quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef MineraalWater het volgende:
Ik had een veel betere TT voor het jubileum topic vuile stinkerd. NU GA IK MFOK GRIEFEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Eigenlijk wel hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef drumstickNL het volgende:
TJV pas die TC is aan jonge; je bent toch geen 12 jarige
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LANG LEVE MORPHEUS2002
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LANG LEVE MORPHEUS2002
Zij waarschijnlijk ook niet van jouquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:45 schreef Ame_thyst het volgende:
word niet echt warm van deze TC, sorry
Ja niet iedereen heeft een goeie smaakquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zij waarschijnlijk ook niet van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Je kan al anderhalf jaar reverse image search doen hè met googlequote:
Dat werkt zo zegmaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je kan al anderhalf jaar reverse image search doen hè met google
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
http://nemovalkyrja.deviantart.com/gallery/?offset=0 Daarvan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:54 schreef vogelkooi het volgende:
Waar is ze van dan?
En sinds wanneer val jij op vrouwen lorre!
http://www.reddit.com/r/W(...)bone_cancer_for_the/quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Holy mother of god. Wat heeft hij gedaan o_O
Mehquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/W(...)bone_cancer_for_the/
Haha ik snap hem, Hetzelfde als je naam goeie garp !quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef vogelkooi het volgende:
En zeker die kutvogel terugplaatsen, die blijft mooi in zijn hok.
Karen Gillan, van dr whoquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo, die 399452-kazza4.jpg is wel een lekker meidje, ja.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil niet bot overkomen maar dat is best kanker voor hem
Kom jij ook weer onder je steen vandaan?quote:
Ik moest hieraan denken:quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil niet bot overkomen maar dat is best kanker voor hem
Nah, moet zij toch weten?quote:
Precies. Als ze zo graag een baby (en een SOA) wilt, tjaquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, moet zij toch weten?
nee, net mijn broertje zijn pc gefixt, was ubuntu aan het installeren zet hij perongelijk de stroom er af. alles corruptquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kom jij ook weer onder je steen vandaan?
kijk het filmpje maar eens, best wel grappigquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, moet zij toch weten?
Hij faalt echt he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, net mijn broertje zijn pc gefixt, was ubuntu aan het installeren zet hij perongelijk de stroom er af. alles corrupt
[..]
kijk het filmpje maar eens, best wel grappig
quote:
jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hij faalt echt he?
http://blacksportsonline.(...)t-bj-for-heat-title/
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Ze klinkt zwart, en die neppe reacties van het publiek wat een klapjosti's
mwah, als je elke dag een keer seks hebt 1 jaar lang zit je al op die 300x hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ze een beetje overdrijft over de aantallen, dat doen die pubermeidjes nogal wel eens.
Laat staan puberjochies
Ja dat deed die Bobbi Eden toch ook voor NL tijdens het WK van 2010. Vervolgens zag je dr weer elke avond op tv in die kutreclames voor webcambabes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hij faalt echt he?
http://blacksportsonline.(...)t-bj-for-heat-title/
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh god wat een ramp waren de tweede tot en met de vierde klas, iedereen had 'met minstens vijftig wijven geslapen'
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nouja, dat was zo simpel toen
Feitelijke aantallen vermenigvuldigen met vijf tot tien
10x 0 is nog steeds 0quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nouja, dat was zo simpel toen
Feitelijke aantallen vermenigvuldigen met vijf tot tien
Toegegeven. Maar dat durfde ook weer niemand toe te gevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Bij de meeste zal het toch echt gewoon 0 zijn hoor.
Niet eerst deze gezien hebben.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Toegegeven. Maar dat durfde ook weer niemand toe te geven
quote:
Wel eerst de worst opeten en dan pas Grolsch, anders weet je nooit wat je met die worst doet onder invloed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens, Grolsch dus in de aanbieding, maar groningse metworst ook
Score!
Ik heb toen met die c1000 actie 12 kratten ofzo gekocht dus wij hebben nog.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wel eerst de worst opeten en dan pas Grolsch, anders weet je nooit wat je met die worst doet onder invloed.
Wat, jullie hebben nog van de vorige actie over?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb toen met die c1000 actie 12 kratten ofzo gekocht dus wij hebben nog.
wat doe je me aan man?!quote:
Is het omdat die zwart is? Want dat zou racistisch zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Lorrelies het volgende:
Wil iemand tegen Drumpie zeggen dat zijn UI scary is? ʘ.ʘ
Hihi.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Lorrelies het volgende:
Wil iemand tegen Drumpie zeggen dat zijn UI scary is? ʘ.ʘ
Nee, die ogenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is het omdat die zwart is? Want dat zou racistisch zijn.
Negers Bosnisch zien praten is hilarisch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ja neger-zwart dan ofc, niet bosnisch-zwart
Warcrafttttquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef drumstickNL het volgende:
Dit is de SC van lelijke avatars weetje
Daarom; Fernandes SCquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In het Fernandes topic zitten wel chicks die gamen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou dan wissel je toch recepten of schoonmaaktips uit?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:22 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ken het niet...
Maar ik ga eten maken
challenge acceptedquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jij hebt de beste UI van dezen SC mang
idd, wie is die chick?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hihi dankjuhh ;4 $3quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Victoria Justice?quote:
quote:
heh; het is wel waar toughquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]al die newbies hier geloven je ook natuurlijk
Ja ik had haar wel in mijn gedachte maar wist t niet zekerquote:
het had je moeder kunnen zijn bobjequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik had haar wel in mijn gedachte maar wist t niet zeker
WoW is wat anders dan Warcraft 3.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[WOW #339] Waar drumstickNL alleen op Bloodfeather zit. ;(
dat is wow; heb ik een maand gespeeld toen ik 14 was ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[WOW #339] Waar drumstickNL alleen op Bloodfeather zit. ;(
dan is het een MILF!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
het had je moeder kunnen zijn bobje
achsoquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
WoW is wat anders dan Warcraft 3.
Jaja, Dat camera werk is ook fucking nice.quote:
Ik kijk nauwelijks TV..quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:36 schreef MineraalWater het volgende:
Seizoen 4 is ook al onderweg bob.
Maar ik durf te wedden dat jij niet meer als 4 afleveringen hebt gezien van seizoen 3.
Download gewoonquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef MineraalWater het volgende:
Dus graag even 30 euro inzamelen voor ome plex zodat hij seizoen 4 kan kopen. grgr plexiemexy van de sexyplexxie.
quote:
?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef MineraalWater het volgende:
Dus graag even 30 euro inzamelen voor ome plex zodat hij seizoen 4 kan kopen. grgr plexiemexy van de sexyplexxie.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:57 schreef Lorrelies het volgende:
Nijntje vliegt weg door een helium ballon?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.xead.nl/hoe-wo(...)t-schoolplein-deel-1
Hahaha dat is geniaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
Ja zitten er een paar bij mij in de klas op mn nieuwe school.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hahaha dat is geniaal
En super triest omdat het tegenwoordig echt zo isZe missen alleen nog de veel te grote broeken die je op je knieën moet hangen.
hey die heb ik ook al gezienquote:
Wil je nóg stoerder worden dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
hahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
Huh maar je was toch 27 zei je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
Datdus, kom morgen ff meeten en haal dan COD voor me, ik ben nog geen 18
Koop 't op steam!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
Datdus, kom morgen ff meeten en haal dan COD voor me, ik ben nog geen 18
PS3quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:54 schreef Lorrelies het volgende:
Geduld hebben Bobberd, voor je 't weet ben je volwassen en dan mag je het spelen
Btw, kun je het niet gewoon downloaden
quote:
PS3quote:
JA! Eh, nee ik heb het voor de pc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb GTA IV Liberty City op PS3, kan ik nu online met mensen die GTA IV hebben op PS3?
Heb je bob wel eens gezien? Hij heeft waarschijnlijk net zoals mij op z'n 20e nog last.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Lorrelies het volgende:
Trouwens bobber, ik zou het gewoon proberen te kopen. Letten winkeliers daar überhaupt ooit op?
Ja sommige wel. Moest toen ik 22 was nog een ID laten zien om The Settlers 7 te kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Lorrelies het volgende:
Trouwens bobber, ik zou het gewoon proberen te kopen. Letten winkeliers daar überhaupt ooit op?
Sims was gewelddadigquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:02 schreef Lorrelies het volgende:
Hmmm... dan heb ik of nooit gewelddadige spelletjes gekocht of gewoon geluk gehad
jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef Lorrelies het volgende:
owhquote:
jep ik lijk 12/13quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je bob wel eens gezien? Hij heeft waarschijnlijk net zoals mij op z'n 20e nog last.Ik krijg nog steeds geen sigaretten mee of een uzo bij de griek. Tyfuslijers.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh je leek toen veel ouder met die schattige krulletjes
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef -Datdus- het volgende:
Oh, lol. het leukste ooit was een rant van één of ander wijf tegen mijn moeder.Ik was 18 en op vakantie met mijn ouders. Dus ik neem op het terras van het hotel met mijn vader een biertje en mijn moeder een wijntje. Dus na een biertje of 3 komt er zo'n pittig kapsel wijf naar onze tafel en begint tegen mijn moeder hoe onverantwoordelijk het was om kinderen te laten drinken en dat het niet uitmaakte dat het vakantie was etc. Dus we beginnen allemaal een beetje te lachen. Ging ze schreeuwen etc en ook tegen de obers (die wel de eerste keer mijn id vroegen trouwens) van ja en de service hier is kloten.
vrouwen met kort pittige kapselsquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef -Datdus- het volgende:
Oh, lol. het leukste ooit was een rant van één of ander wijf tegen mijn moeder.Ik was 18 en op vakantie met mijn ouders. Dus ik neem op het terras van het hotel met mijn vader een biertje en mijn moeder een wijntje. Dus na een biertje of 3 komt er zo'n pittig kapsel wijf naar onze tafel en begint tegen mijn moeder hoe onverantwoordelijk het was om kinderen te laten drinken en dat het niet uitmaakte dat het vakantie was etc. Dus we beginnen allemaal een beetje te lachen. Ging ze schreeuwen etc en ook tegen de obers (die wel de eerste keer mijn id vroegen trouwens) van ja en de service hier is kloten.
Mijn oom is een keer opgebeld, heb je even tijd? Hij: Ja, maar heb toch geen interesse.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
Liep een tijdje terug in een winkelstraat in Leiden. Komt er zo'n meisje naar me toe met een WNF jasje aan. Ik dacht al meteen: fuuuuu. Maar haar eerste vraag was: "Ben je al 18? Vast wel toch?" En toen heb ik ja gezegdVolgende keer zeg ik lekker nee, dan hoef ik niet het hele goede doel praatje aan te horen
Dat heb ik aan de telefoon, omdat ik redelijk als mijn moeder klink.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
Liep een tijdje terug in een winkelstraat in Leiden. Komt er zo'n meisje naar me toe met een WNF jasje aan. Ik dacht al meteen: fuuuuu. Maar haar eerste vraag was: "Ben je al 18? Vast wel toch?" En toen heb ik ja gezegdVolgende keer zeg ik lekker nee, dan hoef ik niet het hele goede doel praatje aan te horen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat heb ik aan de telefoon, omdat ik redelijk als mijn moeder klink.
Ja mevrouw, dit is de belastingdienst, we hebben vernomen blablablablabla.
Half uur later.
Ik: Ja me moeder is boodschappen aan het doen, dit is haar zoon moet ik een bericht doorgeven?
Ik denk dat ik een wijvenstem hebquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Btw, of jij hebt een wijvenstem, of je moeder heeft een mannenstem HAHA
Ey plex jij hebt toch PS3?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:13 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand dacht dat ik van 92 afkwam laatst terwijl ik duidelijk 95 zei
Ik heb wel eens als ik een telefoontje verwacht dat ik opneem met 'Met geile sjaak' of zo. En dat het dan één of andere instelling is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Half uur later.
Ik: Ja me moeder is boodschappen aan het doen, dit is haar zoon moet ik een bericht doorgeven?
Ik krijg al de baard in mijn keelquote:
Doet me denken aan de tijd dat mijn broertje nog geen baard in de keel had en ik ook nog vrij jong was en we bijna dezelfde stem haddenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Half uur later.
Ik heb wel eens gedaan alsof ik de belastingdienst was, belde iemand van me familie met veel schulden bij de belastingdienst. Ik heb iemand nog nooit zo hard horen schrikkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens als ik een telefoontje verwacht dat ik opneem met 'Met geile sjaak' of zo. En dat het dan één of andere instelling is.
Neemt Telefoon op: Hallo met de familie jwz.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat mijn broertje nog geen baard in de keel had en ik ook nog vrij jong was en we bijna dezelfde stem haddenWas altijd leuk met telefoon opnemen als mijn moeder belde. Dan zeiden we onze naam niet en dan was het na een tijdje: "Lies, heb ik jou nou aan de telefoon of niet?" En dan was het mijn broertje
Of een keer riep ze naar boven, was het: "Komen jullie eten?" Ik hard roepen: "Nee!" Werd ze boos op mijn broertje
Hij schijnt ergens op mij te lijken, dus ik denk niet dat je dat aankunt...quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:15 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Neemt Telefoon op: Hallo met de familie jwz.
Pa: Hey Erna (Naam van me moeder)
Ik: Nee pa met je zoon
Met GTA IV?quote:
Fucking vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lorrelies het volgende:
Dafuq. "[naam van iemand] heeft je uitgenodigd om zijn pagina [naam pagina] leuk te vinden"
Facebook, waar ben je mee bezigKan ik nu ook al uitgenodigd worden om pagina's te liken?
How sad.
Dit is Jos, Jos mist een teelbal. Elke keer als je liked krijgen wij 1 euro zodat wij voor hem een teelbal kunnen kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lorrelies het volgende:
Dafuq. "[naam van iemand] heeft je uitgenodigd om zijn pagina [naam pagina] leuk te vinden"
Facebook, waar ben je mee bezigKan ik nu ook al uitgenodigd worden om pagina's te liken?
How sad.
Jos kan ook prima met 1 teelbal!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dit is Jos, Jos mist een teelbal. Elke keer als je liked krijgen wij 1 euro zodat wij voor hem een teelbal kunnen kopen
Nou ja, dan krijg je tog een halv kint :S?quote:
Dat is dus een gratis douch voor Bobje!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:22 schreef Lorrelies het volgende:
*bekijkt random het weer op de Wii*
MORGEN 25 GRADEN?! Met regen
Sws ik woon in beter huis dan jijquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat is dus een gratis douch voor Bobje!
In een villa net buiten Londenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sws ik woon in beter huis dan jij
you wishquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi kinders hebben allemaal girlyfaces hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want iedereen wilt graag in Den Haag wonenquote:
Ik heb mijn baard maar laten staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi kinders hebben allemaal girlyfaces hier
Neequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:25 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ja, want iedereen wilt graag in Den Haag wonen
Beter dan Rotterdam!quote:
IT'S OVER NINETHOUSAND!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:26 schreef Johan1994 het volgende:
Dat Google ding doet me trouwens denken aan dat Dragon Ball Z ding...
EURO'Squote:
Is die van Ne'ds guide?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:29 schreef MineraalWater het volgende:
Doet mij aan deze kerel denken:
[ afbeelding ]
Ze gebruiken de Iphone voor anti-socialiteitquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
haha ze gebruiken de iphone als voorbeeld!
Erg Amerikaans accent hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:28 schreef Johan1994 het volgende:
Die vrouw komt of uit Rusland, of ze is gewoon erg zenuwachtig.
Nou ja ze loopt flink te stotteren dus ik denk dat ze gewoon heel zenuwachtig is.quote:
We praten gewoon teveel.quote:
okquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:34 schreef bobbernaut het volgende:
MENDER WAAG HET NIET OM LAPO "" TE DOEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |