Gisteren een halve halve krat bier en een halve liter wijn opgezopen met een vriend van me.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je met je ogen dicht naar je werk gegaan?
Je had ook niet zoiets van Ooohhhh wat is het warmquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Gisteren een halve halve krat bier en een halve liter wijn opgezopen met een vriend van me.Daarna thuis met mn pa nog een pilsje gepakt en om half 2 naar bed gegaan. Werd niet heel scherp wakker, nee.
Nee, meer 'ooooh wat tyfusmoe en koppijn'.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je had ook niet zoiets van Ooohhhh wat is het warm
Brood ophalen en korte broek aantrekken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, meer 'ooooh wat tyfusmoe en koppijn'.
Heb ook wél brood gesmeerd vanochtend, maar níet dat brood in mn tas gestopt. Dat ligt nu 11 km verderop.
quote:
Ach ja, toch nog geen weekend.quote:
Butquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, toch nog geen weekend.
En dan is het weer but weer
is 10 km fietsenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Brood ophalen en korte broek aantrekken.
Opgelost.
(Bedrijfs)auto / brommer lenen van collega ofzo?quote:
Het omslagpunt ligt bij mij altijd op het moment dat ik niet meer naar buiten wil om te roken.quote:
23.50 waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:43 schreef Crutch het volgende:
Hara, hoe laat gaat de laatste trein terug?
Zegt ze nou dat ze de moeder van god is!?!quote:
Volgens mij is er nog wel ergens een collega te vinden die daar wat aan wil doen. Moet je alleen wel duidelijk tegen hem zijn!quote:
Ik tegen hem? hij tegen mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij is er nog wel ergens een collega te vinden die daar wat aan wil doen. Moet je alleen wel duidelijk tegen hem zijn!![]()
Ja, dat zie ik niet echt gebeuren nu je hem verteld hebt dat je aan het rondneuken bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik tegen hem? hij tegen mij
Maar nee, gaat hem niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |