Dat sowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Godverdomme mur, ik wil foto's zien van de laatste vijf wijven die je in je nest hebt gekregen. Dat kan echt alleen maar super fucked zijn.De tyfus
Die instelling.
We moeten sowieso een keer gaan hosselen.
Ik had alleen een lijstje van de afgelopen 2.840.000...quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik kan wel even zoeken voor fotos.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit loopt rond op Graspop, just sayin'
Is net geweestquote:
Ik had wel met je ex willen gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Is net geweest
Mijn ex had nog kaartje voor mij ookMaar zocht het niet met haar te gaan
quote:
niet meer de 300e posten dan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef Skv het volgende:
Watzmetdittopic. Jullie weten toch dat ik geen topics open?Alleen de honderdtallen.
Dus krijgen we tig andere topics omdat jij eigenwijs bent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef Skv het volgende:
Watzmetdittopic. Jullie weten toch dat ik geen topics open?Alleen de honderdtallen.
IK LET DAAR NIET OP JONG.quote:
Vroeg ik ook al.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
IK LET DAAR NIET OP JONG.
Waar is muhahaha eigenlijk
Wie en/of wat wil je nu weer uitwisselen? Lichaamssappen heb ik niet meer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat dacht je van een uitwisselingsprojectje?
Vroegere hossels.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie en/of wat wil je nu weer uitwisselen? Lichaamssappen heb ik niet meer.
Ik snap de TT ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap de nieuwe SC titel niet en las steeds "uit elkaar gedumpte SCs"Ik vond het maar vreemd..
Het is een beetje als de foto in jouw fobo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap de nieuwe SC titel niet en las steeds "uit elkaar gedumpte SCs"Ik vond het maar vreemd..
Gluurderquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een beetje als de foto in jouw fobo.
Heel zo duidelijk nog niet, maar iedereen is er welkom.
Waarom staat dat roticoontje dan niet rechtsboven bij je post?? NOU?? HE???quote:
Dan kunnen mensen me niet in het geniep begluren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom staat dat roticoontje dan niet rechtsboven bij je post?? NOU?? HE???
Ja das me teveel moeite hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen me niet in het geniep begluren.
Maar ik heb gepost in je fobo, JONGUH.
Ben je zo'n watje dat je zo'n klein meisje niet eens alleen aan kan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
Het was nog wel een kusje ook.
Shifto, SKV, Muhahaha, sicsicsic, Ze pest me! Brethren Unite! Er bovenopppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
Het was nog wel een kusje ook.
Shifto, SKV, Muhahaha, sicsicsic, Ze pest me! Brethren Unite! Er bovenopppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik gun mijn broeders ook wat vers vlees.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben je zo'n watje dat je zo'n klein meisje niet eens alleen aan kan?
Oud, taai en aftans zul je bedoelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik gun mijn broeders ook wat vers vlees.
verser dan dat lijk van laatstquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oud, taai en aftans zul je bedoelen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oud, taai en aftans zul je bedoelen
Hihi dat was mijn foutje, sorry nog. Die was ik vergeten.quote:
Nieuw project voor de baasquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
IK LET DAAR NIET OP JONG.
Waar is muhahaha eigenlijk
Muhahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nieuw project voor de baas, geen tijd om te FOK!ken
Als hara met vieze piemels gaat neuken dan ja. Maar volgens mij als je vergeet dat zon ding kk heet is, verdien je het welquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Als hara met vieze piemels gaat neuken dan ja. Maar volgens mij als je vergeet dat zon ding kk heet is, verdien je het wel
Ik kwam hier, hopend op een beetje medelijden van mijn virtuele vriendjes en vriendinnetjes, maar nee hoor. Ze wensen me gewoon brandwonden toe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Als hara met vieze piemels gaat neuken dan ja. Maar volgens mij als je vergeet dat zon ding kk heet is, verdien je het wel
Vroeger, toen mijn zus nog bij Meer&Vaart bij Osdorp woonde, was er eens een feestje. Het was in een studentenflat, waar de wcs in de studentenkamers zelf waren. Toen het feestje was afgelopen, en ik knetterlam in de keuken moest slapen, moest ik na enige tijd zeiken. Dit moest van het balkon af, maar omdat ik dit asociaal vond, besloot ik even naar buiten te gaan (deur opengehouden met voorwerpen). Toen ik klaar was, en weer naar binnen wou, bleek dat de deur dicht was gegaan. Op zich niet zo erg, maar het vroor -5 buiten en ik had alleen een tshirt aan. Vrij karig dus. Ook reageerde niemand op de deurbel (zal wel kapot geweest zijn). Uiteindelijk twee uur buiten hardgelopen voordat m'n zus reageerde op haar telefoonquote:
In je blote pimmel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:57 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Vroeger, toen mijn zus nog bij Meer&Vaart bij Osdorp woonde, was er eens een feestje. Het was in een studentenflat, waar de wcs in de studentenkamers zelf waren. Toen het feestje was afgelopen, en ik knetterlam in de keuken moest slapen, moest ik na enige tijd zeiken. Dit moest van het balkon af, maar omdat ik dit asociaal vond, besloot ik even naar buiten te gaan (deur opengehouden met voorwerpen). Toen ik klaar was, en weer naar binnen wou, bleek dat de deur dicht was gegaan. Op zich niet zo erg, maar het vroor -5 buiten en ik had alleen een tshirt aan. Vrij karig dus. Ook reageerde niemand op de deurbel (zal wel kapot geweest zijn). Uiteindelijk twee uur buiten hardgelopen voordat m'n zus reageerde op haar telefoon
Ik lachte om je grapje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kwam hier, hopend op een beetje medelijden van mijn virtuele vriendjes en vriendinnetjes, maar nee hoor. Ze wensen me gewoon brandwonden toe.
STERF DAN OOK ALLEMAAL MAAR! IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE!!
In een tshirt gelukkigquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
In je blote pimmel?
[..]
Ik lachte om je grapje.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kwam hier, hopend op een beetje medelijden van mijn virtuele vriendjes en vriendinnetjes, maar nee hoor. Ze wensen me gewoon brandwonden toe.
STERF DAN OOK ALLEMAAL MAAR! IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE!!
EN IK GEEF JE GVD NOG WEL EEN KUSJEquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja. Ik neem mijn doodsverwensing aan jouw adres terug.
Geef toe dat het verzachtquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op mijn blaren jaDie zijn maar tijdelijk.
Die wilde ik graag houden eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja. Ik neem mijn doodsverwensing aan jouw adres terug.
BACK OFF!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze verdwijnen al wel ja.
Mag ik je tranen verkopen? Die werken ook vast helend.
Kut smoesjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:52 schreef MohMi het volgende:
Bij deze neem ik enigszins afscheid van jullie, lieve vriendjesNet mijn laatste werkdag gehad, dus Fokken tussen 9 en 5 zal er even niet meer in zitten
Thanks voor de lol de afgelopen weken
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Kut smoesjes
Jij hebt ook gewoon 3g op je telefoon, je gaat maar wat vaker kakken op je nieuwe werk
Kga zo naar huis, zalk ff bellen straks? Zou naar rj gaan maar geen zin.quote:
Nou, wilde een muffin afgooien maar ben alweer thuisquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Kga zo naar huis, zalk ff bellen straks? Zou naar rj gaan maar geen zin.
Teveel "gewerkt"
En nu moet ik je 2 dagen missen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, wilde een muffin afgooien maar ben alweer thuisDenk straks niet meer though, ben gaar en moet om 4u op.
Echt héquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:34 schreef shifto het volgende:
[..]
En nu moet ik je 2 dagen missen!
Maar veel plezier!
Yepquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt héThaaaanks dude, en zaterdag zijn wij aan de beurt!!!
![]()
gewoon een vuilniszak pakkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kijken of we kekke poncho's kunnen scoren!![]()
Gehoord idd, voor mij ff wennen net als altijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gewoon een vuilniszak pakken![]()
oeh nieuwe Muse single op de radio
2x!!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gewoon een vuilniszak pakken![]()
oeh nieuwe Muse single op de radio
haha, lekker. 2x achterelkaar, wat een baas is Michiel tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gehoord idd, voor mij ff wennen net als altijd
Ik vroeg het me ook al af hahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef MohMi het volgende:
Is dit nou dezelfde die ik nu vetter vind of is dit een andere die ik vetter vind dan de vorige?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af haha!
xD Eindconclusie; BAASCH!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:58 schreef shifto het volgende:
Kk mohmi XD
Vet nummer idd, doet mij denken aan space opera animestijve pener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |