik ga met mijn neefje en daarvoor even naar de kroeg naar wat fokkersquote:
Over die ene puisterende puber die niet van z'n puisten af kon blijven, terwijl de film steeds spannender werd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga met mijn neefje en daarvoor even naar de kroeg naar wat fokkers
Waar moet ik over gaan schrijven?
Heb je God Bless America gezien? Ik zou om die redenen ook graag met een geweer naar de bios gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over die ene puisterende puber die niet van z'n puisten af kon blijven, terwijl de film steeds spannender werd.
van dat meisje die maar aan haar haren bleef zitten en op het spannendste moment ineens met een bos haar in der hand zat.
dat soort dingen!
Nop niet gezien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb je God Bless America gezien? Ik zou om die redenen ook graag met een geweer naar de bios gaan
Nouja saai, vooral casual beetje bijpraten, en allemaal den bosch topic inside jokes dus hebben jullie hier niet zoveel aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wordt het zo saai dat er niets over te vertellen valt?
Oh, da's wel vroeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
23.50 waarschijnlijk.
[ afbeelding ]!
Wat wilde je halen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens gister ook weer zoiets moois meegemaakt
Kwam gister weer eens in de Christine Le Duc.. zie ik dat datgene wat ik wou halen niet meer in het assortiment was. Dus vraag er voor de zekerheid even naar. Vrouwtje van de kassa herkende het niet. Een man die iets later was binnengekomen wel
Dus ik zo van "nouja jammer" en loop weer weg
Eenmaal op straat spreekt die man me aan van "ja ik ken hem wel, daar en daar zou je hem eventueel nog kunnen halen.. en welke site was het ook alweer.. ik kom er zo niet op, heb je evt msn?"
Uiteindelijk bleek ie een vriendin te hebben en alles, en misschien enkel om te helpen er naar vroeg.
Maar gezegd dat ik de weg op het internet zelf wel kon vinden
Die werkte bij mij gisteren ook cola door de neus iddquote:
Resultaten uit het verleden...quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Uiteindelijk bleek ie een vriendin te hebben en alles, en misschien enkel om te helpen er naar vroeg.
Je trekt trouwens wel een bepaald soort mannen aan he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens gister ook weer zoiets moois meegemaakt
Kwam gister weer eens in de Christine Le Duc.. zie ik dat datgene wat ik wou halen niet meer in het assortiment was. Dus vraag er voor de zekerheid even naar. Vrouwtje van de kassa herkende het niet. Een man die iets later was binnengekomen wel
Dus ik zo van "nouja jammer" en loop weer weg
Eenmaal op straat spreekt die man me aan van "ja ik ken hem wel, daar en daar zou je hem eventueel nog kunnen halen.. en welke site was het ook alweer.. ik kom er zo niet op, heb je evt msn?"
Faceswaps vind ik niet zo leuk, maar die ditdat-memes zijn meestal leuk ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Die werkte bij mij gisteren ook cola door de neus idd
Dat zijn echt (samen met de faceswaps) de leukste meme's!
Hahaha hoe kun je die niet leuk vinden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Faceswaps vind ik niet zo leuk, maar die ditdat-memes zijn meestal leuk ja.
Af en toe mag ik ook voelen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Crutch het volgende:
Daarom is hij alleen al blij dat hij naar MohMi mag kijken.
Nee gewoon soms even als ze niet kijkt, of KO ligt van de drankquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je haar haar drankje geeft raken jullie handen elkaar?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo lang ze niet met een ander samenwoont is het ook nog niet zo interessant natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee of dat een voorkeur van shifto isquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo lang ze niet met een ander samenwoont is het ook nog niet zo interessant natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Crutch het volgende:
Of iets aanwijzen en per-ongeluk langs haar tiet(je) schuren.
Of om te schuilen voor de regen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar soms zit ze ook aan mijn borsten hoor
"Oooh shifto ik zo jelly ik wil ook zulke boobies"
En jij vervolgens met je hand tussen haar benen: "Oh MohMi ik zo jelly, ik wil ook zo'n penisopbergvakje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar soms zit ze ook aan mijn borsten hoor
"Oooh shifto ik zo jelly ik wil ook zulke boobies"
Denken dat MohMi geen pener heeftquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
En jij vervolgens met je hand tussen haar benen: "Oh MohMi ik zo jelly, ik wil ook zo'n penisopbergvakje."
Dan kan ze nog aan je borsten en vetrolletjes zitten.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan ze nog aan je borsten en vetrolletjes zitten.
'oh shifto ik ben zo jelly. ik wil ook zulke penisopbergschappen'
In de behaaglijke warmte van jullie friendzones?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wij houden elkaars peners regelmatig warm hoor
Sowieso, maar die warmte is er ongeacht de afstandquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de behaaglijke warmte van jullie friendzones?
Zelfs terwijl ze zich vannacht in een zweterig tentje door een ranzige Belg met tandrot helemaal tot het nokje vol laat spritzen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso, maar die warmte is er ongeacht de afstand
Net als nu, zit ze daar helemaal op werchter maar toch voel ik warmte en liefde over mijn pener telkens als ze aan mij denkt
Bitch pleasequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfs terwijl ze zich vannacht in een zweterig tentje door een ranzige Belg met tandrot helemaal tot het nokje vol laat spritzen?
Godverdomme, da's pas liefde!Had ik dat maar
Nee echt, ik ben jellyquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch pleaseWij zijn zo close, ik lepel het eruit als het moet
1. zoek een chick met wederzijdse heetnessquote:
Godverdomme, dit wordt echt cashen. Een paar keer "en hoe voel je je nu hierbij?" roepen en je zit diep in de friendzone. Volgens vraag je ze mee om kleding te gaan shoppen en je bent de facto hun 'gay best friend'.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:31 schreef shifto het volgende:
[..]
1. zoek een chick met wederzijdse heetness
2. friendzonen
3. ??????
4. profit
Patenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, dit wordt echt cashen. Een paar keer "en hoe voel je je nu hierbij?" roepen en je zit diep in de friendzone. Volgens vraag je ze mee om kleding te gaan shoppen en je bent de facto hun 'gay best friend'.
Ja maar ik wil er eentje zonder penis en borsthaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Paten
Shoppen
Moeite doen naast bier drinken überhaupt!
Als ze lekker zijn wil je neuken en word het nooit zon gelijke verhoudingquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er eentje zonder penis en borsthaar
Touché.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ze lekker zijn wil je neuken en word het nooit zon gelijke verhouding
Dat is wel een beetje water naar zee dragen he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:42 schreef shifto het volgende:
Zometeen maar even naar de winkel voor wat voedsel
Hi ha hoquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje water naar zee dragen he?
Geef het dan aan een zwerver.
Score!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Crutch het volgende:
Ik kreeg net een hamkaasbroodje, want diegene die 'm kocht is vegetariėr en had niet door dat er ook ham in zat.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Crutch het volgende:
Ik kreeg net een hamkaasbroodje, want diegene die 'm kocht is vegetariėr en had niet door dat er ook ham in zat.
Omnomnom, ik ga zo broodje gezond halenquote:
WHAHA DOMME VEGA'S !!!! ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN DIE LOSERS.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Crutch het volgende:
Bats op je bakkes hebben jonguh?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHAHA DOMME VEGA'S !!!! ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN DIE LOSERS.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHAHA DOMME VEGA'S !!!! ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN DIE LOSERS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |