is al uitverkochtquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef shifto het volgende:
Mss toch wel weer naar Muse dan einde van het jaar
Ziggodome sowieso, sportpaleis not sure..quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Sportpaleis en ziggo dome allebei al?![]()
Ja man, uur na de voorverkoop begon al. Dat is altijd met Musequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Sportpaleis en ziggo dome allebei al?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef WasMachinator het volgende:
zo nog even een paar keer luisteren ^^
Ik weet het!!! Heb em dan ook gesmst om hem dat te zeggen bij gebrek aan Twitter!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
GVD, Michiel is echt een fucking baas zeg!
ik had een tweetje gedaan ^^quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet het!!! Heb em dan ook gesmst om hem dat te zeggen bij gebrek aan Twitter!![]()
Held der helden is ie voor even!!!
En volgens mij zijn we niet de enige want het duurde even voor die sms binnen wasquote:
volgens mij ook!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
En volgens mij zijn we niet de enige want het duurde even voor die sms binnen wasVolgens mij zitten er flink wat Muse-fans in NL
Noem jij mij en MohMi nou dood publiek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgens mij ook!
alleen vond ik ze in 2010 @ goffertpark bijzonder stil, echt dood publiek toen! gelukkig was het publiek @ Sziget dat jaar veel toffer
Zooo mee eens! Of zijn wij vorig jaar nu geweest..? Nja, Goffertpark iig was echt doods. Heb ze gezien als afsluiter op Werchter, dat was gruuuuuwelijk gvd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgens mij ook!
alleen vond ik ze in 2010 @ goffertpark bijzonder stil, echt dood publiek toen! gelukkig was het publiek @ Sziget dat jaar veel toffer
Hun stage was echt fking awesome toen, maar het publiek stelde me zo zwaar teleurquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zooo mee eens! Of zijn wij vorig jaar nu geweest..? Nja, Goffertpark iig was echt doods. Heb ze gezien als afsluiter op Werchter, dat was gruuuuuwelijk gvd.
Meer tijd om te drinkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hun stage was echt fking awesome toen, maar het publiek stelde me zo zwaar teleur..
Sowieso is festival publiek 9 van de 10 keer zo veel toffer als publiek bij een normaal concert! vind ik dan
Ja maar dat is ook logisch, als je al de hele dag of dagen in die sfeer zit, dan ben je er dusdanig van doordrenkt dat je al snel leip gaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hun stage was echt fking awesome toen, maar het publiek stelde me zo zwaar teleur..
Sowieso is festival publiek 9 van de 10 keer zo veel toffer als publiek bij een normaal concert! vind ik dan
Ja! Dat heerlijke festival sfeergevoel ik hou ervanquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook logisch, als je al de hele dag of dagen in die sfeer zit, dan ben je er dusdanig van doordrenkt dat je al snel leip gaatEén van de redenen dat ik HOU van festivals; heel de dag die energie om je heen jonge, pure adrenaline gvd
![]()
![]()
Hoe laat gaan jullie eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja! Dat heerlijke festival sfeergevoel ik hou ervan!
Ik vertrek thuis om 7 uur, maar ik moet eerst in Maastricht een practicumpje volgenquote:
DE HOER!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
Het was nog wel een kusje ook.
Shifto, SKV, Muhahaha, sicsicsic, Ze pest me! Brethren Unite! Er bovenopppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |