Resultaten uit het verleden...quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Uiteindelijk bleek ie een vriendin te hebben en alles, en misschien enkel om te helpen er naar vroeg.
Maar gezegd dat ik de weg op het internet zelf wel kon vinden
Je trekt trouwens wel een bepaald soort mannen aan he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens gister ook weer zoiets moois meegemaakt
Kwam gister weer eens in de Christine Le Duc.. zie ik dat datgene wat ik wou halen niet meer in het assortiment was. Dus vraag er voor de zekerheid even naar. Vrouwtje van de kassa herkende het niet. Een man die iets later was binnengekomen wel
Dus ik zo van "nouja jammer" en loop weer weg
Eenmaal op straat spreekt die man me aan van "ja ik ken hem wel, daar en daar zou je hem eventueel nog kunnen halen.. en welke site was het ook alweer.. ik kom er zo niet op, heb je evt msn?"
Uiteindelijk bleek ie een vriendin te hebben en alles, en misschien enkel om te helpen er naar vroeg.
Maar gezegd dat ik de weg op het internet zelf wel kon vinden
Faceswaps vind ik niet zo leuk, maar die ditdat-memes zijn meestal leuk ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Die werkte bij mij gisteren ook cola door de neus idd
Dat zijn echt (samen met de faceswaps) de leukste meme's!
Hahaha hoe kun je die niet leuk vinden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Faceswaps vind ik niet zo leuk, maar die ditdat-memes zijn meestal leuk ja.
Af en toe mag ik ook voelen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Crutch het volgende:
Daarom is hij alleen al blij dat hij naar MohMi mag kijken.
Nee gewoon soms even als ze niet kijkt, of KO ligt van de drankquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je haar haar drankje geeft raken jullie handen elkaar?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo lang ze niet met een ander samenwoont is het ook nog niet zo interessant natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee of dat een voorkeur van shifto isquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo lang ze niet met een ander samenwoont is het ook nog niet zo interessant natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Crutch het volgende:
Of iets aanwijzen en per-ongeluk langs haar tiet(je) schuren.
Of om te schuilen voor de regen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar soms zit ze ook aan mijn borsten hoor
"Oooh shifto ik zo jelly ik wil ook zulke boobies"
En jij vervolgens met je hand tussen haar benen: "Oh MohMi ik zo jelly, ik wil ook zo'n penisopbergvakje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar soms zit ze ook aan mijn borsten hoor
"Oooh shifto ik zo jelly ik wil ook zulke boobies"
Denken dat MohMi geen pener heeftquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
En jij vervolgens met je hand tussen haar benen: "Oh MohMi ik zo jelly, ik wil ook zo'n penisopbergvakje."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |