Dan kan ze nog aan je borsten en vetrolletjes zitten.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan ze nog aan je borsten en vetrolletjes zitten.
'oh shifto ik ben zo jelly. ik wil ook zulke penisopbergschappen'
In de behaaglijke warmte van jullie friendzones?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wij houden elkaars peners regelmatig warm hoor
Sowieso, maar die warmte is er ongeacht de afstandquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de behaaglijke warmte van jullie friendzones?
Zelfs terwijl ze zich vannacht in een zweterig tentje door een ranzige Belg met tandrot helemaal tot het nokje vol laat spritzen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso, maar die warmte is er ongeacht de afstand
Net als nu, zit ze daar helemaal op werchter maar toch voel ik warmte en liefde over mijn pener telkens als ze aan mij denkt
Bitch pleasequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfs terwijl ze zich vannacht in een zweterig tentje door een ranzige Belg met tandrot helemaal tot het nokje vol laat spritzen?
Godverdomme, da's pas liefde!Had ik dat maar
Nee echt, ik ben jellyquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch pleaseWij zijn zo close, ik lepel het eruit als het moet
1. zoek een chick met wederzijdse heetnessquote:
Godverdomme, dit wordt echt cashen. Een paar keer "en hoe voel je je nu hierbij?" roepen en je zit diep in de friendzone. Volgens vraag je ze mee om kleding te gaan shoppen en je bent de facto hun 'gay best friend'.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:31 schreef shifto het volgende:
[..]
1. zoek een chick met wederzijdse heetness
2. friendzonen
3. ??????
4. profit
Patenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, dit wordt echt cashen. Een paar keer "en hoe voel je je nu hierbij?" roepen en je zit diep in de friendzone. Volgens vraag je ze mee om kleding te gaan shoppen en je bent de facto hun 'gay best friend'.
Ja maar ik wil er eentje zonder penis en borsthaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Paten
Shoppen
Moeite doen naast bier drinken überhaupt!
Als ze lekker zijn wil je neuken en word het nooit zon gelijke verhoudingquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er eentje zonder penis en borsthaar
Touché.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ze lekker zijn wil je neuken en word het nooit zon gelijke verhouding
Dat is wel een beetje water naar zee dragen he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:42 schreef shifto het volgende:
Zometeen maar even naar de winkel voor wat voedsel
Hi ha hoquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje water naar zee dragen he?
Geef het dan aan een zwerver.
Score!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Crutch het volgende:
Ik kreeg net een hamkaasbroodje, want diegene die 'm kocht is vegetariër en had niet door dat er ook ham in zat.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Crutch het volgende:
Ik kreeg net een hamkaasbroodje, want diegene die 'm kocht is vegetariër en had niet door dat er ook ham in zat.
Omnomnom, ik ga zo broodje gezond halenquote:
WHAHA DOMME VEGA'S !!!! ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN DIE LOSERS.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Crutch het volgende:
Bats op je bakkes hebben jonguh?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHAHA DOMME VEGA'S !!!! ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN DIE LOSERS.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHAHA DOMME VEGA'S !!!! ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN DIE LOSERS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |