is al uitverkochtquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef shifto het volgende:
Mss toch wel weer naar Muse dan einde van het jaar
Ziggodome sowieso, sportpaleis not sure..quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Sportpaleis en ziggo dome allebei al?![]()
Ja man, uur na de voorverkoop begon al. Dat is altijd met Musequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Sportpaleis en ziggo dome allebei al?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef WasMachinator het volgende:
zo nog even een paar keer luisteren ^^
Ik weet het!!! Heb em dan ook gesmst om hem dat te zeggen bij gebrek aan Twitter!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
GVD, Michiel is echt een fucking baas zeg!
ik had een tweetje gedaan ^^quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet het!!! Heb em dan ook gesmst om hem dat te zeggen bij gebrek aan Twitter!![]()
Held der helden is ie voor even!!!
En volgens mij zijn we niet de enige want het duurde even voor die sms binnen wasquote:
volgens mij ook!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
En volgens mij zijn we niet de enige want het duurde even voor die sms binnen wasVolgens mij zitten er flink wat Muse-fans in NL
Noem jij mij en MohMi nou dood publiek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgens mij ook!
alleen vond ik ze in 2010 @ goffertpark bijzonder stil, echt dood publiek toen! gelukkig was het publiek @ Sziget dat jaar veel toffer
Zooo mee eens! Of zijn wij vorig jaar nu geweest..? Nja, Goffertpark iig was echt doods. Heb ze gezien als afsluiter op Werchter, dat was gruuuuuwelijk gvd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgens mij ook!
alleen vond ik ze in 2010 @ goffertpark bijzonder stil, echt dood publiek toen! gelukkig was het publiek @ Sziget dat jaar veel toffer
Hun stage was echt fking awesome toen, maar het publiek stelde me zo zwaar teleurquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zooo mee eens! Of zijn wij vorig jaar nu geweest..? Nja, Goffertpark iig was echt doods. Heb ze gezien als afsluiter op Werchter, dat was gruuuuuwelijk gvd.
Meer tijd om te drinkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hun stage was echt fking awesome toen, maar het publiek stelde me zo zwaar teleur..
Sowieso is festival publiek 9 van de 10 keer zo veel toffer als publiek bij een normaal concert! vind ik dan
Ja maar dat is ook logisch, als je al de hele dag of dagen in die sfeer zit, dan ben je er dusdanig van doordrenkt dat je al snel leip gaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hun stage was echt fking awesome toen, maar het publiek stelde me zo zwaar teleur..
Sowieso is festival publiek 9 van de 10 keer zo veel toffer als publiek bij een normaal concert! vind ik dan
Ja! Dat heerlijke festival sfeergevoel ik hou ervanquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook logisch, als je al de hele dag of dagen in die sfeer zit, dan ben je er dusdanig van doordrenkt dat je al snel leip gaatEén van de redenen dat ik HOU van festivals; heel de dag die energie om je heen jonge, pure adrenaline gvd
![]()
![]()
Hoe laat gaan jullie eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja! Dat heerlijke festival sfeergevoel ik hou ervan!
Ik vertrek thuis om 7 uur, maar ik moet eerst in Maastricht een practicumpje volgenquote:
DE HOER!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
Het was nog wel een kusje ook.
Shifto, SKV, Muhahaha, sicsicsic, Ze pest me! Brethren Unite! Er bovenopppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goede zinquote:
Klinkt leuk! Goede line-up?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:41 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Goede zin, morgen 4 daagjes losgaan op Rock Werchter
![]()
![]()
En met jou?
Jup jup! http://rockwerchter.be/nl/lineup/quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Goede line-up?
Gaat ook wel goed, bijna vakantieee.
Oh waaauw, er komen een paar goede artiesten. Heeeel veel plezier alvast!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jup jup! http://rockwerchter.be/nl/lineup/
Ah beter!
Al plannen?
Dankje, dat komt helemaal in ordequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh waaauw, er komen een paar goede artiesten. Heeeel veel plezier alvast!
Ehm niet meer dan werken, op vakantie gaan en met vriendinnen afspreken en feestjes.
Limesurvey!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
WAt is een hendige site om een enquête te maken
En wat een ochtend!quote:
Mag niet!quote:
*bump*quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:02 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen om dat stomme stoeltje
Can't, werk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
Wie oh wie wil mij zometeen even helpen met het kritisch doorlopen van mijn enquete?
Ik moet 'm om 11 uur met mn begeleider overleggen, dus het liefst voor die tijd.
Duurt denk ik een kwartiertje, geef ik je een persoonlijke inlogcode. Even kijken of het duidelijk is hoe de vragen ingevuld moeten worden en of de vraagstelling helder is!![]()
Anyone?
Check! Moet het wel onder mijn reguliere werk doen, maar zal mijn best doen in een kwartiertje klaar te zijn!quote:
Ik wou dat ik een korte broek aan had getrokken. Warme spijkerbroekquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Korte broek op je werk
Dat is hetzelfde als van die halve Tokkies die ik hier soms door de gangen zie dwalen op hun slippers
Ben je met je ogen dicht naar je werk gegaan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een korte broek aan had getrokken. Warme spijkerbroeklongsleeve
Gisteren een halve halve krat bier en een halve liter wijn opgezopen met een vriend van me.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je met je ogen dicht naar je werk gegaan?
Je had ook niet zoiets van Ooohhhh wat is het warmquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Gisteren een halve halve krat bier en een halve liter wijn opgezopen met een vriend van me.Daarna thuis met mn pa nog een pilsje gepakt en om half 2 naar bed gegaan. Werd niet heel scherp wakker, nee.
Nee, meer 'ooooh wat tyfusmoe en koppijn'.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je had ook niet zoiets van Ooohhhh wat is het warm
Brood ophalen en korte broek aantrekken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, meer 'ooooh wat tyfusmoe en koppijn'.
Heb ook wél brood gesmeerd vanochtend, maar níet dat brood in mn tas gestopt. Dat ligt nu 11 km verderop.
quote:
Ach ja, toch nog geen weekend.quote:
Butquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, toch nog geen weekend.
En dan is het weer but weer
is 10 km fietsenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Brood ophalen en korte broek aantrekken.
Opgelost.
(Bedrijfs)auto / brommer lenen van collega ofzo?quote:
Het omslagpunt ligt bij mij altijd op het moment dat ik niet meer naar buiten wil om te roken.quote:
23.50 waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:43 schreef Crutch het volgende:
Hara, hoe laat gaat de laatste trein terug?
Zegt ze nou dat ze de moeder van god is!?!quote:
Volgens mij is er nog wel ergens een collega te vinden die daar wat aan wil doen. Moet je alleen wel duidelijk tegen hem zijn!quote:
Ik tegen hem? hij tegen mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij is er nog wel ergens een collega te vinden die daar wat aan wil doen. Moet je alleen wel duidelijk tegen hem zijn!![]()
Ja, dat zie ik niet echt gebeuren nu je hem verteld hebt dat je aan het rondneuken bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik tegen hem? hij tegen mij
Maar nee, gaat hem niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |